"Everest dağının bana verebileceği bir bok yok, çünkü ben dünyanın zirvesindeyim."
-
Kendimi uykunun derin boşluğundan alabildiğimde hissettiğim tek şey, yoğun bir uyuşukluktu.
Gözlerimi açmadan olduğum yerde biraz gerindim, sanki her yerim tutulmuştu. Vücudum biraz esnediğinde kollarımla sarıp sarmaladığım yumuşak yastığıma daha sıkı sarıldım, kafamı daha çok gömdüm ona. Çok sıcak ve huzurluydu. Hafif kafamı kaldırmak istediğimde bu sefer de olduğum yere sabitlenmiş, kımıldayamamıştım.
Neler oluyordu Tanrı aşkına? Bedenim mi kasılmıştı, neden haraket edemiyordum?
Gözlerimi hâlâ açmadan tekrar kıpırdadım ama yine bir faydası yoktu. Uykulu bir şekilde esner gibi bir ses çıkartarak güçlükle gözlerimi araladım. Umursamayıp tekrar uyumaya hazırlanırken aynı hızda yeniden açıldı gözlerim.
Tamam, sarıldığım şey kesinlikle bir yastık değildi.
Taehyung'un çıplak bedenine sarılmıştım resmen! Dehşetle açılan gözlerimle olduğumuz konuma bakarken kalbimin patlayacağını falan düşünüyordum. Çünkü Taehyung'un benden eksik kalır bir yanı yoktu. İki eliyle belimi kavramış, sımsıkı tutuyordu. Kafamın üzerinde çenesini hissedebiliyordum, üstelik benim bacağım onun bacağının üzerindeydi. Taehyung'un da diğer bacağı benim bacaklarımın arasındaydı.
Gece nasıl uyumuştuk biz böyle? Koala gibi birbirimize yapışmıştık.
Kalbim yüksek heyecanla çarparken bacağımı Taehyung'un bacağından çektim ve o an bir şey fark ettim. Taehyung'un altında pantolon yoktu!
Ağzımdan şaşkınlıkla çıkan o sese engel olamamıştım ve buna o an pişman oldum.
Taehyung hafif kımıldamıştı.
Hemen gözlerimi sımsıkı kapattım ve az önce kıpır kıpır eden ben değilmişim gibi sabit bir şekilde durdum. Lütfen, lütfen kalp atışlarımı duyuyor olmasın....
Taehyung da aynı benim yaptığım gibi olduğu yerde hafifçe gerindi, alt dudağımı dişledim. Keşke tekrar uyusa ve ben kaçıp gitsem! Kendimi tuvalete kilitler, Taehyung gidene kadar da çıkmazdım. En azından bu utanma evresini kendi içimde yaşamış olurdum.
Taehyung çenesini kafamdan çekti ve boğuk bir mırıltı çıkardı. Sanırım onun bu derin sesi yüzünden bir gün gerçekten ölecektim. Taehyung hareketlendiğinde onunla birlikte ben de yerimde biraz oynamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
agent | taekook
Mystery / Thrillerbabasının zoruyla karanlık işlere bulaşan jungkook, ajan olarak katil kim taehyung'un yanına girer