נקודת מבט: מינהו
-הפרק מכיל תכנים מיניים-חזרתי מהעבודה אחרי הצהריים וראיתי את הילד שלי אוכל מהראמן שהכנתי אתמול.
"היי בייבי בתאבון" חייכתי למראו והתקרבתי אליו כדי להביא לו חיבוק. הוא יודע על הבשורה, סיפרתי לו בבוקר. היה בכי, הרבה. אני לא יכול פשוט לעזוב אותו.
"חזרת יחסית מוקדם" הוא חיבק אותי בחזרה ונתתי לו נשיקה בקודקוד ראשו.
"כן, הבוס שלנו אמר לנו שאפשר ללכת מכיוון שנגמרו הפגישות להיום. אני והיונגין הלכנו להתלונן על זה שהוא הודיע לנו על הבשורה היום בבוקר ומחר כבר צריך לצאת. הוא לא שינה כלום כי אי אפשר... אבל אנחנו נבלה את הזמן שנשאר לנו." הוא הסתכל עליי בעיניים נוצצות והנהן.
"איך היית רוצה לבלות איתי?" שאלתי כשליטפתי את לחיו באגודלי.
"אממ... אני לא יודע, תחליט אתה, אתה זה שעוזב.." הוא משך בכתפיו וחזר לראמן.
"היי... אל תגיד את זה ככה, אני מבטיח לך שאני אעשה כל מה שאני יכול כדי לחזור אליך. בסדר? תסתכל עליי." הרמתי את פניו מסנטרו והוא החזיר את מבטו אליי.
"שמעת מה אמרתי?" הוא הנהן וניקיתי את פיו מהרוטב של הראמן בעזרת שפתיי.
"אני הולך להתקלח. אחר כך אני אקח אותך לדייט." קבעתי ועליתי במדרגות לאחר שנתתי לו נשיקה במצח."וואו מינהו... זה מדהים! מתי הספקת לעשות את כל זה?" הוא התלהב כשהגענו לחוף הים והתיישבנו על השמיכה שפרשתי על החול עם הפירות והמאפים.
"כן? אתה אוהב את זה?" הסתכלתי עליו, מאוהב כמו מטורף במי שיושב מולי.
"כן! כל כך נעים פה, והשמש שוקעת, והכל פה פשוט מושלם! תודה מינהו אני אוהב אותך" הוא התקרב אל פניי ונתן לי נשיקה קצרה על שפתיי.ישבנו בחוף הים למשך שעה או שעתיים, אפילו לא שמתי לב שעבר כל כך הרבה זמן.
היינו חייבים ללכת הביתה כי היה כבר מאוחר והייתי צריך לארגן את המזוודה שלי למחר. אז כשהגענו הביתה הלכתי לסדר את המזוודה, והאן ישב לראות סרט בסלון."בייבי! אתה יכול לבוא לעזור לי רגע?" קראתי להאן שיעזור לי למצוא חולצה שלא מצאתי.
"אני פה בייבי, מה קרה?" הוא התיישב במיטה ליד המזוודה שלי כשאני עומד מול המזוודה.
"ראית אולי את החולצה השחורה שלי שאני כל הזמן לובש כשאני בחדר כושר?" הוא הסמיק והצביע על החולצה השחורה שזרוקה על הריצפה בחדר.
"תודה בייבי- למה אתה מסמיק?" חייכתי אליו וניערתי את החולצה.
"אמ.. ש-שכבנו לפני כמה ימים וזרקת אותה על הריצפה.." הוא גירד את עורפו והסיט את מבטו. התקרבתי אל פניו והרמתי את פניו מהסנטר כדי שיוכל להביט בי שוב.
"מממ... אני מבין.. היה כיף?" הסתכלתי בעיניו. הוא לא ענה. במקום זאת, הסמיק עוד יותר. צמצמתי את הפער בנינו והדבקתי את שפתינו. הוא מישש את שערי וקירב אותי אליו כשהחזקתי בידו.
"אם לא תגיד לי איך היה אצטרך לגרום לך לצרוח את זה." לחשתי באוזנו והפלתי את שנינו על המיטה כך שהוא שוכב מתחתיי ואני מעליו. עדיין אין תשובה.
"ממ? לא תענה לי?" עברתי מאוזנו אל צווארו והוא הוציא אנחות קטנות.
"מ-מינהו..." הקשבתי לגניחות הקלות שיצאו מפיו והמשכתי לסמן אותו.
"הבנתי. כנראה ששאני צריך להזכיר לך את ההרגשה, ואז תגיד לי איך היה." עזבתי את צווארו והורדתי את חולצתי.
"תתפשט." הוריתי לו והוא עשה כמו שאמרתי.
"אתה לא הולך לשתוק לעוד הרבה זמן בייבי. אז אל תדאג." הוא חזר לשכב מתחתיי ומיקמתי את עצמי בפתחו.
"אני אוהב אותך" לחשתי באוזנו ונתתי לו נשיקה קצרה על הלחי.
פתחתי את רגליו ונכנסתי אליו באחת.
"אה!!~" הוא גנח ואחז בסדינים.
"פאק האן..." גנחתי כשהרגשתי כמה הדוק הוא היה סביב הזין שלי.
"בבקשה מינהו~~ תמשיך~ אל תפסיק..." הוא גנח והסתכל אליי כשהתנשף. גיחכתי למראו ונישקתי את שפתיו התפוחות.
"כרצונך." מלמלתי על שפתיו והתחלתי לזוז לאט והגברתי את הקצב אחרי כמה חדירות.
"אהה~~ שיט מינהוו~~" הוא גנח כששרט את גבי וזזתי בתוכו יותר מהר.
"אההה~~ פאק האן~~ אתה עוד תהרוג אותי..." גנחתי והרמתי את עיניי ונישקתי את שפתיו. לשוני נכנסה לפיו והאן גנח לתוך פי.
"פאק מינהו!~~ יותר מהר~~ בבקשה~~" הוא התנתק משפתיי והסתכל לתוך עיניי. המבט הזה אלוהים...
"פאק..." גנחתי והגברתי את המהירות והרגשתי את האורגזמה נבנית בתוכי.
"מינהוו~~ אני גומר!~~" הוא גנח לאוזני.
"גם אני בייבי... גם אני~~" גנחתי וחזרתי לשפתיו המתוקות.
"מינהו~~ אני אוהב אותךך~~"הוא גנח.
"גם אני אוהב אותך האן~~" אמרתי שניה לפני שגמרנו ביחד."פאק האן... תראה מה אתה עושה לי..." יצאתי ממנו ונשכבתי לידו.
"וואו מינהו.. אני אוהב אותך כל כך" הסתכלנו אחד על השני לכמה שניות עד שנכנעתי ונישקתי אותו שוב.
"ועכשיו, איך היה? עכשיו אתה חייב להגיד לי. אם לא אין לי בעיה לסבב שנ-"
"לא! היה כיף מאוד!! נהנתי!!" הוא קטע אותי וצחקתי לעצמי.
"בוא לפה, אנחנו צריכים לישון." פתחתי את ידיי והאן נכנס ביניהם עם גבו אליי. קירבתי אותו אליי מהמותן עד שגבו התנגש בחזי ונשקתי לכתפו.
"אני אוהב אותך האני." חיבקתי את מותנו והוא שם את ידו על ידי.
"גם אני אוהב אותך מינהו. לילה טוב" הוא הידק את אחיזתו בידי ונתתי נשיקה אחרונה על צווארו.
"לילה טוב בייבי." חיבקתי אותו חזק ונשמתי את ריחו הנעים.הילד הזה... הוא הכול בשבילי. אני לא יודע מה אני אעשה בלעדיו למשך חודש וחצי. אני אתחרפן לגמרי. זה הלילה האחרון שלנו ביחד לפני שאני טס ואני כמו מפגר בזבזתי אותו על סקס. אבל זה היה המבט הזה בעיניים שלו... אני לא שולט בעצמי כשהוא עושה את זה. אני מקווה שאוכל לראות את המבט הזה שוב כשאחזור.
YOU ARE READING
Kill anyone for you
Aksiהם שני הגברים הכי חזקים בדרום קוריאה. הם מנהלים את המאפיה , המקום שבו אתה לא רוצה להסתבך. וגם אנחנו.. לא רוצים להסתבך. •תוכן מיני •אלימות •מילים גסות •מינסונג •היונליקס