29. Bölüm

564 23 27
                                    


Hayat çok şaşırtıcı dimi..

En yapmaz dediğiniz kişi gelir en beklemediğiniz kahpeliği yapar.

Dersin ya hani ben bu kıza/erkeğe güveniyorum. Kardeşim gibi benim için. Ama bi bakmışsınız sizi öyle bir yerden vurmuş ki o kardeşim dediğiniz kişi artık düşmanınıza dönüşür.

Demem oki en yakınınıza bile güvenmeyin. Kardeşim dediğiniz bi bakmışsınız artık rakibiniz olur.

(Yaşandı onaylandı)

Alya'dan

Duyduğum ses ile yıkılmıştım.

Doğru değildi dimi? Duyduklarım kabustu dimi?

Kardeşim, ailem dediğim kız bana bunu yapmamıştı dimi?

- Sen sen yalan söylüyorsun. Kaya Azra böyle bişey yapmaz. Yalan söylüyo bu.

- Yavrum sakin ol ilk önce.
Serkan emin misiniz Azra Yılmaz a ait dimi numara.

- Evet abi o kıza ait.

- Tamam Serkan.

Hayır hayır duyduklarım gerçek değildi. Azra bunu bana yapmazdı, yapamazdı.

En zor zamanımda bana evini açan kadın böyle iğrenç birşey yapamazdı.

- Kaya aklım almıyo. Azra neden böyle birşey yapsın. En zor zamanımda bana yardım eden kadın böyle birşey yapamaz.

- Alya benimde aklım almıyor. Azra'dan böyle bir şey beklemezdim.

- Kaya şuan bir kabustayım dimi. Lütfen kabusta olayım. Bu duyduklarım gerçek olmasın Kaya.

Bu duyduğum şeyleri kaldırabileceğimi sanmıyordum. Yaşlar gözlerimden firar ederken Azra'nın bu yaptığı şeye ihtimal bile veremiyordum.

- Alya işin aslını öğrenmemiz lazım. Öğrenene kadar Azra'ya birşey söylemiceksin.

Gözlerim Kaya'ya çevrilirken eğer duyduğum şeyler doğruysa bunun hesabını Azra'ya sorcaktım.

- Nasıl birşey söylemiyim. Bu yaşananların hesabını sorucam ona.

Koltuktan bir hışımla kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kaya da aynı şekil kalkıp kapıdan çıkarken bileğimden tuttu.

- Alya bir anlık sinirle hareket ediyorsun. Napıcaksın Azra'ya gidip ne diceksin?

- Kaya normal mi sanıyorsun yaptıklarını. Ya aklım almıyor sevdiğim adamla beni tehdit ediyo ya ailem dediğim kız bana bir fotoğraf lar şantaj yapıyor.

- Yavrum biliyorum normal birşey değil. Ama ilk önce sakinleşmen lazım. Elimizde bir kanıt olmalı. O fotoğrafları nerden buldu bilmiyoruz.

- Off Kaya bilmiyorum Azra'nın bana böyle bir şey yapmasını aklım almıyor.

Gözlerimden akan yaşların haddi hesabı yoktu. Kaya yaklaşıp sarıldığında kollarımı sıkıca bedenine sarmaladım. Bir sarılmasıyla beni sakinleştiren adamı en yakın arkadaşım dediğim kız yüzünden kaybedecektim.

- Güzelim gel oturalım ilk önce. Düzgünce konuşalım.

Kaya'nın dediğiyle ondan ayrılıp kanepeye oturduk. Aklıma gelen detay ile konuştum.

- Azra'nın Efe ile olan ilişkimden haberi yoktu. O fotoğrafları nerden buldu bilmiyorum.

- Nerden değil kimden buldu. Efe ile ilişkini kimler biliyodu.

DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ?  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin