~5~

98 12 15
                                    

נקודת מבט: היונג'ין

החלטתי שאני לא אלמד את פליקס איך להשתמש באקדח . חשבתי על מה שסיפר לי כל הלילה.‬ לא ישנתי בגלל הילד הזה.
הוא כל כך חשוב לי, אני אעשה הכל רק שהוא יהיה מאושר. רק לשמוע אותו צוחק, או לראות את החיוך היפה שלו. אני כל כך אוהב אותו.

"אתה רוצה לישון?" שאלתי את פליקס כשנכנסנו הביתה.
"אממ... אולי יותר מאוחר..." הוא אמר בחמידות והתיישב על הספה. אני אשמע חולה מין אם אני אגיד את מה שעובר לי בראש עכשיו.
"אוקיי. אני עולה להתקלח בסדר? תנסה ללכת לישון בנתיים" הוא המהם ועליתי למעלה.

סיימתי להתקלח, שמתי טרניג בצבע כחול כהה בלי חולצה, שמתי קרמים לפנים וירדתי למטה לשתות מים.
"פליקס? אתה ישן?" הוא לא ענה לי. התקרבתי אל הספה וגיליתי שפליקס ישן כמו מלאך, עם קצוות שיערו שמפריעות לי לראות את הפנים היפות שלו. העיניים שלו, השפתיים שלו, השיער שלו, הצורה שלו ישן מתכרבל בתוך עצמו מטריפה אותי.
לא רציתי להעיר אותו אז הרמתי אותו כמו כלה עד למיטתו.
"לילה טוב ילד שלי" לחשתי את שתי המילים האחרונות ונתתי לו נשיקה בלחי.
הלוואי והוא היה נותן לי אחת על השפתיים.

נכנסתי למיטה שלי אחרי שצחצחתי שיניים והשתדלתי ששום דבר לא יגע לי בשפתיים אחרי שנישקתי את עורו. זה לא משנה איפה הנשיקה הייתה, זה משנה שהשפתיים שלי נגעו בו. העיקר שנישקתי אותו במקום כלשהו.

"כן?" נשמעו דפיקות בדלת.
"היונגין... אני יכול לישון איתך? היה לי סיוט מאותו הלילה שהוריי נהרגו..." השם ישמור ויציל אותי עכשיו.
"אוי... כן פליקס. בוא" פיניתי לו מקום במיטה והרגשתי פרפרים בבטן כשהתכרבל בתוך גופי. זה אינסטינקט שלו? זה האינסטינקט הכי חמוד שאי פעם שמעתי עליו.
"אתה יכול בבקשה לחבק אותי... בבקשה..." שמתי לב שהוא רועד. כיסיתי את שתינו בשמיכה עד הכתפיים וחיבקתי אותו חזק כשהתכרבל עוד קצת בתוך גופי.
"לילה טוב פליקס" אני מאוהב.
"לילה טוב אדון הוואנג..." אויש. איך מסבירים לו שהוא יכול לקרוא לי בשם הפרטי שלי? כאילו... גם בייבי יכול להשמע טוב

נקודת מבט: פליקס

התעוררתי בבוקר בתוך ידיו של... היונגין? מה אני עושה פה? אה נכון... היה לי סיוט אז באתי לישון פה. ממש נחמד מצידו שהוא הסכים לי לישון איתו. הייתי בטוח שהוא יסרב והייתי בוכה כל הלילה כי אני מפחד.
הידיים הגדולות שלו עוטפות אותי מכל כיוון כך שאני לא אוכל לקום. מאוד חכם היונגין. מאוד חכם.
הרמתי את ראשי וגיליתי לפניי את שפתיו המלאות הוורודות. על מה אני חושב לעזאזל...
לא יקרה כלום אם אני אגע לו בשפתיים נכון? הוא ישן...
הרמתי את ידיו ונגעתי בשפתיו. הם כל כך רכות. אבל אני לא יכול לעשות כלום. הוא בסך הכל המטופל הקבוע שלי.
"איך השפתיים שלי? נעימות?" לא שמתי לב והוא התעורר.
"מ-מה לא... היה לך משהו על השפתיים... אז הוצאתי לך. זה הכל. שום דבר מעבר" הוא עלה עליי נכון
"מה אתה אומר. אתה נגעת לי בשפתיים למשך חמש דקות שלמות. מסאג' מצויין אשמח לקבל אותו כל יום" כן. הוא עלה עליי. רגע- מה זאת אומרת לקבל אותו כל יום??
"היית ער כל הזמן הזה?" עליתי למעלה כדי להיות באותו הגובה איתו וידיו ירדו אל מותניי. וואו.
"כן. אני ער עוד מלפני שהתעוררת. ואתה יודע מה השעה עכשיו?" הנדתי בראשי
"השעה עכשיו היא אחת עשרה בבוקר. ישנת טוב. יש ארוחת בוקר למטה." הוא קם והולך לשירותים שבחדרו. שרירי הגב שלו עוד יהרגו אותי

נקודת מבט: היונגין

התעוררתי הרבה לפני פליקס.  הספקתי להכין לו ארוחת בוקר! בדרך כלל אין לי זמן להכין לעצמי. אבל נשארתי היום עוד קצת בבית כי רציתי להישאר מחובק איתו עוד קצת, ולדעת מה הוא יעשה כשיקום ויראה אותי, מחבק אותו. ותגובתו הייתה מסאג' לשפתיים שלי! זה נתן לי פרפרים בבטן. הילד הזה יודע מה הוא עושה.

התארגנתי במהירות בשירותים כי אני חייב להגיע לעבודה בזמן הקרוב, מינהו סיפר לי שיש לו משהו חשוב להגיד לי אז אמרתי לו שגם לי יש משהו דחוף לספר לו. פליקס. 

"שלום לך חברי הטוב" נכנסתי לחדר ישיבות שלנו שרק מינהו שם.
"שלום גם לך" התיישבתי בכיסא שלצידו
"הוא עבר לגור איתי" מינהו התחיל
‫"מה? מי?" שאלתי בלבול
"לחיים גדולות" הוא נאנח "ויש לו שם. קוראים לו האן גיסונג." הנהנתי.
"אני מבין. מה איתו? חמוד?"
"יותר מידי חמוד. אני מרגיש שאני קצת קר לידו אבל אני אתחיל להיות יותר חם. מגיע לו מישהו שיעמוד לצידו ויחבק אותו כשהוא צריך. ואני עומד להיות הבן אדם הזה. ואל תתבלבל, אני אהיה חם רק אליו. אז תמחק את כל מה שעובר בראש שלך" אויש נו. חשבתי שהוא יהיה טיפה יותר חם גם אליי
"שכבתם כבר-" שאלתי במהירות
"לא." הוא קטע אותי.
"אוקיי. הגיע תורי לספר" התמקמתי יותר טוב בכסאי
"דוקטור בלונדיני ששמו לי פליקס,נעבר לגור איתי אתמול,ונחש מה קרה אתמול בלילה" פאק. הוא יחשוב שעשינו משהו.
"זה מה שאני חושב שעשיתם?" ידעתי.
"אתה חייב להפסיק להיות סוטה מינהו. אני מרחם על האן. ברגע שתשכבו אתה תשבור לו את התחת מרוב שאתה חרמן" אני מכיר אותו יותר מידי טוב
"נכון מאוד הוואנג. תשובה נכונה ולאחרונה אני לא כזה חרמן אז תרגיע" אה מה אתה אומר
"מינהו לפני שבוע כתבת לי שהעציץ בחדר שלך מתחיל להראות סקסי" הוא הסמיק
"הוא הזכיר לי את האן זה לא נחשב" אויש
"אתה מבין? על זה אני מדבר. אתה  מתחרמן על כל דבר שזז. והייתה לך תקופה בתיכון שהיית חרמן עליי אז תשים מנעולים בתחתון סבבה?" הוא באמת היה חרמן עליי בתיכון וכל השכבה ידעה מזה. וכן, הייתי שניה מלעבור בית ספר.

Kill anyone for youWhere stories live. Discover now