"O naif sarı aydınlık, başını alev alev kaldırıyordu doğudan.
Rüzgâr usulca esiyordu, nefti köknar ağaçları ağır ağır dalgalanıyordu suda, uçları şeker sarısına çalan yeşil otlar ibadet edercesine bir öne bir arkaya eğiliyorlardı. Sadece o tarçın rengi kayalar sapasağlam duruyordu oldukları yerde.
Oturduğum bahçeyi boyluca bir inceledim de, rüyada gibiydim.
Dünya camdan bir yere dönüşmüş gibiydi, rengârenk bir rüya âlemine.
İşte o anda gördüm onu.
Beyaz elbisesi omuzlarından ayaklarına kadar uzanan bir güzellik, benim güzelliğim.
Hareket ettikçe uzun altın renginde sarı saçlarından parlak iri pullar düşüyordu; nutkum tutulmuştu bu görüntüye, onun güzelliği insanüstüydü.
Elinde bir sepetle çalıların arasında dolaşıyordu, bir şey arıyordu sanki. Ses etmedim, onu izledim yalnızca.
Karşımdaki bu güzelliği dökebilseydim kelimelere, sayabilseydim sayılarla, gün gelir derlerdi ki bana; "Yalan söylüyor, böyle cennet yeryüzünde görülmemiştir asla."
O derece güzeldi, gökteki altın kandiller gibi parlıyordu huzurumda. Kalbime can katmıştı onun bu gözü gönlü uyutmaz cismi.
Ansızın garip bir hisle doldum, bütün bu görkeme, bütün bu ihtişama rağmen nedense tarifsiz bir hüzün duyuyordum ona bakarken, derin bir acı, onulmaz bir keder.
Sebebi açıktı; kaderimi yazan yıldızlar bu hırpani sevgime düzgün bir kılık bahşetmemişlerdi.
Gören her gözün baktığı o güzel yüzü özenle yaratan şu saatler, bana zalim davranmışlardı, bu koca serveti saklamışlardı benden.
Benim güzelliğim, benim bahçemde gizlemişti benden yüzünü, amansız bir acı sardı içimi.
Sarı aydınlık yerini kara gölgelere bıraktığında, karanlığın çöktüğü vakit geldiğinde yeryüzündeki cennetim terketmişti bahçemi.
O vakit yazgıma isyanımı döktüm sözlere."
_
"Bu yapayalnız geceye andolsun ki; ben, bu cihanın kralı Jeon Jungkook, bahçemi şereflendirip kısa süre sonra firar eden bu güzelliği eşim yapacak ve yedi cihana birlikteliğimizi duyuracağım."
_
Şimdiden belirteyim kurgudaki zaman, mekan ve bütün tarihî bilgiler benim hayal ürünüm, gerçekle bir bağlantısı yok.Üstelik yazacağım erkek başrolün etik olmayan çirkin düşünceleri de benim düşüncelerim değil, okurken yalnızca hayal ürünü olduğunu unutmamanızı rica ediyorum.
Böyle bir uyarı yapma sebebim yazacağım bu Jungkook karakterinin saf kötü biri olması, şimdiye kadar toksik karakterler yazdım fakat ilk kez gerçekten kötü bir başrol ele alacağım.
İki bölümü beraber attım yani bundan hemen sonra 1. bölümü okuyabilirsiniz.
Umarım bu hikayeyi ve kalemimi seversiniz.💜
eosselini|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
70's Pristine || rosékook
Hayran KurguBu yapayalnız geceye andolsun ki; ben, bu cihanın kralı Jeon Jungkook, bahçemi şereflendirip kısa süre sonra firar eden bu güzelliği eşim yapacak ve yedi cihana birlikteliğimizi duyuracağım. 170424 「written by eosselini」