Ayrı geçen bir hafta sonunda Minho eve dönmüştü, elinde beyaz bir kağıt ile.
Jisung gelen anahtar sesiyle koşarak kapıya ilerledi, kapıyı açar açmaz Minho'ya sarılmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Minho onu itip oturma odasına geçti, onun karşısına geçen jisung'un eline verdi kağıdı.
"Anlaşmalı boşanma belgesi. " bir süre sessizlik oldu, jisung minho'nun imzaladığı kağıda baktı. Arkadan gelen hyunjin, chan'a haber verdi.
"Chan hyung, boşanıyorlar! "
Birden içeri giren Chan'la beraber Minho bağırdı.
"Çıkın şu odadan! "
Hepsi odadan çıkıp kapıyı kapattılar.
"İmzala şunu jisung. "
"Hayır." oturup ağlayası vardı şuan.
"Jisung işleri zorlaştırma. "
"Minho ben boşanmak istemiyorum."
"İşler senin keyfine göre ilerlemiyor."Minho emindi, bugün imzalatacak ve avukatına gösterecekti.
" Minho lütfen, bana bir şans daha ver. Yemin ediyorum ki kendimi affettireceğim. "
"Hayır jisung, boş-"
Birden bulanan midesiyle tuvalete gitti, kapıyı kilitleyip kusmaya başladı. Kusmaktan nefret ederdi, hemen gözleri dolar ağlamaya başlardı.
"Minho, iyi misin? " kapının arkasından gelen boğuk sesi çok da umursamadı.
Midesinde ki her şeyi boşaltınca dişlerini fırçalayıp çıktı tuvaletten.
"Minho iyi misin? "Sadece kafa salladı.
" hastaneye gidelim mi? "
"Hayır, gerek yok. "
"Var gidelim. "
"Yok dedim jisung! " herkes onları izliyordu, chan yavaşça ona yaklaştı.
"Minho istersen gidebiliriz. "
"Hayır dedim, jisung imzala şunu! Gideceğim. "
"İmzalamayacağım." bir çocuk edasıyla söyledi bunu.
"Bana zorluk çıkarmaktan başka bir şey yapmıyorsun, imzala şunu. "
"Ben boşanmak istemiyorum. Banane, imzalamayacağım. "
"Resmen çocukla uğraşıyorum. " Minho başı dönmesi sonucu koltuğa yığıldı, jisung endişeyle onun yanına gitti.
"Minho hastaneye gidelim. "
"Hayır." jisung iç çekti, onu ikna edemeyeceğini biliyordu. Minho'nun kapanan gözleriyle gülümsedi.
"Uykun mu var? "
"Hayır. "
Jisung minho'yu rahat bıraktı, bir süre sonra uyumuştu zaten. onu üst kata götürüp yatağa yatırdı, neden birden bire kusup uyuduğunu anlamamıştı. Aşağı inip oturma odasına girdi.
"N'oldu lan? "
"Uyudu."
"Acaba bayıltıp uyudu mu dedi? " hyunjin fısıldayarak söyledi.
"Salak salak konuşma hyunjin! "
"Tamam be. "
Chan kafasını elleri arasına almış olan jisung'a bakıp sordu.
"Jisung, son zamanlarda ilişkiye girdiniz mi? "
Gelen soruyla hepsi şaşırdı.
"Yani, Minho hamile olabilir. Bir anda kusması ve bayılması normal değil, ya hasta ya da hamile. Uyanınca hastaneye gidin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣︎house of ballons❦
FanficJisung ve minho'nun evi fazlasıyla mutlu bir evdi. İşkolik bir eş, sorumsuz korkak baba, tek başına kalmış bir anne, nefret dolu arkadaş grubu ve daha doğmamış bir çocuk... Minsung'un mutlu evine hoş geldiniz!