Sınır: 70 oy 50 yorum
Biraz geç oldu ama sınır dolmadı bir türlü o yüzden😭
Hadi iyi okumalarrrrr💞Koray: Güzelliğin rüyaların gerçekliği kadar ender Rüya'm.
Ben elimdeki yastığı tam Selin'e hizzalamışken gördüğüm mesajla kalakalmıştım. Ben kafamda binlerce senaryo kurarken meğerse Koray beyin yazdığı kişi benmişim.
"Hassiktir."
"Yaa böyle kapak olursun işte şimdi o silahı yere indir bir tatsızlık çıkmasın." Yine soğuk esprisini yapmıştı Selin hanım.
"Off bi dakika ya e bu adam niye eşek gibi sırıta sırıta attı mesajı."
"Kızım anlasana işte demek ki hoşuna gidiyorsun, kaldı ki bir anda böyle bir mesaj attı. Sence de çok açık değil mi her şey?"
"Tamam haklısın da benim bana yazan anonimin o olduğunu bildiğimi bilse aynı şekilde yazar mı. " cevabını ikimiz de biliyorduk: tabii ki de hayır. Adam kaç yıldır göz ucuyla bile bakmamış. Şimdi her şeyi bildiğimi bilse o ördüğümüz duvarları yıkar mıydı?
"Sen böyle düşünmeye devam edersen sonu tabi kötü biter. Şuan niye abimin yıllar sonra sana bu kadar samimi davranıp sarıldığını hatta yetmeyip gün boyu sana niye baktığını düşünelim bence güzelim. Hatta yetmeyip yazdığı kişinin sen olduğunu bilmesine rağmen yine de konuşmaya devam etmesi de var tabi"
Haklıydı geldiği andan beri kafamda dolanan bir ihtimaldi bu yakın tavırları. Ama asla imkan vermiyordum.
"Onca seneden sonra ne değiştirdi ki bana olan tavırlarını."
"Belki anlamıştı-"
Panikle konuşmayabaşladım "İmkansız ben hiç çaktırmadım ki onu tanıdığımı!"
"Ay ne konuştun ya. Belki sana karşı takındığı o aşırı soğuk olan tavrının saçmalığını anlamıştır diyecektim. Sözü ağzıma tıkadın resmen."dedi.
Resmen başımdan aşağı soğuk su dökülmüşe dönmüştüm. Çünkü eğer her şeyi bildiğimi bilseydi onunla olan bütün hayallerim kavuşamadan tuzla buz olurdu.
Üzgünce Seline baktım. "Şu tavırlarını da bir türlü anlamadım gitti. Ben ona ne yaptım ki! Hayır abi gibi bana yaklaşıyor ondan korumacı soğuk tavırları desem benim dışındaki küçük büyük herkese kucak açıyor. Acaba hiç mi sevdiremedim kendimi." Son cümlemle fark etmeden gözümden bir yaş aktı. O kadar zordu ki bu duruma akıl sır erdirmek. Hep benden ölesiye nefret ettiğini düşünmüştüm bu yaşıma kadar.
"O nasıl laf öyle! Senin ne zararın olmuş da seni sevmeyecek? Haklısın abim odundur modundur ama sana verdiği değer çok başka. Beni hep söyleme diye tembihlese de hep seni sorup duruyor bana. Rüya ne yapıyor? Rahatsız eden var mı? Üzüldüğü bir şey var mı? Sevdiği biri var mı? Sen gelmiş hiç mi sevdiremedim kendimi diyorsun. Hiç acaba bu adam beni kendi gözünden bile sakınıyor mu diye düşünmüyorsun."
Selin'den duyduklarım beni dumura uğratmıştı. Çünkü hiç bir zaman Selin bu durumu benimle paylaşmamıştı.
"Kızlar neredesiniz hadi kahve vakti!"
Annemin bizi çağırmasıyla kendime gelip annemlerin yanına gittim. Herkes kendi halinde konuşurken Koray gözlerini biraz olsun ayırmayıp bana bakıyordu. Başta yumuşak olan bakışları sertleşmiş yüzümden bir şeyi anlamaya çalışır gibi beni inceliyordu. Daha fazla gözlerinde kaybolmak istemediğim için boş bir yere geçip kahvemi yudumlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN ARZULAR | YARI TEXTİNG (+18)
RomanceSiz: Aşkımmmm aldığım iç çamaşır takımına bakk Siz:(fotoğraf) 050**: SİKTİR 🤍 Yeni kurgumla sizlerle tekrardan buluşuyoruz. Ailenin en sessiz kızı olan Rüya bir gece öylesine arkadaşına yeni aldığı iç çamaşır takımını atar fakat abisinin en yakın a...