10.

1.8K 60 70
                                    

Biraz geç oldu ama sınır dolmadı bir türlü o yüzden😭
Hadi iyi okumalarrrrr💞

SINIR: 70 OY 70 YORUM

Siz: Sen gerçekten çok terbiyesiz bi adamsın

Siz: Bİ DAKİKA SENİN ÜSTÜNDEN KAÇ KADIN GEÇTİ Kİ

Siz: Hay seninle konuşan aklıma

Koray: Yavrum kimse geçmedi ama ilk sen olabilirsin

Siz: Of sus sus

Koray: Utangaç mıyız Rüya hanım

Siz: Ben yatıyorum bayyyyyy

Koray: Kaç bakalım

Yatıcam yalanını söyledikten sonra sohbetten çıktım. Yatmadan önce yapacak büyük bir işim vardı. Abimi aramak....

Her aramamda bütün ısmarlarıma rağmen konuyu açtırmasa da bugün bu konu konuşulmak zorundaydı.

Ne kadar stresli olsam da sonunda abimin numarasını tuşladım.

(Abim kişisi aranıyor)

"Alo abi nasılsınnnnn?"

"İyi bücür sen nasılsın bakalım? Niye aradın"

"Aşk olsun ben abimi her istediğim an arayamazsın mıyım? Neyse önemli bir konu var aslında müsait misin?"

"Ben de meraklandım şimdi müsaitim. Hangi konuşmuş bu?"

"Selin"

"Abicim beş dakika sonra toplantım başlayacak şimdi haber verdiler sonra konuşuruz olur mu?"

"Hayır abi, toplantının olmadığını gayet biliyorum. Her konuşmada aynı şey. Hep kaçıyorsun. Bugün de kaçtın mesela. Koray geldi ama sen yoktun."

"Abiyi kaldırmışız bakıyorum."

"Abi konuyu dağıtmaz mısın? Annem perişan oldu bugün seni de bekliyordu çünkü. Anlamıyor mu sanıyorsun yaşadığın aşk acısını? Tek o değil hepimiz anlıyoruz. Ama ne kadar boşa olduğunu bi ben biliyorum. İkiniz de boşuna çekiyorsunuz şu aşk acısını?"

"Bi ben çekiyorum acıyı bi ben Rüya. Selin sevgilisiyle gayet mutlu. Ne yapalım atamıyorum şu mikrop gibi yapışan aşkı yüreğimden. Bırak uzak yaşayayım ondan. Her gördüğümde kalbim acımasın artık. Hoş kaçtım gittim ama bi boka yaramadı nereye baksam o nereye gitsem o..."

"Senin gibi akıllı bi adamın bu hallere düşeceğini hiç düşünmezdim. O gün gördüklerinin gerçek olduğunu falan sanıyorsun sen?"

"Sen nerden biliyorsun?"

"Sözümü kesme abi. Onca yıldır hem benim sözümü kestin hem Selin'in bütün çırpınışlarını görmezden geldin, çağrılarına cevap vermedin. O görüp ülkeyi terk ettiğin olay da öyle düşündüğün gibi bile isteye olmadı. O herif zorla öptü Selin'i. Selin'in yaşadığı yetmedi üstüne sen terk ettin kızı. Ardından her gün ağlayan bir çift göz bıraktın. Şimdi o enkazı toparlama vakti abi."

Sözümü bitirmemle telefon kapanma sesi bir oldu.

Yaptığımız konuşmayla üstümdeki yük kalkmış gibi hissettim. Dile kolay bu sır yıllardır peşimi bırakmıyordu. Bunu şerefine küçük zulamdan bir tane bira alıp balkonda oturmaya karar verdim. Güzel bir gece oluyordu. Hafif hafif esen rüzgar sanki mutluluk getiriyordu yer yüzüne. Yavaşça oluşan tebessümüme engel olamadım. Her şey çözülüyordu bir bir. Eskilerin düğümü bir bir çözülüyordu. Kim bilir Koray ile benim hikayem de nihayete erişirdi bir gün.

SUSKUN ARZULAR | YARI TEXTİNG (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin