Bazen susturamazsın kafanın içindekileri. Gerçekleri hatırlatır zihnin.Unutmak için çabaladığın şeyler zihninin oyunuyla önüne serilir bazen.
Ben Alya Çelik! Kafamın içindeki gerçekler ne zaman konuşmayı bırakıcak?!
Gerçekler bu kadar acı mıydı? Neden acı çekmem için çabalıyorlardı? Ben bunları haketmek için ne yapmıştım.?
Ben Alya Çelik! Bir zevk uğruna dünyaya gelmiş kimsesiz bir kızım. Şimdi bir karar vermeliydim. Ve o karar bütün hayatımı etkileyecek tek şeydi!
♟️
Anıl'a baktım. Meraklı gözleri benden cevap bekliyordu.
Selam Ben Alya Çelik! Düne kadar beni kaçıran mafya Kaya Ünal'a deliler gibi aşıktım. Şimdi ise beni kimsesizliğimden vurmuştu. Onun gibi birine aşık olduğum için kendimden nefret ediyordum. Tek istediğim, hissetmek istediğim sevgiydi. Kaya'dan gördüğüm sevgi ile ona kanmıştım.
- Alya!
Düşüncelerimi bozan İzci'ydi. Artık sabrı kalmamış gibi bana bakıyordu kahve gözleri.
- Anıl ben yapamam!
Doğru karar buydu. Her ne kadar ondan nefret etsemde bunu ona yapamazdım. Belkide gördüğüm sevginin, şefkatin bir etkisiydi fakat ona bunu yapacak kadar bencil biri değildim.
- Alya bak anlıyorum seni. Yaşanmışlık var arada. Aşkın gözlerini kör etmesine izin verme!
Ben çoktan kör olmuştum İzci. Sanki her birşeyin anısı, bir yaşanmışlığı vardı. Ve ben her bir şeye baktığımda beni kaçıran kişiyi hatırlıyordum. Ve onu her hatırladığımda sahte anılar geliyordu aklıma. Beni öpüşü.. Çok gerçekçiydi. Söylediği güzel sözler.. Çok inandırıcıydı. Bir gerçek daha vardı. Bana acıdığı. Ve her bunu hatırladığımda aşkımdan kör olan gözlerime lanet okuyordum.
Aşk işte. Hem acı hem mutluluk.
- Bak Anıl ortada yaşanmış şeyler olabilir. Onları artık bir kenara attım. Her zerresinden nefret ediyorum o adamın. Fakat lanet olsun ki yaşadığımız şeylere ihanet edemem. O kadar bencil biri değilim ben. Üzgünüm şahitlik yapamayacağım.
Aferin Alya. En doğru kararı verdin.
İç ses haklıydı. Doğru kararı vermiştim.
- Peki Alya. Düşünmen için hala zamanın var. Kararın eğer değiş-
- Değişmicek!
Verdiğim kararda kararlıydım. Artık gözlerim açılmıştı. Aşkın bana yaptığı oyunun farkındaydım. Bazen kör olmak gerekirdi..
- Tamam. Sen yine de düşün.
Ne uzattı be bu. Aa verdin işte karar. Hala düşün düşün diyo.
İç ses sesini kes!
Biten kahvem ile fincanımı alıp mutfağa ilerledim.
Artık hayatımı düzene sokmam lazımdı. O ev.. O eve gidip yüzleşmem lazımdı. Azra ile konuşmam gerekiyordu. Fincanı makinaya koyup cebimdeki kapalı telefonu çıkardım. Bir süre açılmasını bekledikten sonra gelen bildirimleri umursamayarak mesajlaşma uygulamasına girdim. Ne çok mesaj gelmişti.
Azra'nın yazdıklarına bakmayarak bir mesaj gönderdim.
Siz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ? Texting
De Todo! Acemi bir dille yazılmıştır ! Siz: naber lan göt 053********: böyle yazma cesareti nerden geliyo küçük hanım? Doğruluk mu Cesaretlik mi oynarken Cesaretlik diyen Alya bir numara sallayıp bir mesaj atar. Nerden bilebilirdi ki salladığı numaranın b...