Bunu ciddiye alıp linç yorumları atmanıza gerek yok,zaten bu bir fanfiction bu yüzden gerçekmiş gibi beni linçlemeyin lütfen.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalarr💗(Medya:Merdomun cekiciligi halis midiiirr)
••••
Mertten:
Adamlara öldürün emri verdikten sonra geri eve dönüyordum. Bu adamın neden böyle bir şekilde öldüğünü hala düşünüyordum. Kahvaltı yapmadığım için yolumun üstündeki pastaneden iki tost bir açma ve bir su alarak geri arabama döndüm. Hızlıca onları bitirip eve döndüm. Daha hasna ve kızı uyanmamıştı,bora desen eve uğradığı yoktu o yüzden rahatça eve girip dedemin yanına çıktım.
Dedem uyanmış bitki çayını yudumluyordu. Odaya girdiğimi fark edince çayını masaya bırakıp gülümseyerek bana döndü.
"Oğlum nasılsın?"dedi dedem.
"Bilmiyorum dede."diyip koltuğa oturdum.
"Yine anneni mı gördün?"
"Hayır,bu seferki başka bir şey."
"Ne oldu?"
"Adamı bulduk, barışı."dediğimde dedem bana anlamsızca baktı çünkü daha önce barışı bulmak için dualar ediyordum.
"E ne güzel işte. Sen istemiyor muydun zaten onu bulmayı."dedi dedem.
"İstiyordum ama bu sefer ki farklı."diyip dedeme olayı anlattım.
"Ve sen de bunu yapanı arıyorsun, öyle mi?"dedi dedem. Başımı aşağı yukarı sallayıp,
"Biraz öyle. Kim niye bu çulsuzu bu şekilde işkence eder ki? Ölmemesi için her şeyi yapmışlar ama yapmadıklarını da bırakmamışlar. Parmağını koparmışlar adamın dede."
"Fazla dikkatli çalışmışlar. Bunun arkasında kimin olduğunu düşünüyorsun değil mi?"dedi dedem fakat dedemde bir gariplik vardı. Sanki olayları biliyormuş gibiydi.
"Sen sanki pek şaşırmadın buna,fazla tepki vermedin gibi."dedim.
"Yok oğlum. Sizin işleriniz bu sonuçta, her gün adam kesip biçmek. Ben de artık alıştım sayılır."dedi dedem. Konuyu fazla irdelemek istemediğim için tebessüm ederek onu onayladım. Biraz daha sohbet ettikten sonra odama çıktım.
Hala daha uykum geldiği için uykuma devam ettim. Üstünden ne kadar geçti bilmiyorum ama bir anda telefonumun aralıksız çalmasıyla uyandım. Kimin aradığını baktığım zaman arayan kişinin Bahadır olduğunu gördüm. Yine ne diyecekti kim bilir. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.