11.

1.2K 70 38
                                    

Yine kendime yenildim ve sınır geçilmeden bölüm atıyorum değerimi bilin

Sınırı gerçekten geçin bu sefer ya😭

60 OY 70 YORUM

Güneşin delici ışıklarıyla gözümü açtım saate baktığımda dokuz buçuk olduğunu gördüm. Bu gece benim için hayli zor geçmişti. Çünkü gece boyu Koray'ın yaptığı konuşmayı kafamda döndürüp durmuştum.

Yeni bir sayfa açmıştık dün gece. Sayfanın ilk cümlelerini de dün gece Koray'la kazımıştık. Bizi çok farklı bir Koray ile Rüya bekliyordu artık. Çünkü her ne kadar anlamlandırmaktan korksam da Koray'ın bana karşı görmezden gelemeyeceğim hisleri vardı.

Derin bir nefes aldım ve yanı başımdaki sudan bir yudum içtim. Dünkü içtiğim biradan mıdır nedir ağzımda hala mayhoş bir tat vardı.

Yatağımdan kalktığım gibi önce lavabodaki işlerimi hallettim sonra aşağı indim. Aşağı indiğimde annemin her zaman hazırladığı kahvaltı yerine bomboş masayı görünce dumura uğradım.

"Anniş hayırdır bugün kahvaltı yok mu?"

"Ay kızım biz de seni bekliyorduk. Sabah ahiretlikle konuştuk bugünü deniz günü yapalım dedik sen de hazırlan her şey hazır zaten."

Annemin dedikleriyle şaşırdım kaldım. Hemen karar verilecek şey miydi bu canım. "İyi hazırlanayım madem." diyerek odama geri çıktım.

Aile içi için bi tık açık olsada leoparlı takımımı üstüne de keten beyaz pantolonumu giydim. Üzerine ise bir şey giyme gereği  duymadım.

 Üzerine ise bir şey giyme gereği  duymadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bembeyaz tenimi daha görünür kılmıştı fakat bugün Koray'ın da geleceğini düşünerek daha özenli olmak istedim. Vücudumu ise pürüzsüz göstermek için iyice yağladım. Makyaj olarak ise sadece kirpiklerimi kıvırıp tintle yanaklarımı ve dudağımı renklendirdim.

"Ben hazırım" diye bağırarak hoplaya zıplaya aşağı indim. Merdivenin yarısındayken Koray dahil Ayşe teyzeler bize geldiğini görüp kalakaldım. Fakat beni asıl durduran Koray'ın anlamlandıramadığım derin bakışları olmuştu.

"Kızım hayatta seni bu halde denize götürmem."

Babam ve kıskançlıkları... Ben yüzümü asmışken annem bunu görüp hemen söze atıldı. "Ay ne münasebet canım. Mis gibi olmuş kıskançlık yapma." babam tekrar itiraz edecekken annem lafını kesti "Ay hiç itiraz istemiyorum. Sen sanki gençken bu hallerimi görmedin. Biz de bu yollardan geçtik Aykut efendi." Ben bu kadını ne kadar sevdiğimi söylemiş miydim?

"Bu arada araba işini gençler ayrı biz ayrı yapalım diyorum ne dersiniz."

Hep bir ağızla onayladık ve evden yavaş yavaş çıktı. Tamam evi kitleyecektim ki arkamdan Koray'ın sesini duydum.

SUSKUN ARZULAR | YARI TEXTİNG (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin