Güneş gözlüğümü takıp şezlonga sırt üstü uzandım.Tepemdeki plaj şemsiyesi,beynime,beynime vuran güneş ışınlarını en aza indiriyordu.
Bir hafta olmuştu.Ayağımda ki alçı yerini bileğimde ki küçük bandaja bırakmıştı.Ayağım yavaş,yavaş iyileşiyordu.Nihayet ki bir kaç gün sonra istediğim gibi hareket edebilecektim.
Fakat ayağımda ki bandaj yazın tadını çıkarmama engel değildi.Sürekli Rydel'larlaydım.İyi arkadaş olmuştuk ve hoş vakit geçiriyorduk.
Şu anda ise sitenin havuzunda eğleniyorduk.Bu boğucu sıcakta yapılabilecek en iyi şey buydu sanırım.
"Asya!"Ross'un sesini duyduğumda yavaşça dirseklerimin üzerinde doğrulup ona baktım."Ne?"
"Gelsene,su çok güzel,"dedi ıslak saçlarını yana savururken.Bu hareket de ona çok yakışıyordu.
Sus Asya!
"Yok ya,sonra bandajım ıslansın demi," deyip şezlonga geri yattım.
"Hadi ama,"diye ısrar ettiğinde bile dönüp bakmadım.Çok havalıyım eed.
Bandajım ıslanırsa bacağım iyileşemeyebilirdi.Tıptan anlamazdım ama öyle olurdu galiba.
Yanıma birinin geldiğini hissedince kapatmış olduğum gözlerimi açıp gözlüklerimi saçlarıma taktım.
Başımı yana çevirdiğimde Ross ile bakışlarımız buluştu.Gerçi buradan o kadar uzun gözüküyordu ki başımı kaldırmam gerekiyordu gözlerine bakmak için.
"Ne oldu?"
"Havuza,"dedi emir verir gibi.
"Ya laftan anlamıyor musun? Hayır dedim ya."
"Geliyorsun."kaşlarımı çattım.
"Gelmiyorum.Bandajım ıslanır."başını salladı ve karşıya baktı.
"Ellington!"Ross'un seslenmesiyle Ellington havuzdan çıkıp yanımıza geldi."Efendim?"
"Su yatağını getiriri misin?"dediğinde gözlerimi biraz büyüttüm.
Ellington başını sallayıp yanımızdan ayrıldığında Ross'a döndüm.
"Su yatağı mı?Hayır."
"Evet."başımı iki yana sallayıp karnımda birleştirmiş olduğum kollarımı çözdüm."Ya bana ne gelmeyeceğim."o sırada Ellington yanımıza,elinde yeşil bir su yatağıyla geldi.
Gözlerimi devirdim.Ross teşekkür edip su yatağını Ellington'un elinden aldı. Ellington yanımızdan uzaklaşırken bana döndü."Hemen geliyorum."
Havuza doğru ilerleyip su yatağını havuzun kenarına yerleştirirken onu izliyordum.
Yanıma geldi."Ya bana ne gel-"sözümü bitirmeme kalmadan beni kucağına aldı ve havuza doğru yürüdü.
Omzuna yumruk attım."Bırak beni hayvan."güldü.Ona bu kadar yakın olmak istemiyordum.İçimde ki bir kaç duygu gün yüzüne çıkıyordu.
Sevmiyordum bu hissi,istemiyordum.
Beni yavaşça havuzun kenarında ki su yatağına yatırdı.Sonra kendisi de balıklama bir şekilde suya daldığında hayranlıkla onu izledim.Ben asla böyle suya dalamazdım.Elleriyle saçlarını düzeltip yanıma geldi."Eğleniyor musun bakalım?" gözlerimi devirdim."Çok,"dedim 'O'ları uzatarak.Güldü.
Su yatağını tutarak onunla birlikte ilerlememi sağladı.Rydel'lar sağ köşede yüzüyorlardı.Onların yanına gitmek istediğimi söyleyeceğim sırada Ross beni sol tarafa götürdü ve havuzun köşesinde durdu.O havuzun köşesine oturup saçlarını karıştırırken ben her zamanki gibi yine onu izliyordum.
"Bana sinir mi oluyorsun?"diye aniden sorduğunda şaşırdım.Böyle bir soru beklemiyordum.Alayla güldüm. "Oldukça."
"Peki benden nefret mi ediyorsun?" diye beni daha da şaşırtan bir soru sordu.Çoğu zaman ona sinir oluyordum evet ama asla ondan nefret etmiyordum."Hayır."
Başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Tatili Hikayesi
Novela Juvenil18 yaşıma geldiğimde,iyi bir üniversite kazanmış olmanın karşılığı ailemden istediğim tek şey yalnız başıma bir Los Angeles tatiliydi.İzin almak her ne kadar zor olsa da amacıma ulaşmıştım. Uyuzun birinin kafama tene...