21

6.4K 518 815
                                    

Düşersen, seni tutacağımı söylüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşersen, seni tutacağımı söylüyorum.
Eğer gülerlerse, sikeyim onları.
Seni dizlerinin üstüne çökerttim.
Sonra yeniden ayaklarının üzerine çıkarttım.
Sadece sen benden faydalanabilirsin.

Halsey - Without me

-

GEÇMİŞ

(Taehyung'un küçüklüğü)

Kar yağıyordu.

Çocuk, pencerenin dibine yaklaşmış; içindeki bütün heyecanla camdan dışarıya bakıyordu. Minik ellerini cama yapıştırmış, bu güzelliği daha iyi görebilmek için de yüzünü ileriye doğru iyice yaklaştırmış, bu yüzden de burnunun ucunun cama değmesine neden olmuştu. Dışardan bakan birisi için çok komik ve sevimli görünüyordu.

Gözleri parıl parıldı.

Evlerin üzerini dolduran beyazlığa bakarken içinin büyük bir huzurla kaplandığını hissetti. Yerlerde hafif hafif beyazlıklar belirmeye başlamışken alt dudağını ısırdı çocuk. Gökyüzüne baktı sevinçle. Daha çok kar yağmasını istiyordu, dışarıya çıkıp botlarının altında ezilen karın o gıcırtılı sesini işitmek, avuçlarının arasına doldurmak istediği bu soğukluğu tatmak istiyordu.

Saatlerce bu görüntüyü izleyebilirdi.

Akşam babası eve geldiğinde ona sarılarak kar yağdığı için ne kadar mutlu olduğunu anlatmak için sabırsızlanıyordu. Babası onu kucağına alacak ve küçük oğlunu dışarıya çıkaracağını söyleyecekti. Belki beraber kar topu savaşı yaparlardı! O kesinlikle babasından daha güçlüydü, babası onu yenemeyecekti.

Gülümsedi.

Küçük taehyung kendi kendine hayallere dalmışken zil sesini duydu. Bir an korkarak yerinde sıçramıştı ama kendini toparlaması uzun sürmedi. Nefesini dudaklarının arasından bıraktı ve yatağından atlayarak indi. Çıplak ayaklarıyla kapıya doğru koştu. Koştuğu için alnına doğru süzülen saçları havalanmıştı. Saçlarını çok seviyordu.

Ve kapıyı açtı.

"Hoş geldin anne!" dedi sevinçle. Annesinin içeriye rahat geçebilmesi için kenara çekildi.

Kadın içeriye girdi ve oğluna şöyle bir baktı. Üstündeki kürkü ağır bir hareketle çıkardı ve kenardaki askılığa astı. Suratında ağır bir makyaj vardı, neredeyse yüzü tanınmayacak haldeydi. Dudaklarına koyu kırmızı bir ruj sürmüştü, uzun siyah saçlarını düzleştirmiş, beline kadar sarkmasını sağlamıştı. O, çok güzel bir kadındı. Kendisinin tıpkısı bir çocuk doğurmuştu.

agent | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin