23

39 2 28
                                    

rano obudziłam się bardzo wcześnie. Prawdopodobnie przez słońce, które świeciło prosto na moją twarz.

Patrzyłam chwilę na śpiącego słodko Jungkooka ale ocknęłam się zaraz i zeszłam z łóżka.

Jeongguk często robi mi śniadania więc pomyślałam, że tymm razem ja zrobię mu niespodziankę.

Zajrzałam do lodówki i pomyślałam co Jeon lubi najbardziej jeść na śniadanie...

Ostatnio zachwycał się naleśnikami więc i tym razem je zrobiłam.

- Oo...a co moja księżniczka tu robi tak wcześnie? - spytał Kook przytulając mnie od tyłu.

- Przestraszyłeś mnie! - zaśmiałam się.

Kook także uśmiechnął się i usiadł przy stole.

- Proszę, zrobiłam ci naleśniki

- Dziękuję, ale wiesz, że nie musiałaś?

- Musiałam bo muszę dbać o mojego chłopaka.

- Bleee - skrzywił się Jimin idąc koło nas.

- Co, naleśników nie lubisz? - zdziwił się Kookie.

- Naleśniki lubie, ale wasze słodkości...błagam was, bez przesady

- Będziesz miał dziewczynę, to się dowiesz jak to jest - pokazał mu język.

A ja usiadłam na kolanach mojego chłopaka wtulając się w jego klatkę piersiową.

- Wiecie co, ja to chyba zjem u siebie... - westchnął Jim wstając od stołu z naleśnikiem w ręku.

- Ej no Jiminnn....przepraszam, juz się nie będę tak do niego tulić, siadaj.. - wstałam z kolan Jeona i przysiadłam obok niego na drugim krześle.

- Obejdzie się

- No oppa... - poruszyłam charakterystycznie brwiami.

- Yyy kochanie czy ja się przesłyszałem?

Nie odpowiedziałam, poczochrałam go tylko po włosach i udałam się do łazienki trochę się ogarnąć i ubrać.

- Ehh, po co ten makijaż? Bez niego jesteś jeszcze piękniejsza - podszedł do mnie chłopak gdy już udałam się do sypialni.

Złapał mnie w talii i spojrzał na usta. Przegryzł wargę i musnął tą moją.

- Wiesz, że cię kocham? - spytałam.

- Wiem, ja ciebie też... - odgarnął kosmyk moich włosów za ucho i pokazał swoje królicze zęby.

Przyciągnął mnie do siebie i mocno przytulił.

- Boję się związku z tobą - wypaliłam nagle zanim zdążyłam się ugryźć w język.

- Co?

- Możesz mieć każdą i...

- Ale mam ciebie, i ciebie kocham, ciebie będę chronił - pocałował mnie w czoło.

-------------------

miłego wieczoru!!

Jungkook snapchatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz