OKUMADAN GEÇMEYİN BU KISMA LÜTFEN
Önceki bölüm sınır koymuştum ama geçmedi maalesef.Fakat bu bölümde eğer sınıra ulaşamazsa gerçekten bölüm atmayacağım bilginize. Sınır yine 50 oy 20 yorum bence gayet makul bi sayı. Hele bu bölüm 1000+ kelime yazdım beğenin ve size zevk versin diye :( lütfen çabalarımı önemseyin. Bu hikayeye özellikle çok önem veriyorum. Ve artık daha çok kişiye ulaşmak istiyorum. Ayrıca panoma yazan çok az ve mesaj atan kimse yok her şeyi geçtim yorum atan da yok. Durum böyle olunca neyde hata yaptığımı anlayamıyorum ve kendimi geliştiremiyorum. Ayrıca ben buradan diğer yazarlar gibi arkadaş edinmek istiyorum sizinle samimi bir ortam kurmak istiyorum. Umarım bu yazdıklarımdan sonra bir şeyler değişir:(SINIR: 50 OY 20 YORUM
(Medya: Rüya'nın geceliği)
Saat sabahın beşiydi uyandığımda. Geçen onca seneden sonra ilk defa bu kadar güzel uyumuştum ve bunun sebebi uykularımı bana haram kılan kişiyle aynı kişiydi.
Koray...
Dün onunla yazışmamızı düşününce aptal aptal sırıtmaya başladım. Onca sene ona merhabadan başka laf edemeyen ben ne de konuşur olmuştum onunla. Gerçi eğer onls yüz yüze olsaydık yine iki kelimeyi bir araya getiremeyeceğim gerçeğini kafamdan silemiyordum yazışmaya başladığımızdan beri.
Bu düşünceyle saf gülümseyişim hüzüntülü bir gülümseyişe döndü.
Fakat hayat devam ediyordu. Öyle ya da böyle... Evet ona karşı hala savunmasızdım. Bir kelime etmeye kalksam şu zayıf kalbim güçsüz kalırdı onun karşısında.
Ama şunu unutmamak lazım o gitmişti. Yoktu artık hayatımda. Sadece hatıramda kalan imkansız bir aşktı artık.
Bu gerçeği hatırlamak iyice dipsiz kuyulara sokmuştu beni.
Daha fazla oyalanmadan yatağımın dibindeki ilaç çekmecemden uyku haplarımı aldım. Onunla konuştuktan sonra saat 2'ye kadar uyuyamamış şimdi ise 5'te kalmıştım. Üç saat uyumuştum fakat onunla konuşmadan önce bu sayı daha azdı o yüzden benim için gayet tatmin edici bir süreydi.
İlaçlarımı o gittikten sonra psikiyatriye gitmekle içmeye başlamıştı. İlk başta ağır dozda antidepresan almak zorunda kalmıştım fakat şuanda sadece uyku haplarımı alıyordum. Almamın sebebi ise uykusuz kaldığımdan dolayı çokça bayılmamdı. Uykusuzluk bedenimi yorgun düşürüyordu..
İlaçlarımı içtikten sonra derin bir uykuya daldım fakat 2 bilemediniz 3 saat sonra evdeki takırtılardan dolayı uyanmak zorunda kaldım. Dışarıya baktığımda hala sokak hala durgundu. Ne bir insan geçiyordu ne bir araba. Yanımdaki saate baktığımda saatin daha yedi olduğunu gördüm.
Fakat bu durum bizim eve oldukça tersti çünkü uykucular ailesi olarak haftasonu 12'den önce kalkmak bizim için büyük bir mucizeydi.
Daha fazla oyalanmadan aşağıda ne olup bittiğini öğrenmek için yataktan kalktım ve yatağımın dibindeki terliklerimi giyinip gecelik takımımın üstünü giyindim.
Odadan çıktığımda aşağıdan gelen sesler daha da fazlalaşmıştı. Annem ile babam telaşlı telaşlı ordan oraya konuşturuyor birbirlerine laf yetiştirmeye çalışıyorlardı. Fakat ne dediklerini duyamıyordum böyle olunca neden sabahın köründe bu denli telaşlı olduklarını da anlayamamıştım.
Tek duyduğum şey ise annemin "İhsan nasıl unuturuz geleceğini hay yarabbim. Ay kızlara ne dersin peki? Hala camış gibi yatıyorlar. Rüya ilaç alıyor onu anladım ama Deniz? Hayır bu kız sana nasıl bu kadar çeker anlamıyorum ki. İkiniz de şurada kalpten gitsem yine horul horul uyursunuz." demesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN ARZULAR | YARI TEXTİNG (+18)
Storie d'amoreSiz: Aşkımmmm aldığım iç çamaşır takımına bakk Siz:(fotoğraf) 050**: SİKTİR 🤍 Yeni kurgumla sizlerle tekrardan buluşuyoruz. Ailenin en sessiz kızı olan Rüya bir gece öylesine arkadaşına yeni aldığı iç çamaşır takımını atar fakat abisinin en yakın a...