Bunu ciddiye alıp linç yorumları atmanıza gerek yok,zaten bu bir fanfiction bu yüzden gerçekmiş gibi beni linçlemeyin lütfen.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalarr(Medya: Güzelimm)
••••
İlahi Bakış Açısı"Ama nasıl olur?"dedi Sadi şaşkınlıkla
"Nasıl olur falan yok. Dediğimi yap."
dedi telefonun öbür ucundaki adam."Böyle bir şeyi ben nasıl yapayım? Zorla vir şey yapamam ben."dedi Sadi yeniden.
"O halde zorla yapma."dedi aynı adam.
"O nasıl olacak?"
"Ne bileyim ikna etmeye falan çalış bunu da mı ben söyleyeyim? Biraz da aklını çalıştır!"
"Ya ikna olmazsa?"dedi sadi gergince.
"O zamanda başka yollara başvur, ama ne yap ne et çöz şu işi!"diyip sinirle kapattı telefonu adam. Sadi bıkkınlıkla verdi nefesini. Bunu nasıl yapacaktı? Bu kötü bir şey miydi,yoksa iyi miydi? Onun için yapacaktı,o iyi olsun diye. Eğer yapmasa ona zarar gelecekti,ona zarar vereceklerdi. Sadi bunu göze alamazdı,ona zarar gelmesine izin veremezdi. Saat 04.00 olduğu için geri yatağına dönerek uyumaya çalıştı fakat düşünceleri buna izin vermiyordu.
••••••••
İlahi Bakış AçısıMeryem göğsünde oluşan ağrıyla uyandı. Bu ağrı ona çok ağır geliyordu. Tam ayağa kalktığı sırada sehpaya tutundu fakat dengesini kaybedince yere düştü, onunla birlikte sehpa da yere düşmüştü. Sese uyanan mina hızla ayağa kalkarak sesin geldiği yere,teyzesinin odasına geldi. Yerde hareketsiz bir şekilde teyzesini görmeyi beklemiyordu. Gözleri korkuyla açıldı. Kaskatı kesilmişti. Odasına koşup ambulansı aradı ve teyzesini yerden kaldıramaya çalıştı ama uyanmıyordu teyzesi. Nabzını kontrol ettiğinde attığını fark etti bir an bile olsa mutlu olmuştu.
Geçen 4 dakikanın ardından ambulans gelmişti. Apar topar hastaneye kaldırılan meryemin yanındaydı mina,onunla aynı ambulanstaydı. Hastaneye geldiklerinde meryemi müdahale odasına aldılar. Mina ise duvarın dibine çökmüştü. Ne olacaktı teyzesine? Niye bir anda böyle olmuştu, teyzesi hasta mı olmuştu? Arayacak kimsesi de yoktu. Bir başına kalmıştı Mina. Odadan çıkan doktor ile mina hızla ayağa kalkıp doktorun yanına gitti.
"Neyi var teyzemin iyi mi? O iyi mi?"
dedi bitkin sesiyle. Doktor minaya,"Stres ve bazı faktörlerden teyzeniz kalp krizi geçirmiş."dedi.
"Yani şimdi iyi mi?"diyip doktordan gelecek cevabı bekledi.
"Teyzenizde koroner arter hastalığını tespit ettik."dedi doktor. Mina bu hastalığın adını duymuş fakat tehlikelerini bilmiyordu.
"Bu nasıl bir hastalık?Teyzem iyileşecek mi?"
"Kalp kasına kan sağlayan koroner arterlerde plak birikmesi ya da daralması durumunda oluşan vir çeşit hastalıktır. Ama iyi haber çok ilerlememiş olması."
"Peki nasıl tedavi olur? Tedavisi var mı?"
"İlaçla tedavi yapabiliriz ama ilaçların fiyatı oldukça yüksek. Bunu karşılamak zor oluyor genelde. Eğer yeterli paranız varsa bu hafta içinde tedaviyi onaylayıp başlayabiliriz."dedi doktor. Ama mina nasıl karşılayacaktı bu kadar yüklü miktardaki parayı? Nasıl yapacaktı?
"Benim yani bizim o kadar paramız yok. Başka nasıl yapabiliriz?"
"Başka bir tedavi yolu görünmüyor maalesef."