4. bölüm

4.1K 142 44
                                    

Yb karşınızdaaa iyi okumalarr ❤

############################

(Alya'dan)

Gözlerimi açtığımda siyah renklerle dizayn edilmiş bir odadayım. Ne olduğunu hatırlamaya çalıştım. Mafya beyciğim en son beni kaçırmıştı ehehe.

Sanırım şu an onun evindeyim. Tam mafyaları hitap eden siyah renklerle dizayn edilmiş, duvarlarda anlayamadığım şekillerde tablolar ve manzarası çok güzel olan bir odadaydım.

Kendime gelince yataktan doğruldum. Cama doğru ilerledim. Dışarıya baktığımda manzara gerçekten şahaneydi. Manzaradan gözlerimi çekip bana bakan iki çift göz ile karşılaştım. Altında siyah bir eşofman üzerinde ise siyah bir tişört vardı. Saçları dağılmış bazı tutamları anlına düşmüştü.

İnsan bu kadar yakışıklı olmaz beee. Eheheh

Ben ona hayran gözlerle bakarken hoşuna gitmişçesine hafif sırıttı. Kendime geldiğimde hemen camdan geri çekildim.

Yatağa tekrar uzanarak tavanı izlemeye başladım. Bir kaç dk sonra kapım tıktıklandı. Hemen yatakta oturur pozisyonuna geçip sırtımı yatağın başlığına yasladım.

Ve mafyamızz Kaya Ünal.

Yakından daha yakışıklı gözüküyordu (;

Kapıya yaslanmış beni izliyordu.

Daha fazla dayanamayarak konuştum.

- beni neden buraya getirdin?

Sırıtarak gözlerime bakıyordu.

- peşini bırakmayacağımı söylemiştim.

La havle vela kuvvetee

Sırıtarak bana balıyordu.

Poşono borokmoyocoğomo soylomoştom. İçimden bunları söylerken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Bana anlamamış gözlerle bakarken ona tekrar aynı soruyu sordum. Ama bu sefer sinirlendiğim için bağırarak söylemiştim.

- tekrar soruyorum. BENİM BURDA NE İŞİm VAR!

Sanırım o da sinirlenmişti. Kaşlarını çatıp bana öldürücü bakış atıp konuştu. (Bağırarak)

- BİR DAHA O SESİN HADDİNDEN FAZLA ÇIKARSA -

Devamında ne diyecek meraklı fakat korkmuş gözlerle ona bakıyordum.

Bana doğru yaklaştı ve kulağıma doğru eğilerek konuştu.

- Ben susturmasını iyi bilirim.

Dedi.

Ne ima etmek istediğini anlamıştım.

Hala bana yakın durması hiç iyi değildi. Onun sıcak nefesi yüzüme çarparken benim kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu.

Onun gözlerine korkarak bakarken onun gözleri ara sıra dolgun dudaklarıma kayıyordu. Yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşırken o anki panikle yanımda duran masadaki vazoyu alıp kafasında kırdım.

Ben az önce koskaca mafya olan Kaya Ünal'ın kafasına vazo geçirmiştim. Kshjdjh

O kafasını tutup acıyla inlerken ben hemen yataktan fırlayıp kapıya ilerledim. Odadan çıktığımda hemen sağda duran merdivenlerden aşağıya indim.

Çıkış kapısını görünce mutlu olmuştum. Ama mutluluğum uzun sürmemişti. Kapı kolunu tutup kapıyı açacaktım ki iki korumanın beni kolundan tutup kaçmama engel olmasıyla büyük hayal kırıklığına uğramıştım.

Ya bırak ne güzel kaçıyodum niye geldiniz ki şimdi. Dedim iç sesimle konuşarak.

Kolumdan tutup beni bodrum gibi bir yere sürükleyerek götürdüler.

Şu cümleyi kullanmasam olmazdı. Kshdjdh

- ya bırakın kolumu canım acıyorr.

Diyerek acıyla inledim.

Bomboş bir bodrum gibi olan odaya girince kenarda duran sandalyeyi odanın tam ortasına koyup beni oturttular. Ellerini ve kollarımı ne kadar dirensem de bağlamayı başarabilmişlerdi.

Bağlama işi bittikten sonra odadan çıktılar. Oda dediğime bakmayın nerdeyse iki oda büyüklüğünde gece olduğundan dolayı karanlık ve bomboş bir odanın içinde tek başıma oturuyodum.

Biraz saçma olabilir ama ben karanlıktan korkardım.

Ağlamamak için direniyordum. Gözümden bir damla yaş geldiğinde devamı da gelmişti. Sessizce gözlerimden yaşlar akıyordu.

Bomboş odanın içinde birden kapı açılma sesi yankılandı. Camdan vuran ay ışığıyla kimin geldiğini görebiliyordum.

Mayfa beyciğimdi tabii ki de.

Mafya beyciğimiz Kaya Ünal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mafya beyciğimiz Kaya Ünal.

________________________

Bölümler biraz geç geliyor kusura bakmayın.

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda bekliyorum.

Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayınn ❤

Diğer bölümde görüşmek üzere ❤❤

DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ?  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin