Alya'danHayal kırıklığı ile bakan bir çift göz ile sol gözümden bir damla yaş aktı.
Kollarımı saran ellerini hızla geri çekip benden uzaklaştı.
Koltuğun üzerinde duran çantamı bir hışımla alıp kapıya koşar adımlarla ilerledim.
Yapmak zorunda olduğumuz şeyler hayatımızın düzenini bozmasını sağlar. Belkide yapmak zorunda kaldığımız şeyler yeni bir başlangıca sebep olur?
Ağlayarak evden ayrıldığımda Kaya'nın hediye ettiği arabaya tabiikide binmicektim.
Ön kapıdan çıktığımda yolun kenarında benim için bekleyen taksiye bindim.
Azra'nın evinin adresini verdikten sonra kafamı cama yaslayıp ağlamaya başladım.
Efe'ye bir mesaj atıp telefonu çantama koydum.
Siz
Bitti, ayrıldım.
Kaya'nın hayal kırıklığı ile bakan bakışları aklıma geldikçe daha da ağlıyordum.
Sahil kenarından geçerken taksiciye durmasını söyledim. Taksiden indikten sonra akşama doğru sahilin ne kadar güzel olduğunu farkettim. Hafiften esen rüzgar rahatlamamı sağlarken peşimi bırakmayan gerçekler sinirlenmemi sağlıyordu.
Kumların üzerinde yürürken gelen bildirim ile çantamdan telefonumu çıkarttım.
Ekranda Efe'nin ismini görünce mesaja tıklayıp ne yazdığına baktım.
Efe
Olması gereken oydu. Nerdesin?
Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Cevap yazmayı es geçip kumların üzerine oturarak denizi izlemeye başladım.
Kaya'dan
Önüme gelen herşeyi kırıp dağıtırken her zerresine aşık olduğum kadın beni terk etmişti.
Aklımı kurcalayan sorular bu işin altında bir şeyin olduğunun garantisiydi. Alya durduk yere saçma bahaneleriyle benden ayrılması normal değildi.
Telefonumu çıkartıp Serkan'a Alya'yı takip etmesini söyledim. Büyük ihtimalle Azra'nın evinde kalacağını düşünerek Azra'nın adresini yolladım.
İçimdeki siniri atmam gerekiyodu. Korumlara arabayı hazırlamalarını söyledikten sonra ceketimi alıp evden ayrıldım.
Depoya gidip kafa dağıtmam lazımdı.
Alya'dan
Artık ağlamaktan şişen gözlerim kapanmamak için direniyordu.
Arkadan gelen tanıdık ses ile denizi izlemeye devam ettim.
- Alya sen deli olmalısın bu soğukta napıyosun burda. Hadi kalk hasta olcaksın. Azra'ya bırakayım seni!
- Efe git başımdan. Yalnız kalmaya ihtiyacım var!
- Alya bir yere gitmiyorum kalk hadi hasta olucaksın!
Gözlerimi kapatıp sabır dileyince oturduğum yerde havalanınca küçük bir çığlık attım.
Efe omuzuna almış arabaya doğru götürüyordu beni.
- Efe saçmalama indir hadi beni!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ? Texting
Acak! Acemi bir dille yazılmıştır ! Siz: naber lan göt 053********: böyle yazma cesareti nerden geliyo küçük hanım? Doğruluk mu Cesaretlik mi oynarken Cesaretlik diyen Alya bir numara sallayıp bir mesaj atar. Nerden bilebilirdi ki salladığı numaranın b...