1[Tanıtım]

2.2K 56 92
                                    

Çoğu kişi ikiyi seçti. Aslında ilk başlarda bir daha fazlaydı fakat iki bir anda öne geçti. Fakat eğer tatilde zaman bulursam ilk konuyu da yazacağımm

Çok uzatmadan konuya geçelim

Mert Yazıcıoğlu: 22 yaşında. Zengin bir aileden geliyor. Annesini çok küçükken kaybetti annesini çok severdi,babası ise onu terk etti. Küçüklükten beridir içinde hep sevilmemişlik duygusu var bu yüzden herkese kolay kolay güvenmez güvendiği an ise tam güvenir. Temastan nefret eder, obsesif kompulsif bozukluğu yok fakat kimsenin ona yaklaşmasını istemez çünkü ona sadece annesi dokunurdu, öperdi,sarılırdı ve Mert bunları da annesi öldükten sonra yok etti. Şu ana kadar sadece dedesi ve amcası tarafından sevildiğini düşünüyor. Dedesine çok düşkün. Kızlar tarafından sevilen,beğenilen bir kişidir. Şu ana kadar hiç aşk peşinden koşmamıştır ve zamanı da zaten yoktur. Dıştan çok sert ama içinde derin bir yalnızlık barındırıyor ve bu yalnızlığı da kolay aşamaz. (Mafya işini burada devreye sokmak istiyorum fakat siz ister misinizz?) Amacısı Sadi'nin ailesi ile lüks bir evde oturuyorlar. Şu ana kadar her istediği oldu, hiçbir zaman yokluk içinde değildi ama sevgiye açtı. Onda tek eksiklik sevgiydi. Çok fazla felsefî kitap okur,dersleri ortadır fajat liseden sonra bıraktı. Onun yalnızlığını kitaplar bastırıyor fakat artık onlar da pek işe yaramıyor. Normalde herkese karşı asabi ve soğuktur lâkin bazen çok nazik biridir.(Şu anlık bu kadar fakat eklenecek başka bir şey olursa onları da eklerim)

Mina Demirtaş: 17 yaşında 18e girmesine az kaldı. Tatlı, çok güzel ve iyi bir kızıdır. Annesi ve babası yok. İkisinin de nerede olduğunu bilmiyor. Teyzezi Meryem ile kalıyor. Okuyor, lise son sınıf öğrencisi. Teyzesine çok düşkün çünkü ondan başka kimsesi yok onun için her şeyi yapar. Herkese karşı naziktir. Kitap ve şiir okumaya bayılır. Aşk olaylarından hep kaçınır,onun tek istediği şey okuyup iyi bir doktor olmak,herkesin canını kurtarmaktır. Neşeli ve çocuk ruhludur. Yüksekten ve karanlıktan çok korkar. Sınıf arkadaşları yüzünden klostrofobisi var(dar alan korkusu). Okulda oldukça başarılı ve iyi birisi olsa da sürekli okulun gerkesiz tayfası tarafından dışlanıp ağır bir şekilde zorbalığa maruz kalıyor. Durumları oldukça kötü Meryem çalışıp evi geçindirmeye çalışıyor.

Meryem: 33 yaşındadır. Zeynepi çok sever onun için her şeyi yapar. Kocası (eşi) yok. Zeynep ile gecekondu tarzında fakir bir yerde kalıyor,paraları oranını ödemeye bile yetmiyor bu yüzden çok ağır işlerde çalışıp parasını kazanmaya çalışıyor.

Levent Alkanlı: 38 yaşında. Doktor ve hastanede başhekim olarak çalışıyor(psikolog değil) İşinde oldukça başarılı ve zengin biri. Hande diye kardeşi ve Mira diye kızı var. Eşi(karısı) ile yıllar önce boşandı ve Mira hiç annesini görmedi. Şu anda hayatında kimse yok. Hande ise 30 yaşında ve seçkin ile sevgili.(Suavi leventin babası değil)

Mira Alkanlı:19 yaşında. Universite okuyor ve çalışkan bir kız. Can ile sevgili ve onu çok seviyor(hap kullanmıyor her ikisi de) Annesini hiç görmedi ve onu çok merak ediyor. Can da 19 yaşında Mira ile aynı okulda ve sevgilisini çok seviyor. Kötü işlere bulaşmaz.

Sadi-Hasna: Evli ve mutlu bir çifttir. İki çocukları var,Feyza ve Bora. Sadi Mert'i çok sever. Hasna ise para için Merte yaranmaya çalışır.

Suavi: Mert'in dedesi. Onu çok sever Mert'te dedesini çok sever. Eskiden çok iyi bir fizikciydi fakat şu an hasta. Mirasında sadece Mert'in söz hakkı var diğerlerine mirastan bırakmadı. Çok hasta,hastaliginin tedavisi var fakat iyileşeceğine inanmıyor. Uzun zamandır odasından çıkmadı Mert dışında kimse ile konuşmuyor.

Feyza: 21 yaşında. Mert'e aşık ama Mert onu sevmiyor. Kötü birisi hep annesinin dolduruşlarına gelir.

Bora: 22 yaşında. Feyzanin abisi. Çapkın birisi. Mert'i sevmez.

Hikayede hickimse başörtü takmıyor.
Bazen yan karakterler ekleyebilirim ama ana kadro bu kadar. Naim şu anlık hikayede yok belki gelebilir veya gelmez.

Mert'in koruması ve soforu Ayhan 30lu yaşlarında tatlı ve iyi birisidir

Eklememi istediğiniz başka birisi veya bir şey var mıı?

𝑴𝒊𝒏𝒊𝒌 𝒁𝒂𝒂𝒇𝜾𝒎|𝑀𝑖𝑛𝑚𝑒𝑟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin