Kaya'danParmaklarımın arasında olan sigarayı dudaklarıma yaklaştırıp dumanını içime çektim. Anıl'ın bir anda ortaya çıkması canımı sıkmıştı. Deniz'e bakarak nasıl bir hamle yapacağımı düşünüyordum.
Alya'yı daha fazla o evde tutamazdım. Dediği gibi ailesi veya arkadaşları çoktan polise gitmiş olmaları lazım. Bunlar umrumda bile değildi. Ben izin vermediğim sürece kimse bulamazdı. Ta ki Anıl'ın ortaya çıkışına kadar. Mesleğinde iyiydi. Bunu inkar edemezdim. Ama beni yenebilecek kadar güçlü değildi. Ama işleri zorlaştırabilirdi. İçimede garip bir duygu vardı. Alya'yı bırakmak istemiyordum. Bu kısa ve tatsız süre içerisinde ona bağlanmıştım.
Kokusuna hayran kaldığım vanilya kokusu, uzun dalgalı saçları , yorgun yeşil gözleri ve cılız bedeni olmadan nasıl dayanabilirdim.
Hayır Kaya at şu düşünceleri aklından. Küçük bir kız çocuğuna aşık olamazsın.
Düşüncelerimi bir kenara atıp arabaya bindim. Sahibi olduğum bara doğru sürmeye başladım.
.
Anahtarı barın kapısında duran korumaya verip içeri girdim.
Beni gören herkesin uzaklaştığını görmek sırıtmama sebep olmuştu.
Her zamanki yerime geçip oturdum. Ayağımı diğer ayağımın üzerine koyup masada duran içkiyi tek hamlede içtim. Etrafta göz gezdirdiğimde tanıdık bir çift göz ile karşılaştım.
Onu görmemle çatılan kaşlarıma engel olmadım. Burda onun ne işi vardı. Sinirlenmeye başlamıştım.
Oturduğu yerden kalkıp bana doğru ilerlemeye başladı. Çatılan kaşlarımı düz hale getirip omuz silktim.
- vay vay vayy kimleri görüyorum. Kaya sen buralara uğrar mıydın?
- asıl seni hangi rüzgar attı buraya İzel?!
- senin barına gelemezmiyim?
- İzel çekip git burdan yoksa ben seni çok farklı şekillerde çıkarmasını bilirim.
Kulağıma eğilip söylediği şeyler daha da sinirlenmeme sebep olmuştu.
- Altında inlemeyi özledim!
Ayağa kalkıp kolundan sertçe tuttum.
İkinci bir defa gördüğüm tanıdık bir çift göz ile istediğim şeyi yapamamıştım.
Anıl gelmişti.
İzel'in kolunu bırakıp korumalar dan birini çağırıp çıkarmalarını söyledim.
Yüzüme kondurduğum sahte gülümsemeyle Anıl'ın yanına doğru ilerledim.
- kimleri görüyorum burda, evim bitti bir de barıma lütfettiniz.
İçimdeki sinir gittikçe büyüyordu. Herkesin bir anda ortaya çıkması hiç de iyi olmamıştı. Özellikle İzel'in çıkması.
1-2 sene önce bardan çıkarken görmüştüm onu. Barın arka tarafında oturmuş sigarasını içiyordu. Normalde barın arkasına geçmek yasaktı. Üstelik benim barımda kuralları çiğnemenin sonuçları çok ağır olurdı. Yanına ilerliyip dudaklarının arasındaki sigarayı alıp bir kez dumanını çekip yere attım. İlk önce yere attığım sigaraya bakıp daha sonra gözlerini gözlerime çevirdi.
- Ne işin var burda yasak olmasına rağmen neden burdasın!
Söylediğim şeye karşılık ayağa kalkıp dudaklarıma yapıştı. İçtiğim alkolün etkisiyle öpüşüne karşılık vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ? Texting
De Todo! Acemi bir dille yazılmıştır ! Siz: naber lan göt 053********: böyle yazma cesareti nerden geliyo küçük hanım? Doğruluk mu Cesaretlik mi oynarken Cesaretlik diyen Alya bir numara sallayıp bir mesaj atar. Nerden bilebilirdi ki salladığı numaranın b...