16. Bölüm

1.4K 45 63
                                    


Anıl'dan

Karakoldaki işlerimi bitirip, asılı olan ceketimi giyip ofisten ayrıldım. Park edili olan arabama binip eve sürmeye başladım.

Otobanda ilerlerken bir çiçekçi gördüm. Aklıma Alya gelmişti. Ona hislerimi nasıl açıklıcaktım?

Arabayı çiçekçinin önüne park edip indim.

Çiçekçiye girdiğimde aklıma Bengü gelmişti. Onun en sevdiği ve Alya'nın da beğeneceğini düşündüğüm pembe karanfillerden bir buket aldım.

(Aşko kuşko çiçek 💖)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aşko kuşko çiçek 💖)

Ödeme yaptıktan sonra sürücü koltuğuna geçtim. Yanımdaki boş koltuğa buketi koyduktan sonra yola devam ettim.

Eve giden uçurum alanından geçerken önümü siyah arabalar kesti.

Ne olduğunu anlamamış bir şekilde etrafımdaki arabalara bakarken torpido da duran silahımı arka cebime koydum.

Arabadan indiğimde siyah arabalardan inen adamları inceledim.

Hepsinin bana silah doğrultuğunu görünce sertçe yutkundum.

Asfaltta yankılanan fren sesini duyunca arabamın yanında duran siyah jeep ı gördüm.

Merakla izlerken kapılar açıldı.

Adını sessizce mırıldandım.

Kaya Ünal..

Bana doğru gelen sırıtan adamı görünce sinirlendim. Alya'yı benden alamazdı. İzin vermezdim.

- Kimleri görüyorum. Kaya Ünal!

- Sanada merhaba Anıl İzci!

- Yine ne yapmaya çalışıyosun. Köpeklerini getirmişsin, ne iş?

- Anıl İzci.. Benim olanı benden alarak çok büyük bir hata yaptın.

- Senin olanı senden almak derken.

Alya'dan bahsediyordu.

- Salak rolüne yatma! Alya'nın sende kaldığını biliyorum.!

- Sen iyice kafayı yemişsin. Bu kadar mı yediremedin kendine terk edilmeyi.

Söylediğim şeyle sırıtırken Kaya'nın attığı yumrukla geri doğru sendeledim.

Adamlarının kollarımın iki yanından tuttuğunda yüzüme yumruk atmaya devam etti.

- Siktiğimin herifi!

- Yalan mı terk etmedi mi seni Alya?

Duyduğu isimle yüzüme daha sert bir yumruk geçirdi.

- Onun ismini bir daha o pislik ağızından duymayacağım.!

Ağızımdan ve burnumdan akan kanlarla öksürmeye başladım.

DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ?  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin