od

66 18 4
                                    

Ne yazıcagımı bılmıyorum lanet olsun

Yorum atın azıcık ya

•.:°❀×═════════×❀°:.•

"Sorun değil, ben yetişirim kontrol zamanına. " Jisung elindeki kahveyi karıştırıp içi buz dolu bardağa döktü.

"Ben biraz erken çıkacağım, hava almak istiyorum. Çok bunaldım."Dedi Minho koltukta otururken, rahat bir pozisyon arıyordu. Bugün kontrolü vardı ve gergindi.

Elinde olmadan birden gözleri doldu, oturma odasına giren Jisung bunu fark etmişti.

"N'oldu Min? Neden doldurdun gözlerini? " onu daha fazla ağlatmamak için sakin bir sesle sordu bunu, hamile olanı kolları arasına alıp sarıldı.

"Bilmiyorum." Minho verdiği cevapla daha da ağladı. Doğuma bir ay kalmıştı bu yüzden fazla duygu değişimi yaşıyordu, son bir haftadır ise sadece ağlamak istiyordu.

Jisung ağlayan bedene sarılırken, onu nasıl sakinleştiriceğini düşündü.

"Bugün tatlı yemeye çıkalım mı? Kontrolden çıkınca gideriz hemen. " Minho heyecanla başını salladı, bu haber onun için fazlasıyla iyiydi.

"Kocaman bir pasta istiyorum Jisung! "

✮✮✮

"Hayır, şimdi, bugün! Onu bugün yanımda istiyorum! "

"Efendim be-"

"Kes sesini! " tok ses tüm odada yankılandığında tüm adamlar diken üstündeydi, biri çıkıp da 'hamile ve nişanlı birini neden kaçırıyoruz? ' diyemiyordu. Çünkü eğer aralarından biri onun lafını yerine getirmez, sorgularsa; onu yok ederdi. Biliyorlardı.

"Saat en geç dörtte evden çıkacak, takip edeceksiniz! Şu yanındaki piç gelmeden onu yakalayacaksınız, benim olacak artık. "Hiçbiri ses etmeyince bağırdı deri paltolu adam.

"Anladınız mı lan?! "

"Anladık efendim. " diyerek başlarını eğdiler.

"Anlayacaksın Han Jisung... Her şeyi elde edemeyeceğini anlayacaksın. "

٭٭٭

"Han Julie, ziyaretçin var! "Kadın artık bu cümleden nefret eder hale gelmişti.

Ziyaret odasına girip oturdu, telefonu kulağına götürüp camın arkasındaki adama baktı.

"Nasılsın Han? Bitkin gibisin, n'oldu? Hapishanede manipüle edebileceğin bir erkek çocuğu yok mu? " diyerek kahkaha attı adam.

"Yine ne istiyorsun? "

"Ah, bu sefer bir istek değil. Bir hediye! "

Adam boğazını temizledi ve konuştu.

"Lee Minho yaklaşık iki saat sonra yanımda olacak ve ben bunu görmeni istiyorum... "

"Çocuğa ne yapacaksın? "

"Geberteceğim, basit. Aynı senin oğluna yaptığın gibi, belki de biricik Jisung'un senden bu yüzden nefret diyordur ha? Tek desteği olan abisini öldürdüğün için. "

♣︎house of ballons❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin