Sizce de hayat çok şaşırtıcı değil mi? Beklemediğin anlarda beklenmedik şeyler. Evet..Bu yaşıma kadar bütün hayatımı eğitim hayatıma adamıştım. Şimdi bir oyun yüzünden kaçırıldığım mafya tarafından aşk itirafı alıyordum. Hayat cidden çok şaşırtıcı..
Alya'dan
Dumura uğramıştım. Kaya'nın dudakları arasından çıkan cümleler kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.
Sıcak eliyle belimden kavrayıp duvarlar kendi arasına sıkıştırdı. Arzuyla dudaklarımı hoyratça öpmeye başladı. Anın şokunu henüz atlatamamıştım. Ama sanırım bende onu seviyordum. Bu kısa zaman içinde ona bağlanmıştım.
Evet mafya beyciğime aşık olmuştum..
Hızına yetişemesemde öpüşüne karşılık vermeye çalıştım. Karşılık verdiğimi görünce birkaç saniyeliğine dudaklarımızı ayırıp bana bakarak sırıttı. Tekrardan dudaklarımızı buluşturunca öpüşmeye devam ettik.
Bir eli belimi okşarken diğer elini yanağıma sabitlemişti. Bende ellerimi ensesindeki saçlarıyla uğraşarak oyalıyordum.
Elini yanağımdan indirip kucağına aldı. Masasına doğru ilerliyip masasına bıraktı beni. Bir elini yanağıma yerleştirirken diğer eliyle kalçamı okşamaya başladı.
Çok garipti düne kadar ondan nefret ediyordum şimdi ise öpüşüyorduk. Ve ona aşıktım
Sertçe öpüşüne karşılık vermek zordu. Kalbim güm güm atarken heyecandan bayılcaktım.
Dillerimiz buluştuğunda aniden odada kapı açılma sesi yankılandı.
- Kaya toplantı birazdan başlıca- çok yanlış bir zamanda geldim sanırım..
Dedikten sonra odadan çıktı. Ben kapıya bakıp gülmemek için zor dururken Kaya beni izliyordu.
Gözlerimizi buluşturunca yüzüne tebessüm ederek baktım.
Elini yanağıma sabitleyip anlımdan öptü.
- Gitmene asla izin vermeyeceğim. Sensiz yapamam, bir daha öyle konuşma.
Sensiz yapamam.. Beynimde huzur dolu sesi yankılanıyordu.
Aşk hayatım için eğitim hayatımı mahvedemezdim. Üniversite için uykusuz kaldığım geceleri tek kalemde silip atamazdım. Kaya'yı seviyordum fakat ailem beni yurda bıraktıktan sonra çocukluk hayalim doktor olmak için çok çabalamıştım. Şimdi bana okulumu bırakıp yanında asistanı olarak çalışmamı istiyordu.
- Kaya ben yapamam. Okulumu bıramam. Lütfen bunu benden isteme. Ben o üniversiteyi kazanmak için gecelerimi gündüz etmiştim.
Sol gözümden akan yaşı eliyle sildi. Kollarını açarak sarıldı.
- Tamam. Ama lütfen karşımda ağlamayı kes!
Kafamı tebessüm ederek olumlu anlamda salladım.
Zaferr ehehehe inatçı olduğumu söylemişmiydim?
- Ama bir şartım var
- Tamam söyle
- kaldığın evden ayrılıp bana taşınmanı istiyorum.
Azra.. Azra ile aynı evde kalıyorduk. Yurttan ayrıldıktan cafede çalışırken tanışmıştık. Bana evini açmıştı. Şimdi ona o gün oynadığımız oyunda attığımız mesaj bir mafyaya denk geldi sonra o mafya kaçırdı o bana bende ona aşık oldum ona yerleşmemi istiyor mu demeliydim. Tabii ki de hayır. Bu olanları eğer Azra ya anlatsam başımın etini yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ? Texting
Altele! Acemi bir dille yazılmıştır ! Siz: naber lan göt 053********: böyle yazma cesareti nerden geliyo küçük hanım? Doğruluk mu Cesaretlik mi oynarken Cesaretlik diyen Alya bir numara sallayıp bir mesaj atar. Nerden bilebilirdi ki salladığı numaranın b...