~21~

59 9 11
                                    

נקודת מבט: היונג'ין
-פרק זה מחיל תכנים מיניים-

"ביי מינהו, ביי האן." אני ופליקס עמדנו בדלת ואמרנו ביי למינהו והאן.
"ביי האני! ביי מינהו!" פליקס הביא חיבוק אחרון להאן וחזרנו הביתה.
"מה אתה רוצה לעשות? הוא שאל והחזיק את ידי.
"אותך." נאנחתי והוא הרביץ לכתפי.
"מה? אני רציני לגמרי."  נשכבתי על הספה והוא נשכב עליי. הוא שם את ראשו על חזהי וליטפתי את ראשו.
"אבל אני עייף"
"זה בסדר, תגיד לי כשתרצה. בוא נישן קצת בחדר." קמתי ביחד איתו ועלינו למעלה כשהוא על הידיים שלי.
"תודה ג'יני" הוא נתן לי נשיקה ושם את ראשו על כתפי.
"אין על מה נסיך."
הגענו לחדר והנחתי אותו על המיטה.
"תלך לישון, אני הולך להתקלח." נתתי לו נשיקה על הלחי ויצאתי מהחדר.

נכנסתי למקלחת, חפפתי, סיבנתי את גופי ולפתע הדלת נפתחה וראיתי ראש בלונדיני נכנס לחדר האמבטיה.
הוא התפשט ונכנס למקלחת.
"ליקס? אתה לא ישן?" שאלתי והוא הניד בראשו.
"אוקיי. חשבתי שאתה עייף." הבטתי בו עם חיוך והוא סובב את ידיו סביב עורפי.
"כבר לא. רוצה להתנשק?" הוא שאל. גיחכתי והחזקתי במותניו.
"להתנשק? אתה באמת שואל אותי אם אני רוצה להתנשק?" הוא הסמיק וליטפתי את פניו.
"אוקיי. בוא נתנשק." הבנתי שהוא לא יענה על זה, אז לקחתי את זה לידיים שלי.
קירבתי אותו אליי ונישקתי אותו. לא עם לשון, לא חזק מידי ולא חלש מידי. פשוט, התנשקנו. זאת הייתה נשיקה נעימה, כמו שחלמתי עליה. עם בן זוגי, במקלחת, כשהמים זורמים עלינו. אנחנו צריכים לעשות את זה גם בגשם.

"תודה ג'יני" התנתקנו מהנשיקה ועמדנו אחד מול השני.
"על זה שנישקתי אותך?" הוא הנהן ושם שמפו על ידו.
"תתקופף טיפה" חפפתי כבר, אבל אם הוא רוצה לחפוף לי, מי אני שאתנגד?
התקופפתי והוא התחיל לחפוף את ראשי.
"אתה חמוד אתה יודע?"
"עכשיו אני יודע, תודה ג'יני" הוא סיים לחפוף והלכתי לעמוד מתחת לזרם המים.
"אתה צריך למצוא לי כינוי אחר. זה נשמע כאילו אני ג'יני, זה שמגשים משאלות." שמתי שמפו על ידי והתחלתי לחפוף את ראשו.
"אבל אתה באמת מגשים לי את המשאלות" הוא השיב.
"כן? איזה משאלות אני מגשים לך?" החזקתי אותו מהמותניים כשנעמד מולי מתחת למים.
"שאתה הבן זוג שלי. לא היה לי בן זוג שנשאר איתי לכל כך הרבה זמן, היה אחד שנפרד ממני אחרי שבוע, אחרי שבועיים, ביום שחגגנו חודש, אבל אתה? אתה לא עזבת אותי אחרי זמן קצר. אנחנו זוג כבר מלא זמן. וזאת המשאלה שלי. שיהיה לי בן זוג שבאמת אוהב אותי." מי העז לעזוב את המלאך הזה? אבל זה טוב, כי עכשיו הוא שלי.
"אני מצטער לשמוע את זה ליקס. אני לא עוזב אותך לעולם. אתה שלי ואני שלך. אני באמת אוהב אותך. ואתה יודע שאני אוהב אותך. אני לא אפסיק לאהוב אותך. אתה שלי לנצח לי פליקס. לא אתן לשום דבר לפגוע בך." קירבתי אותו אליי וחיבקתי אותו מתחת למים.
"גם אני אוהב אותך ג'יני" הוא החזיר לי חיבוק ונישקתי את כתפו.

אחרי כמה דקות של חיבוק ארוך התנתקנו וסיבנו אחד את השני.
"ידיים למעלה" הוא הרים את ידיו וסיבנתי אותו מתחת לידיים.
"היונגין! זה מדגדג! תפסיק!" הוא צחק והמשכתי לדגדג אותו במקום הרגיש שלו.
"היונגין די!" הוא המשיך לצחוק וניסה להזיז את ידי מגופו.
"בסדר אני מפסיק." הפסקתי לדגדג אותו והמשכתי לסבן אותו.
"סיימתי. עכשיו בוא לפה" עמדתי מתחת למים, קירבתי אותו אליי ממותניו עד שגבו התנגש בחזי. או שלא, כי החבר שלי החליט להתעורר.
"אה, לא. אין מצב." הרחקתי אותו ממני והוא הביט בי בבלבול.
הוא הסתכל למטה והבין לבד למה.
"אה... אני יכול לעזור לך אם תרצה" הוא משך בכתפיו.
"פליקס. אל תגיד משהו אם אתה לא רוצה לעשות אותו. אני יכול להסתדר בעצמי." נאנחתי.
"אני לא רוצה שתסתדר בעצמך, אני רוצה לעזור לך היונג'ין." הוא התקרב אליי וירד על ברכיו.
"אתה מגשים לי את החלום אה? הבנתי אותך." הוא חייך והתחיל לגעת בו ולשפשף אותו בצורה שהורגת אותי.
"אהה~~ פליקס..." גנחתי כשהוא מצץ את הזין שלי לתוך פיו.
"פאקק~~ פליקס.. אתה משגע אותי~~"
"מממ~~ ליקס~~" גנחתי כשהרגשתי את הלשון שלו סביב איברי בזמן שהמים החמים של האמבטיה זורמים עלינו.
"אהה.. פאק~~" העפתי את ראשי לאחור ותפסתי בשיערו והזזתי את ראשו יותר מהר כשעמדתי לגמור.
"שיטט~~ אני גומרר~ פליקס.. תוציא את זה..." גנחתי לפני שגמרתי.
"אההה~~" הוא לא הוציא אותו מהפה, רק אחרי שגמרתי. ונראלי שהוא בלע את זה.
"וואו פליקס.. אתה משוגע." נשענתי על קיר האמבטיה בחיוך והוא התרומם מהרצפה כשניקה את צידי פיו.
"רואה? אני מתכוון למה שאני אומר. והצלחתי להגשים לך את החלום!" הוא אמר בהתרגשות.
"מרגש אותך למצוץ לי את הזין?" שאלתי וכיביתי את המים.
"מרגש אותי להגשים לך חלומות. ואם אני אהיה יותר מדויק, חלומות שאתה רוצה להגשים. אז אני פה בשביל להגשים אותם!" יצאנו מהמקלחת והבאתי לשתינו חלוקים.
גיחכתי וליטפתי את שיערו.
"אני שמח שאתה רוצה להגשים לי חלומות ליקס. יותר משמח, אוהב." החזקתי בסנטרו ונשקתי לשפתיו.

"אתה רוצה ללכת לישון או לעשות משהו אחר?" הוא התלבש בתחתונים וחולצה אוברסייז קצרה שלי שנראתה עליו כמו שק, ואני לבשתי רק טרניג בלי חולצה.
"אתה עייף?" הוא שאל והנדתי בראשי.
"יורד גשם אז... אפשר לראות סרט?" הוא שאל עם חיוך כשירדנו אל הסלון.
"בטח. תבחר סרט ואני אכין פופקורן." הוא נתן לי נשיקה על השפתיים והתפצלנו.

נקודת מבט: פליקס

אחרי שבחרתי את הסרט, לא יכולתי לחכות להיונגין שיבוא עם הפופקורן, אז הלכתי אל המטבח לעזור לו. התיישבתי על השיש לידו וצפיתי בו מתעסק עם שקית הפופקורן.
"היונגין, אתה רק צריך לשים את זה בתוך המיקרוגל, לא לפתוח את השקית. את השקית אתה פותח כשהפופקורן מוכן" זאת הפעם הראשונה שהוא מכין פופקורן? אה נכון, הוא עדיין חושב שרק בקולנוע אפשר להכין פופקורן, בגלל זה אני תמיד על זה.
"רק להכניס את זה לשם, וזה מוכן?" הוא שאל. הנהנתי והוא הכניס את השקית למיקרוגל.
"עכשיו, תפעיל אותו לשלוש דקות." הוא עשה מה שאמרתי, הוציא קערה, שם אותה על השיש לידנו ובא לעמוד בין רגליי.
"מה הייתי עושה בלעדייך?" הוא שאל.
"שורף את המטבח?" סובבתי את ידי סביב עורפו והוא הנהן.
"נוח לך עם החולצה הזאת? אני יכול להביא לך אחת אחרת פחות גדולה. בכל זאת, יורד גשם בחוץ." הוא הציע.
"מדבר מי שבלי חולצה בכלל" חייכנו והסתכלתי על רגליי.
"אני עם גרביים, וגם אתה עם גרביים. שוויון!" הוא גיחך והתקרב אל שפתיי אך השעון במיקרוגל ציפצף.
"זין." הוא הרים אותי מהשיש כשרגליי סביב מותניו וידיי סביב צווארו.
עם יד אחת הוא הוציא את השקית של הפופקורן מהמיקרוגל ושם בקערה, ועם היד השנייה הוא החזיק את ירכי.
"אתה ממש חזק אה?" חייכתי והסתכלתי על הזרוע שלו שהייתה מלאה בשרירים.
הוא גיחך והלך איתי אל הספה.

היונגין ישב על הספה ואני ישבתי עליו בזמן שראינו את הסרט. הנחתי את ראשי על כתפו ומידי פעם נתתי נשיקות קטנות לצווארו.
הסרט היה ארוך, אך לפתע, סצנת מין הגיעה משום מקום.
היונגין מיהר לכסות את עיניי ואני את שלו.
"היי! למה לך מותר לראות ולי לא?" הוא הוריד את ידי אבל המשיך לכסות את עיניי.
"אתה לא זה שמזיין. אני אלמד לפעם הבאה." חרמן.

אחרי כמה זמן של הסרט, היונג'ין לא השמיע מילה. הסתכלתי עליו והופתעתי לגלות שהוא נרדם.
למה הוא כל כך חתיך? ראשי מאפיה תמיד היו כאלה חתיכים וסקסים?
נגעתי בשפתיו ונזכרתי ביום שבוא התנשקנו לראשונה.
"ליקס. אני יודע שאתה אוהב את השפתיים שלי אבל עד כדי כך?" הוא הבהיל אותי והרבצתי לכתפו.
"הבהלת אותי משוגע!" צחקתי והוא חייך אליי.
"אתה ממש אוהב לעשות את זה נכון?" הוא שאל והבטתי בו בבלבול.
"לגעת לי בשפתיים כשאני ישן." הרמתי גבות והנהנתי.
"כן, אני מת על זה. אתה שם עליהן משהו?" שאלתי ושוב נגעתי בשפתיו.
"כן, את השפתיים שלך." הסתכלתי בעיניו והסמקתי.
הוא קירב אותי אליו מעורפי ונישק אותי.

ראש המאפיה הוא איש מסוכן, שהורג אנשים בלי למצמץ מתי שבא לו ואיך שבא לו. היונג'ין גם כזה, אבל כשאנחנו ביחד, רק שנינו, אני שוכח ממהעבודה שלו ומתהפנט ממנו כל פעם מחדש. כשזה רק אנחנו, אני שוכח מהעולם החיצוני. כי יש לי את היונג'ין , מה אני עוד צריך בחיים האלה?

Kill anyone for youWhere stories live. Discover now