13.Bölüm•Ani Karar

498 56 172
                                    

Bunu ciddiye alıp linç yorumları atmanıza gerek yok,zaten bu bir fanfiction bu yüzden gerçekmiş gibi beni linçlemeyin lütfen.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalarr

(Medya: Ateşlii Mertyy💗🖤🔥)

••••

Yoğun bakımdan çıkan doktorun yanına koşan minanın arkasında bekliyordu Mert. Mina hemen doktora,

"Teyzem nasıl?"dedi aceleyle. Doktor gülümseyerek,

"Merak etmeyin. Teyzeniz gayet iyi fakat şimdilik. Bu yakın zamanda durumunun kötüleşmeyeceğini göstermiyor. İlaçlarını almasi gerekiyor."dedi. Mina'nın mutluluğu yarım kalmıştı."En kısa sürede ilaçların alınması gerekiyor. Böylece teyzeniz çok daha hızlı iyileşir. Yaklaşık yarım saat sonra teyzeniz uyanınca gidebilirsiniz. İyi günler."diyip gitmişti. Mina arkasına dönünce Merte baktı.

"Bak demiştim iyi olacak diye."diyip gülümsedi.

"İyi ama şimdilik."

"Hadi gel kantine inelim. Bir şeyler iç."
diyip sandalyedeki ceketini aldı. İkisi de kantine inerek sıraya geçti. "Ne içersin?"
diye sordu Mert. Mina su istediğini söyleyince,"Onun dışında."dedi.

"Herhangi bir aromalı süt veya soğuk çay."diyip kantindeki oturma yerlerine oturdu. Mert elinde 3 tane süt ve su ile gelince Mina Merte şaşkınlıkla baktı."Niye üc aromadan da aldın?"

"Üçü de vardı. Hepsini seviyormuşsun zaten o yüzden aldım."

"Hepsini bitiremezsem?"

"Sorun değil. Kalanını da ben içerim." dedi Mert ama o süt pek sevemedi. Genelde bira veya soğuk çayları tüketmeyi severdi.

"Teşekkür ederim."dedi Mina çilekli sütünü içerken. Mert geriye yasladığı kafasını güzel kızın yüzüne çevirdi.

"Ama artık teşekküre gerek Mina. Kaç defa dedin,yeter. Ben artık hep senin yanındayım. Hadi bitir sütlerini de teyzene bakalım."diyince Mina kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Muzlusunu içemem zaten mîdem süt gölüne döndü."diyince Mert gülmeye başladı.

"Tamam. Sen ver bakalım bana onu." diyince Mina sütü Merte uzattı.

∆∆∆
İlahi Bakış Açısı

Mert Mina ve teyzesini eve bıraktıktan sonra eve gelip birkaç saat uyuyup yeniden bir kâbus ile uyanmıştı. Saate baktığında saatin dokuz olduğunu gördü. Yataktan kalkarak elini yüzünü yıkayarak dişlerini fırçalayıp üstüne siyah pantolon ve beyaz t-shirtünü giyerek kahvaltıya indi. Genelde bu evde kahvaltılar hasnanın ortaya attığı iğneleyici laflar ile tatsızlaşıyordu. Mert bu sefer onu dinlememeye çalışarak kahvaltı edip dedesi ile vakit geçirmeyi istiyordu. Kahvaltıya oturduğunda sadece amcasını görmüştü.

"Diğerleri nerede?"diyip masaya oturan Mert, Sadiye baktı.

"Hasna mutfakta feyza ile bir şeyler yapıyor. Bora da uyuyordur her halde."
diyip gazetesini okumaya devam etti.

"İyi bakalım."diyip telefonuna baktığı sırada feyza cırlayarak yanına gelmişti.

"Mert!"diyen feyzaya ters ters baktı Sadi.

"Hayırdır feyza?"dedi sadi bir Merte bir feyzaya bakarken. Feyza ne diyeceğini bilememişti.

"Hiç baba. Uzun zaman sonra ilk kez Mert'in bizimle sofraya oturduğunu görünce şaşırdım sadece."diyince Sadi onu onayladı. Feyza tam Mert'in yanına oturacağı sırada Sadi,

𝑴𝒊𝒏𝒊𝒌 𝒁𝒂𝒂𝒇𝜾𝒎|𝑀𝑖𝑛𝑚𝑒𝑟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin