chapter2

186 13 0
                                    

emrintüzgelen: Telefonunla günlüğünün yerini karıştırdığını düşünüyorum (11.21)

yourbiggesthater: Yanılıyorsun (11.22)

emrintüzgelen: Öyleyse yanılmaya devam edeyim (11.27)

yourbiggesthater: Sana da günaydın Emrin (11.28)

yourbiggesthater: Söylemek bu kadar zor olmamalı (11.28)

emrintüzgelen: Gecenin birinde bana nefret mesajları sıralayan bir ergene günaydın mesajı mı atmalıydım? (11.29)

yourbiggesthater: Öncelikle ergen olduğumu düşünmüyorum (11.29)

yourbiggesthater: Öyleyse bile bu durumda sen de ergen oluyorsun çünkü aynı yaştayız (11.30)

emrintüzgelen: Ergenliğin yaştan çok olgunlukla alakalı olduğunu düşünüyorum (11.43)

emrintüzgelen: Ve emin ol, senden daha olgunum (11.43)

yourbiggesthater: Öyle miymiş? (11.45)

yourbiggesthater: Bunu sen mi söylüyorsun? (11.45)

emrintüzgelen: Evet? (11.46)

yourbiggesthater: Dürüst olmak gerekirse ne sorumluluk sahibi birisin ne de bir kişiyle yetinebilen biri (11.49)

emrintüzgelen: Öyle miymişim? Ben neden bilmiyorum? ( 12.23)

yourbiggesthater: Geçen dönem seçmeli derslerin birinde masum kızın biriyle flörtleşip dönem ödevini ona kitlediğini biliyorum (12.25)

yourbiggesthater: Ve her katıldığın partide en az iki kişiyle takıldığını (12.25)

yourbiggesthater: Söylesene Tüzgelen, mikrop falan kapmıyor musun (12.26)

emrintüzgelen: Seninle uğraşmayacağım (12.27)

yourbiggesthater: Benimle uğraşamazsın zaten Tüzgelen (12.27)

yourbiggesthater: Burada uğraşılan biri varsa o da sensin (12.27)

yourbiggesthater: Ve açıkçası bundan sıkıldım (12.28)

yourbiggesthater adlı kullanıcı emrintüzgelen adlı kullanıcıyı engelledi.

ocean eyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin