Varování: +18
————————————Po večeři jsem si zalezla do stanu, oblékla jsem se do pyžama a rozhodla jsem se odpočívat. Otevřela jsem si knížku, ale moc jsem jí nevnímala. Hlavu jsem měla plnou úplně někoho jiného.
Nemohla jsem se ubránit pochybám.
Byla jsem prostě taková a věděla jsem, že tohle bude těžké. Chtěla jsem riskovat vztahy v rodině kvůli tomuhle klukovi?
Uvědomoval si vůbec Lukáš, všechny problémy, které nám to přinese?
Na druhou stranu mi bylo krásně a ten pocit zastiňoval všechno ostatní.
„Nesu ti dopis." Objevila se ve stanu jeho hlavu.
„Děkuju." Vzala jsem si od něj dopis a on si sedl vedle mě. Otevřela jsem obálku a začetla jsem se.
„Rose s Monikou!" zasmála jsem se.
Když jsem dopis dočetla, byla jsem najednou v daleko lepším rozmaru.
„Usmíváš se, takže všechno dobrý?"
„Jsou zvědavé."
„Zvědavé?"
„Na nás dva. Monika si všimla, že po mě pokukuješ, a pak když ses stavoval v kadeřnictví, tak jim to došlo. Vědí, že jsem tě měla plnou hlavu."
„A odepíšeš jim?"
„Asi bych měla." Pokrčila jsem rameny.
„A co jim napíšeš?"
„Nevím, spíš asi jen něco naznačím, kdyby se k tomu náhodou dostali bratři dřív než holky. Protože kdybych jim napsala, že jsme spolu a ti dva by si to přečetli, tak ti garantuju, že ještě ten samý den by se tu objevili." Hořce jsem se pousmála a on mi stiskl ruku.
„Bojíš se toho, viď?" Pohlédl mi do očí.
„Trochu jo." Přiznala jsem.
„I kdyby se dělo cokoliv, já se tě nevzdám."
"Stojím ti za všechny ty problémy?"
"Stojíš mi za mnohem víc." Usmál se.
„Já ti občas nerozumím, mohl sis vybrat kohokoliv, proč já?"
„Někdy to prostě víš. Neptej se jak. Sám tomu nerozumím. Nikdy jsem na takové věci ani nevěřil, ale... Jsi tak jiná a vůbec si to neuvědomuješ. Jenomže já tě vidím." Pohladil mě po vlasech.
„Jsme blázni."
„Možná, ale já nechci žít bezduchej život plný sexu bez lásky, prostě ne. Zavrtal jsem se do práce a teď toužím po někom, kdo mi bude stát po boku. A možná to bude zníš divně, ale já po svém boku nechci nikoho jinýho než tebe. A já chci stát po boku tobě a být ti oporou." Pohladil mě po vlasech.
„Bojím se." Přiznala jsem a on se chápavě usmál.
„Já ne, budu o tebe bojovat." Mrknul na mě a objal mě.
"Ale bráchové..."
"Třeba s celým světem." Políbil mě do vlasů a já se usmála.
Něco v tom, co říkal, my dodávalo naději.
Naději, že to spolu zvládnemeProbudila jsem se uprostřed noci sama ve stanu. Neměla jsem tušení, kolik je hodin.
Zamračila jsem se na prázdné místo vedle sebe. Hodila jsem na sebe mikinu a vylezla jsem ze stanu. Pohlédla jsem k hlavnímu stanu, kde seděli dva starší kluci.
„Ahoj kluci." Přišla jsem k nim.
„Ahoj Týno."
„Neviděli jste Lukáše?"
„Šel někam tam do zadu." Ukázali směrem k louce, kde jsme spolu usnuli. Přikývla jsem, poděkovala a vydala jsem se za ním.Seděl sám uprostřed louky a hleděl na hvězdy, na klíně měl položenou kytaru a něco na ní brnkal.
Nebyla už úplně noc.
Nebe měnilo barvu a já věděla, že brzy vyjde slunce.
Usmála jsem se a přišla jsem k němu.
„Trpíš nespavostí?" sedla jsem si k němu.
„Asi... Co probudilo tebe?" Pohlédl na mě.
„Tvoje nepřítomnost." Pokrčila jsem rameny a on odložil kytaru a přitáhl si mě blíž k sobě a políbil mě. Nejdřív jsem si myslela, že půjde o krátký polibek, ale najednou se to zvrtlo. Objala jsem ho kolem krku a zajela mu rukou do vlasů. Prohloubila jsem ten polibek a užívala si každý jeho dotek. Jeho ruce váhavě vklouzly pod moje tričko a pohladily mě po nahé kůži. Zalapala jsem po dechu a odtáhla se jen tak, abych se mohla opřít čelem o jeho.
„Lukáši já..."
„Musíš mě zastavit, kdyby se ti něco nelíbilo, nechám toho." Pohlédl mi vážně do očí a já váhavě přikývla.
„Já jen... Nejsem zkušená, jako ostatní ženy se kterými si..."
„Pššt... Na nikom jiném nezáleží." Umlčel mě dalším polibkem a jeho ruce pomaličku prozkoumávaly moje tělo. Chtěla jsem to? Nevěděla jsem, ale bylo to tak příjemné, že jsem se tomu pocitu oddala.
Jeho ústa se přesunula na můj krk a jeho ruce polaskaly moje prsa. Zavdychala jsem a cítila jsem, jak moje tělo reaguje. Nikdy mě nikdo takhle nepřitahoval. Nikdy jsem si neuměla představit, že někomu tak moc propadnu. Tak moc, že se mi z hlavy vypaří všechny myšlenky, že nebudu být schopná ničeho, jen si to užívat. Ležela jsem napůl pod ním a tiše jsem stonala do tmy. Svlékl mi tričko a já se zakryla. Zachytil mé ruce do svých a zavrtěl hlavou.
„Jsi tak krásná, maličká." Zašeptal a položil mi ruce okolo hlavy, zatímco si polibky probojovával cestu na můj hrudník. Když vzal mojí bradavku do úst málem jsem vykřikla. Nic takového jsem ještě necítila.
Tak takové to je? Pohlédla jsem na něj a najednou jsem se tak nebála. V jeho dotecích jsem cítila lásku celého světa. Věděla jsem, že by raději zemřel, než by mi ublížil a já to začala cítit podobně.
Chtěla jsem tohohle chlapa už tak dlouho, že jsem nemohla uvěřit tomu, co se právě děje. V mém srdci něco roztálo a můj rozum přešel do pozadí. Vyvlékla jsem své ruce z jeho sevření a vzala jsem jeho obličej do dlaní, abych ho donutila se na mě podívat.
„Lukáši..."
„Udělal jsem něco...?" Umlčela jsem ho polibkem a usmála jsem se na něj.
„Myslím, že tě miluju."
Hleděl na mě mlčky a v jeho očích bylo vidět, jak se jeho překvapení mění ve štěstí.
„Já vím, že tě taky miluju." Opětoval mi můj polibek a já ho zatahala za triko, které brzy odhodil stranou.
Jeho prsty bloudily po mém těle. Hrály si se mnou. Byl pomalý a něžný. Jakoby se bál, že mi ublíží.
Brzy jsem před ním ležela úplně nahá a se mě konečně dotkl tam, kde nikdo před ním. Hned na to následoval můj první orgasmus. Hrál si se mnou prsty a já doslova přišla o rozum. Kousala jsem se do rtu, abych nekřičela nahlas a on mé vzdechy tišil polibkem.
Vzal mou ruku do své a nasměroval jí k němu. Pohlédla jsem mu do očí a vzala jsem ho do ruky. Byl hrozně tvrdý.
„Vidíš, co se mnou děláš?" Zavzdychal, když jsem ho stiskla. Zachytil moji ruku po pár dotecích a políbil jí.
„D-dělám to špatně?"
„Jsi skvělá, ale víc nevydržím." Zasmál se, sundal si kraťasy a lehl si nade mě. Roztáhl mi nohy a vklínil se mezi ně.
„Lukáš já..." Těžce jsem polkla.
„Mám strach." Přiznala jsem a on mě líbnul na nos.
„Nechci ti ublížit." Pohladil mě po tváři a ještě chvilku si se mnou hrál rukou, připravoval si mě a já byla skoro na pokraji dalšího orgasmu, když do mě poprvé vniknul.
Ten náhlý vpád způsobil hned několik věcí. Prudce jsem sebou škubla a zakřičela jsem do ticha, pak jsem padla na záda a hluboko jsem oddechovala. Cítila jsem, jak se všechny mé svaly stahují ve slastném opojení. Hleděl na mě s obavou v očích a já jsem se začala smát a on rychle pochopil, že jsem rozhodně nekřičela bolestí.
„Přivádíš mě k šílenství." Zašeptal a kousnul mě do ramena.
„Jsi tak zatraceně úzká." Zanaříkal a pomalu se ve mě pohnul. Pak znovu a znovu.
Trvalo to jen pár minut?
Možná celý zbytek noci.
Nevím.
Ale bylo mi to jedno. Viděla jsem jen jeho. Jeho oči. Každý napjatý rys jeho tváře, jak se snažil udržet, aby to protáhl. Byla jsem fascinovaná.
A pak, když vyvrcholil, vykřikl ve slasti moje jméno a já snad nikdy nic hezčího neslyšela.
ČTEŠ
Před úsvitem
RomanceNejmladší ze tří sourozenců. Dva starší bratři. Pořád tak hlídaná. Přesto jí dokázal ukradnout polibek. On. Od té doby na něj nemůže zapomenout. Je to láska? Nevinné poblouznění? Uběhlo spoustu času, kdy se míjeli. Vyrostla. Dospěla. Přesto jí vidí...