31. Prysznic z Jiminem

62 6 130
                                    

Główny bohater: Jimin, Hobi, Jungkook
Bohater drugoplanowy: -
Relacja: Przyjaciele
Słowa: 621
Data: 05.04.2024
___________________________
Był wieczór, leżałam na dość szerokim trzypiętrowym łóżku razem z Jungkookiem. Właśnie się położyliśmy i próbowaliśmy zasnąć.
Pod nami leżeli Jimin z Hobim a pod nimi Jin z Namjoonem.

Nagle Jimin przyszedł do mnie i zabrał mi kołdrę.
-Nie umyłaś się jeszcze, wstawaj - Potrząsnął mną delikatnie.

- Nie chce mi sieee - mruknełam i wykreciłam się od niego.

- Nie będziesz przecież taka spocona i brudna po całym dniu spała, chodź ja cię umyję. - Zszedł z łóżka. -Czekam na ciebie w łazience- Wyszedł z pokoju.

Nie chciało mi się tak bardzo, ale nie miałam wyjścia, wiedziałam że jak nie przyjdę dobrowolnie to zaciągnie mnie tam siłą. Leniwie usiadłam na łóżku, przetarłam oczy i spojrzałam na Jungkooka. Miałam wrażenie jakby patrzył na mnie lekko zazdrosny.

- Chcesz mnie jutro umyć? - spytałam żeby sprawdzić jego reakcje. Kookie nic nie odpowiedział tylko się uśmiechnął nieśmiało, poczerwieniał i zasłonił dłońmi twarz.

-Czyli chcesz- stwierdziłam i uśmiechnełam się na jego słodkie zachowanie. Chłopak natomiast schował głowę w poduszkę ze wstydu i zacząć machać nogami z radości niczym nastolatka kiedy jej crush wyznał jej miłość XD

Wstałam z łóżka i zaczęłam się kierować powolnym krokiem do łazienki. Wtedy przybiegł za mną Hoseok.

- I co, ty serio idziesz sie umyć z Jiminem??? - Hobi nie dowierzał że się przed nim rozbiorę od tak. (Ja też w to niedowierzam XD)

-No- mruknełam ospale i weszłam do łazienki, a Hoseok za mną chcąc to wszystko zobaczyć.

Wzięłam gumkę do włosów i zaczęłam związywać włosy żeby ich nie zmoczyć, wtedy zatrzymał mnie Jim.

- Nie związuj, włosy też ci umyje brudasie - Odebrał ode mnie gumkę. Zdjął tylko swoją koszulę, poszedł do prysznica i odkręcił wodę. (On był dalej w spodniach jak coś xD)

Hoseok cały czas stał obok i się przyglądał wszystkiemu.
-No i co i serio się tak tu teraz rozbierzesz przed nim??? - pytał mnie bo wciąż w to nie dowierzał.

- No tak, czemu miałabym się was wstydzić skoro wy mnie się nie wstydzicie i chodzicie bez ubrań? - Zdjęłam spodnie.

- No bo nigdy wcześniej tego nie robiłaś i no...

- Tak, ale teraz zrobię, jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi przecież - zdjełam bluzkę pod którą niczego nie miałam. Hoseok tylko wywalił gały ze zdziwienia, że od tak rozebrałam się przed nimi.

Jimin ustawił odpowiednią ciepłość wody i odwrócił się w moją stronę.
- Zapraszam - zaprosił mnie gestem ręki, zachowywał się jakby już milion razy widział mnie bez ubrań choć tak naprawdę był to pierwszy raz.

Zdjęłam wszystko co na sobie miałam i weszłam pod wodę, zmoczyłam włosy a następnie Jimin nalał szampon na dłonie i zaczął mi je myć. Robił to naprawdę dokładnie i przyjemnie. Dobrze umył moją grzywkę, a gdy piana zaczeła mi spływać do oczu szybko ją starł.

Hobi w dalszym ciągu przyglądał się temu wszystkiemu w niedowierzaniu. Po chwili zapytał.
- Ja też mogę? -

- Pewnie - Powiedział Jimin i zrobił miejsce dla Hobiego. Ho zdjął koszulę i poszedł do nas, zaczął bardzo delikatnie myć moją twarz opuszkami palców. Jednak po chwili Jimin stwierdził, że przyjaciel robi wszystko za wolno.

- Dobra Hoseok lepiej odejdź bo ty nie umiesz, takim sposobem to ty ją do jutra nie umyjesz, a na dodatek ona zaraz tu zaśnie przez ciebie. - Powiedział widząc jak moje oczy samoistnie się zamykają. Hobi odszedł i dalej się przyglądał temu wszystkiemu.

Jimin nałożył na dłonie żel pod prysznic i chciał umyć mi ciało, ale bał się... bał się że jak to zrobi to będzie to molestowanie. Powoli i niepewnie położył swoje dłonie na moich ramionach. Nie widząc u nie żadnego sprzeciwu zaczął je delikatnie myć. (Kuźwa żebyście wiedzieli jaki on był delikatny i ostrożny w swoich ruchach, TO BYŁ TEN DOBRY JIMIN)

Następnie zabrał się za mycie mojej szyi i dekoltu, a potem mi urwało I BARDZO DOBRZE XD

__________________
Wtf co to było przepraszam bardzo!???PRZECIEŻ TO BYŁO 16+ ... (ps.mi się zazwyczaj takie rzeczy nie śnią dlatego jestem w szoku XD)

Ostatnio nic mi się nie śniło wogóle z bts, a jak już nagle coś się pojawiło to coś takiego XDDD

Ale ja chyba wiem przez co to, przez OneShoty jednej pani i przez rp z jedną inną panią 🤭🤭 KOCHAM WAS DZIEWCZYNY! 💕
(Ciekawe czy wiecie że to o was)

Sennik BtsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz