19. Bölüm

1.3K 45 28
                                    


Geçmiş bir insanın en büyük kabusudur. Ne kadar kaçmak istesenizde geçmiş her zman peşimizdedir. Geçmişte yaşanan güzel günler, kötü anılar insanı büyütür ve olgunlaştırır.

Selam ben Alya! Geçmişim ne kadar peşimi bırakmasada ben geleceğim için çabalıyorum. Yaşadığım acılar küçük Alya'yı büyüttü ve olgun bir kadına dönüştürdü!

Her neyse ben günümüzden bahsetmeye devam edeyim.

Alya'dan

Anne? Annee nerdesin?

Üşüyorum! Neden tek bıraktın beni? Burda hala seni bekliyorum nerdesin?

Vücudumdan akan soğuk terler ve gördüğüm kabus geçmişimi tekrar hatırlatmıştı. Nefes almakta zorlanıyordum. Geçmişim bir bir halat gibi boynuma dolanmış asılmamı bekliyordu.

Çektiğim acılar kendini her zaman belli etmekte ısrarcıydı.

Alnıma bırakılan buseler bedenimi saran güvenli eller boynuma dolan ipi çözmek için çabalıyordu.

Zihnimde yankılanan o adamın sesi ne kadar güvende olduğumu hissettiriyordu.

Ani sarsılmayla boğazımdaki ipten kurtulup kabustan terler içinde uyandım.

- Güzelim sakin ol! Burdayım güvendesin hadi sakinleş biraz!

Gözümden akan yaşları elinin tersiyle silip önüme gelen saçlarımı omuzumdan sırtıma sarkıttı.

Güvende olduğumu hissettiren beden beni daha çok sarmaladı.

- K-kaya

- Güzelim sadece bir kabustu. İyimisin ne gördün?

- A-annemi gördüm. Beni terkettiği günü gördüm. Çocuktum beni terk ettiğinde ama herşeyi hatırlıyorum!

- Tamam güzelim geçti. Ben burdayım sen yanımda güvendesin. Geçmişin peşini bırakmasada ben o geçmişi unutturacam sana seninle güzel bir gelecek yazıcam.

- Kaya iyi ki varsın..

Gözlerimden akan yaşlar durmak bilmiyordu. Kollarımı Kaya'nın bedenine sardım. Ona her sarıldığımda sanki geçmişimden bir kesit yok oluyordu.

- Tamam güzelim hadi dışarda yapalım bugün kahvaltımızı. Sonra sen arkadaşlarının yanına bırakayım. Akşam da dışarda bi şeyler yaparız?

- Kaya iyiyim ben hadi kahvaltıyı evde yapalım. Sonra sen şirkete git işlerinle ilgilen. Hadi kalk iyiyim ben sadece bir kabustu.

- Peki yavrum öyle diyosan.

Ne kadar belli etmesede benim için endişelendiği aşikardı.

Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Soğuk suyu yüzüme çarpınca kendime gelebilmiştim. Aynadan kendime baktığımda karşımda 18 yaşlarında yurttan ayrılmış çaresiz o kızı gördüm.

Banyodan çıktığımda Kaya odada değildi. Kahvaltı hazırlamak için aşağıya inmiş olmalıydı.

Giyinme odasına sıcak hava için uygun bir kombin seçtim.

Sıcak olduğu için krem bir şort üzerime siyah bir crop tercih ettim. Şortun rengi ile uyumlu krem kısa bir kumaş ceket giyip odadan ayrıldım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ?  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin