ÖZÜR METNİ

16 1 5
                                    

Değerli Okurlarımız,

Evvela, böylesine mühim bir meselede münasip bir lisan ile sizlere hitap etmenin ehemmiyetinin farkında olarak, bu mütalaa metnimizi kaleme alıyoruz. Zatıalinizin göstermiş olduğu sabır ve anlayışa ithafen bu derin mahcubiyetimizi arz etmeyi bir vazife addetmekteyiz.

Edebi eserinize layık olduğunuz ihtimamı gösteremediğimizin şuurundayız. Zamanın akışı içerisinde maalesef yeni bölümleri kaleme alma hususunda türlü müşkülata maruz kalmış bulunmaktayız. Bu gecikme sebebiyle siz değerli okurlarımızın gönlünde bir burukluk ve hayal kırıklığına neden olmuş olabileceğimizi biliyoruz.

İlgisizliğimizin ve ihmalkârlığımızın neticesinde, eserin devamlılığı hususunda gösterdiğiniz ilgiye layık bir karşılık verememiş bulunuyoruz. Bu sebeple, en içten ve samimi duygularımızla özrümüzü beyan ederiz. Edebi yolculuğumuzun devamında bu türden aksaklıkların tekrarlanmayacağı hususunda da teminat vermek isteriz.

Gelecek bölümler için hummalı bir çalışma sürecine girdiğimizi ve en kısa zamanda siz değerli okurlarımıza layık bir eser sunabilmek için tüm gayretimizle çalışmakta olduğumuzu bilmenizi isteriz.

Bu süreçte gösterdiğiniz anlayış ve sabır için minnettarız. İdrak etmekteyiz ki, okurlarımızın teveccühü bizler için en büyük motivasyon kaynağıdır. Bu minvalde, daha iyi bir edebi eser ortaya koyabilmek adına tüm dikkat ve hassasiyetimizle çalışacağımızı bir kez daha vurgulamak isteriz.

Müteşekkiriz,

That_One_Yazar
softlilas

Umarız ki bu metin ihtiyaçlarınızı karşılar. Herhangi bir değişiklik veya ekleme isterseniz, lütfen bildirin.

softlilas adlı yazarımızın yazdığı özür metni yukarıdaki metindir.

Değerli Okuyucularım,

Öncelikle hepinize en içten selamlarımı ve saygılarımı sunarım. Sizlere bu mesajı iletmekten ötürü büyük bir üzüntü içerisindeyim. Uzun bir süredir yeni bölüm yayımlamadığımın farkındayım ve bu durumu açıklamak istiyorum.

Son iki aydır, kişisel ve profesyonel hayatımda karşılaştığım bazı beklenmedik zorluklar nedeniyle yazılarıma yeterince zaman ayıramadım. Bu süreçte yaşadığım yoğunluk ve stres, yazma motivasyonumu ve enerjimi büyük ölçüde etkiledi. Ancak, bu durumun sizleri hayal kırıklığına uğrattığını ve beklentilerinizi karşılayamadığımı biliyorum. Bunun için içtenlikle özür dilerim.

Sizler, benim en değerli destekçilerim ve ilham kaynaklarımsınız. Her birinizin yorumları, beğenileri ve desteği, bana yazma konusunda güç ve motivasyon veriyor. Bu sebeple, sizleri bu kadar uzun süre beklettiğim için gerçekten üzgünüm.

Bu süreçte bana gösterdiğiniz sabır ve anlayış için minnettarım. Yeniden yazmaya başladım ve en kısa sürede yeni bölümleri yayımlayarak sizlerle buluşturmayı planlıyorum. Bundan sonraki süreçte daha düzenli ve sık içerik paylaşmaya özen göstereceğimi bilmenizi isterim.

Bu mesajın, sizlere olan saygımın ve minnettarlığımın bir ifadesi olduğunu belirtmek isterim. Anlayışınız ve desteğiniz için tekrar teşekkür ederim.

En içten sevgi ve saygılarımla

That_One_Yazar adlı yazarımızın yazdığı özür metnidir.

hepinizden 2 aydır (yaklaşık) bölüm atamadığımız için çok özür diliyoruz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O-KUL KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin