Bunu ciddiye alıp linç yorumları atmanıza gerek yok,zaten bu bir fanfiction bu yüzden gerçekmiş gibi beni linçlemeyin lütfen.
Umarım yazım hatası yapmamışımdır
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalarr(Medya:Mina çok güzel değil mii)
••••
İlahi Bakış Açısı:)
Meryem Naimin yanından dönmüş eve gidiyordu. Onun bu teklifini tabi ki kabul etmemişti fakat kızını da görmek istiyordu. Bunca zamandır bir kez bile göremediği,öpüp koklayamadığı yavrusuna doya doya sarılmak istiyordu. Ama Naim'in teklifini kabul etmezse göremeyecekti fakat eğer kabul ederse de Mina'sını kaybedecekti. Ne yapacağını hiç bilmiyordu.
Eve gelince anahtarıyla kapıyı açtı. Saat geç olmuştu 11i geçiyordu. Mina bu saatte uyurdum Meryem montunu askılığa asıp Mina'nın odasına geldi. Işıklar kapalı olduğu için onun yüzünü göremiyordu. Kızına sarılıp onu öptü o sırada Mina kolundaki baskıyla uyandı. Tam da yaralı olan koluydu bu.
"Kızım uyusaydın. Hem saat de geç olmuş zaten. Sen uyu ben de şimdi yatarım."dedi Meryem ve ayağa kalktı tam gidiyordu ki Mina onu durdurdu.
"Teyze dur gitme. Benim sana bir şey söyleme lazım."dedi aynı titrek sesle. Meryem bu sesin hiç hayra alamet okuduğunu düşünmüyordu. Bir şey olmuştu. Meryem tekrar kızının yatağının dibinde oturdu.
"N'oldu kara kuzum? Bir şey mi oldu?"
"Evet,oldu. Işığı aç ama sakın bağırma veya üzülme tamam mı?"Meryem bir şey demeden hızla kalkıp ışığı açtı. Kızına döndüğü an gözlerine inanamadı. Kızı yara bere içindeydi. Her tarafı yarabantlarıyla dolduydu.
"Güzel kızım ne oldu sana!? Kim yaptı bunu?"dedi. Gözleri dolmuş,kalbi sızlamıştı.
"Teyze sakin ol. Ben iyiyim. Biraz yaralandım o kadar. Şu an çok iyiyim."
dedi yatağından doğrulurken."Nasıl iyi olabilirsin kızım? Baksana her tarafın yara içinde. Nasıl oldu bu? Kim yaptı?"
"Anlatacağım ama kızma."dedi Mina. Meryem başıyla onu onayladı."Ben eve gelirken bir adam bana saldırmaya çalıştı sonra ben onu vurup kaçtım adam yere düşmüştü. Ben kaçarken de bir adam beni fark etti sonra brn oraman gidince o da yanıma gelip beni kurtardı sonra pansuman falab yaptırdı en sonunda da beni buraya getirdi." Meryem kızının yılmayıp pes etmemesiyle gurur duydu.
"O adam kimdi,seni kurtaran adam?"
"Bilmiyorum ki,Mert diye biriydi ama başka bir şey bilmiyorum."
"Allah ondan razı olsun. Seni kurtardı o caninin elinden. Peki sen nasılsın?"
"İyiyim yani o an kalakaldım ama kurtuldum."
"Yüzün dışında başka bir yerinde yara var mı?"
"Dizlerimde bir de kollarimda var. Ama onlar küçük sıyrıklar."
"Göster bakayım onları."dedi Meryem, Mina ne kadar dirense de cizilen ayakları ve dizlerini moraran kollarını gösterdi. Meryem kızına bunları yapandan hesap sormak istiyordu ama nasıl bulacaktı ki o adami.
"Ben gerçekten şu an çok iyiyim. Hem eve gelince krem de sürdüm. Sen telaşlanma benim için."dedi. Fakat Meryem'in aklına bir soru takılmıştı.
"Sen neden otobüsle gelmedin eve?"
"Kartımda para bitmişti o yüzden."
"Ah akılsız Meryem ah akılsız kafam. Ben geçen ay aldığım parayla ikimizin de kartını dolduracaktım ama yetmedi param. Yeni bir iş bulacağım buradaki tekstil de para çok az."