chapter 4

120 11 1
                                    

emrintüzgelen: Ne yapmaya çalışıyorsun sen? (13.49)

emrintüzgelen: *fotoğraf* (13.49)

emrintüzgelen: Arabamın camına kırmızı rujla "Alkol kullanmıyorum" yazmak da neyin nesi (13.50)

emrintüzgelen: Kimsin kızım sen (13.50)

emrintüzgelen: Derdin ne (13.51)

yourbiggesthater: Derdim sensin (14.01)

yourbiggesthater: Bütün gün orada burada yarınını düşünmeden rahatça hareket edebilmenden sıkıldım (14.01)

yourbiggesthater: Her saat farklı birinin kalbini kırmandan (14.02)

yourbiggesthater: Ve her defasında bir kişiyle kalmayıp benim de kalbimi kırmandan (14.02)

yourbiggesthater: Bu alkolün değil, senin etkin (14.02)

emrintüzgelen: Kafayı yemişsin kızım sen (14.02)

emrintüzgelen: Seni tanımadığıma iddiaya bile girebilirim (14.03)

emrintüzgelen: Senin gibi biri çevremde yok çünkü, bundan eminim (14.03)

emrintüzgelen: Ve buna rağmen her defasında kalbini kırmam mı? (14.03)

emrintüzgelen: Hangi filmin etkisinde kaldın, kendini hangi kitabın içinde hissediyorsun bilmiyorum (14.04)

emrintüzgelen: Ve uyansan da iyi edersin (14.04)

emrintüzgelen: Çünkü ne saçma sözlerinle ne de saçma davranışlarınla uğraşacak değilim (14.05)

yourbiggesthater adlı kullanıcı emrintüzgelen adlı kullanıcıyı engelledi.

ocean eyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin