7.Bölüm•Yardım Çığlığı

639 66 184
                                    

Bunu ciddiye alıp linç yorumları atmanıza gerek yok,zaten bu bir fanfiction bu yüzden gerçekmiş gibi beni linçlemeyin lütfen.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalarr

(Medya:Mert'in yakışıklılığı gerçek mii?)

••••
Mert'ten

Minaların evinden çıktıktan sonra arabama binerek eve doğru gitmeye başladım. Annemden sonra ilk defa böyle huzurla yemek yiyebilmiştim. Mutluydum hem de oldukça fazla. Hepsi Mina sayesindeydi. O gün karşıma çıkmasaydı yine bu kadar huzurlu olabilecek mıydım şu an?

Eve geldiğimde odama çıktım. Bugün hiç depoyla ilgilenememiştim hem o p*çi de depodan çıkarmalarını söylemeyi unutmuştum. Kesin şimdiye kadar donmuştu. Saat daha yeni 17:00 olduğu için korumalara, Bahadır'a ve Arife haber vererek aşağıya inmeye başladım. O sırada karşıma yine Feyza çıktı.

"Mert nereye?"dedi arkamdan merdivenlerden inerken.

"Feyza beni rahat bırak. İşim gücüm var. Seninle uğraşamam."

"Sen öğle yemeği de yemedin ama."

"Feyza! Ne yapacaksın sen benim ne yiyip ne içtiğimi? İstersen önlük takıp mama da ver,ha?"dedim ona dönerek.

"Mert öğle yemedin ki?"

"Yedim Feyza. Başka diyeceğin yoksa gideceğim."

"Yok."

"Ne güzel."dedim sahte gülümsemeyle ve evden çıkıp arabaya bindim. Depoya gelince Bahadır ile aşağıya inerek dondurucu yerine gittik. Kapıyı açık görünce Bahadır'a şaşkınca döndüm.

"Ne bu!?"dedim içeriye giderken.

"Abi adam nerede?"dedi Bahadır.

"Onu sordum ya zaten az önce. Nerede bu adam!?"diyip içeriyi aramaya başladım fakat o yoktu.

"Nereye kaçtı lan bu it?"

"Abi vallahi biz bilmiyoruz. Hem sen bize bir şey de dememiştin ki."

"Tamam,gidin aratın şunu."

"Nasıl yapalım abi?"

"Gidin kamera kayıtlarına falan bakın. Bir şeyler yapın. Onu da ben mi söyleyeceğim?"

"Tamam abi."diyip yanımdan ayrıldı. Önümdeki sandalyeye tekme atarak etrafa bakınmaya devam ettim,sanki buradaymış gibi. Daha fazla dondurucuda durmayıp yukarıya kayıt odasına çıktım.

"Bir şey buldunuz mu?"diyip masanın başında kayıtları izleyen çocuğa baktım.

"Abi şey..."dedi Furkan.

"Ney?"

"Dün gece geç saatte çıktığın için herhalde kapıyı iyice kapatamamışsın. Senden 5 dakika kadar sonra bu,kapıyı biraz zorlayarak içeriden çıkıyor."

"Of,Allah kahretsin."diye kendi kendime konuşuyordum.

"Abi ama ben etrafa soruşturdum herkes bunu arıyor."

"Tamam Furkan sağol. Hadi sen işine dön beni de bir gelişme olursa ara."
dediğimde Furkan beni onayladı. Ardından oradan ayrılarak eve geri döndüm.

••••••••
İlahi Bakış Açısı

Meryem iş aramak için gittiği evden olumlu sonuç alınca eve doğru gidiyordu ki yolunu kesen Naim ile kalakaldı. Naime ters ters bakarak onu ardında bırakıp yürümeye devam etti fakat naim onu durdurdu.

𝑴𝒊𝒏𝒊𝒌 𝒁𝒂𝒂𝒇𝜾𝒎|𝑀𝑖𝑛𝑚𝑒𝑟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin