Kapitola 10 | Odpověď

67 9 1
                                    

Ještě ten večer napsal velkou novinu i svoje pocity bratranci. Ten mu hned gratuloval k velkému postupu v plánu na falešný vztah, který se zdál být reálnější, než si Itachi dokázal připustit. Shisui mu svůj pohled na věc samozřejmě nesdělil, ale bylo očividné, že v tuto chvíli už o nějaký „plán na falešný vztah, aby Itachimu dali všichni pokoj" ani v nejmenším nešlo. Jak se k sobě Itachi s Deidarou měli, by si všiml i hluchoslepý, a Itachimu stejně už téměř nikdo nepíše a nedožaduje se rande, vztahu či známosti. Sice se ještě pár vytrvalých, ambiciózních jedinců našlo, ale jednalo se opravdu o ojedinělé případy.

„Napiš mu, že s ním na rande rád půjdeš," poradil mu přes videohovor Shisui.

Oba Uchihové pracovali na svých úkolech do školy. Chtěli jako vždy vše stihnout před začátkem víkendu.

„Já bych mu to radši řekl osobně," oponoval Itachi.

„Pozval tě na rande, na kterých už jste byli nespočetněkrát–"

„Nejednalo se o rande a bylo to dvakrát."

„A jaký je rozdíl mezi rande a těmi vašimi dvěma schůzkami?"

Itachi mlčel.

„Nechci se s tebou dohadovat. Nejraději bych ti řekl ‚Dělej, jak uznáš za vhodné!' a prostě tě nechal napospas svýmu osudu, ale na to jsem až moc hodný člověk, bratránku. Ať už je tvoje odpověď, jaká je, stejně mu musíš napsat, abyste se sešli a abys následně mohl říct své ano," rozumoval Shisui. Vnitřně se plácal po rameni, jak jsou jeho argumenty nezlomitelné.

„Jsem z toho zmatený, abych ti pravdu řekl," přiznal Itachi a odložil tužku do knihy, kterou zavřel. „Deidara se mi líbí a líbí se mi s ním trávit čas. Přijde mi, že si i přes naše rozdíly skvěle rozumíme."

„Ale?"

„Tohle celý začalo naprosto jinak, než jak si on myslí. Nějak jsem si myslel, že to budu já, kdo ho bude muset uhánět a dělat na něj dojem, ale tou nabídkou mi nějak došlo, že po tom vztahu toužíme oba."

„A?" pobídl ho k pokračování bratranec.

„Bojím se vztahu. Nikdy jsem žádný neměl a co jsem odkoukal od jiných, mě v mnoha případech děsí."

„Třeba?"

„Žárlivost, hádky, neshody, podvádění–"

„Věříš, že by Deidara byl schopný tě podvést?"

„To je to. Já nevím. Stejně jako nevím, jestli bych já byl schopný podvést. Jsem prostě hozenej do vody a ‚plav'. Asi uznávám, že to s tím falešným vztahem bylo lehce mimo..."

Shisui se jen potutelně usmál.

„...ale místo toho jsem se dostal do vážné situace."

„Zamiloval ses," pronesl Shisui zcela nonšalantně.

Itachimu se ale zamotala hlava. Ocitl se ve vzduchoprázdnu a jeho smysly přestaly na několik sekund fungovat. Zamiloval se? Je to u něj vůbec možné? On, který celé roky na lásku sotva jen pomýšlel, se najednou zamiloval? Jak je pak možné, že se mu to stalo až teď? Měl spoustu otázek, na které si nedokázal odpovědět a hádal, že mu na ně neodpoví vůbec nikdo.

„...rande, a pak se prostě uvidí. Moc bych se v tom nevrtal. Teda jestli čekáš, že ti budu dělat nějakého vztahového poradce nebo sexuologa–"

„Co?!" vyjekl Itachi, když si uvědomil, že Shisuiho chvíli nevnímal. „Nic takového nepotřebuju, proboha. Příště ti nic neřeknu!"

Shisui se jen zasmál a sledoval, jak Itachiho tváře nabírají nachové barvy.

Šťastně (ne)zadanýKde žijí příběhy. Začni objevovat