kacıs

267 41 29
                                    

Ben sıze trıplıyım bunu atıp gıdıcem bır ayda bolum atmam.

༶•┈┈⛧┈♛ 𝑚𝑖𝑛𝑠𝑢𝑛𝑔 ♛┈⛧┈┈•༶

Minho hissettiği mide bulantısıyla koşar adımlarla banyoya girdi, bir kaç gündür bir şey yemediği için kusamadı.

Bu sırada jeongin onu görmüş ve diğerleri görmesin diye anında kapıyı kapatmıştı.

"Jeong, bir sorun mu var? "

"Hayır, her şey yolunda. "

Hyunjin biraz şüpheli baktı fakat omuz silkip mutfağa geri döndü.

Jisung minho'nun banyodan çıktığını gördü, ona yaklaşıp elini kaldırdı fakat Minho uzaklaştı.

"İyi misin Minho? " sadece kafa salladı.

"O zaman kahvaltıya gel. "

"İstemiyorum."

"Minho iki gündür bir şey yemiyorsun, hadi. " midesi bulanıyordu ve diğerlerinin ondan şüphelenmesini istemiyordu.

"Sanki umrundaymış gibi.. " jisung onu duymuştu ama duymamazlıktan geldi.

Zorla Minho'yu masaya oturttu, kendisi ise karşısına oturdu. Herkes masaya yerleşti jeongin bilerek minho'nun yanına oturdu, onun tabağına birkaç yemek koydu.

"Bunu senin için yaptım. " dedi jisung sessizce.

"Jisung, benim baharat alerjim var. "

Minho önündeki fazla baharatlı yemeği ittirdi.

"Minho triplisin diye yalan söyleme bana, bu yemeğe bayılıyorsun. "

"Sana asla böyle bir şey söylemedim." sinirle konuştu.

"Hayır, iki hafta önce konuşurken söyledin. " Minho bununla sinirinin daha da arttığını hissetti.

"Kimle konuştuysan ona ver bu yemeği! " diye bağırdı ve odasına ilerledi.

Bir anda gelen sinirle kalacak bir yer bakmaya başladı, bulduğu pansiyonda bir kaç gece kalabilirdi. Temel eşyalarını aldı ve arka kapıdan evden çıktı. Kimse fark etmemişti, hızlıca yürüdü ve evden uzaklaştı. İnternette yazan konuma ilerledi, bir apartmana geldi ve oradaki bir adam ona oda anahtarını verdi. İçeri girip battaniyesini yatağa serdi. Bu tür yerler genelde temizlenmiyordu ve buralara sarhoşlar ve evsizler gelirdi, aynı Minho gibi.

Battaniyesini serdiği yatağa uzandı birden karnına sancı girdi, iki büklüm kaldı. Bastıran uykusuyla uyumaya karar verdi.

.
.
.

Yemekten yeni kalkan ev halkı oturma odasına dağılmıştı, birden aklına gelen hyunguyla jeongin kalktı ve üst kattaki misafir odasına ilerledi.

Kapıyı açtığında Minho içeride yoktu, oda yağmalanmış gibiydi. Banyoya ve balkona baktı ama Minho yoktu. Oturma odasına geri döndü.

"Minho hyungu gördünüz mü? "

"Hayır." kimse görmemişti, eşyaları da yoktu. Minho kaçmıştı, panikle Jisung'un yanına gitti.

"Hyung, hyung! "

Jisung kafasını belgelerinden kaldırıp jeongin'e baktı.

"N'oldu? "

"Minho hyung kaçmış. "

Jisung güldü.

"Saçmalama." dalgaya almıştı, jisung buna ihtimal bile vermek istemedi.

"Ciddiyim, eşyaları yok. "Jisung hızla çalışma odasından çıktı, korkar adımlarla misafir odasına ilerledi. Minho yoktu, eşyaları da yoktu.

♣︎house of ballons❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin