~11~

100 9 8
                                    

נקודת מבט: היונג'ין
-הפרק מכיל תכנים מיניים-

עליתי עם פליקס למעלה כשאני מחזיק אותו בצורת קואלה ומנשק אותו עמוקות.
הגענו לחדר שלנו והשכבתי אותו על המיטה, התחלתי לנשק את צווארו המתוק ולאט לאט לרדת למטה, הורדתי את חולצתו לאחר שקיבלתי אישור ונישקתי את עצם הבריח שלו בזמן שהוציא אנקות וגניחות מתוקות.
"אה.. אה.. היונגין~" עומד לי רק מלשמוע אותו גונח את השם שלי.
"כן נסיך? אתה צריך משהו?" שאלתי בהתגרות בזמן שהמשכתי לסמן אותו כשלי.
"א-אותך~ היונגין.. אותך.." הוא גנח והזין שלי עמד להתפוצץ.
הפשטתי את שתינו והוא חזר למקומו.

"ליקסי.. אני הפעם הראשונה שלך?" שאלתי כדי לדעת אם אני צריך להכין אותו או לא.
"ל-לא..." הוא היסס.
"אוקיי. אני נכנס. אם כואב לך או משהו אתה ישר אומר לי בלי לחשוב. ברור?" הודעתי וליטפתי את שיערו. הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה לפגוע בו.
"אוקיי. אני אוהב אותך" הוא אמר וחייכתי לעברו.
"גם אני אוהב אותך בייבי, תזכור את זה." רכנתי אליו כשהידיים שלי היו בצידי ראשו ונתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים שרק חירמנה אותי עוד יותר.
לא עמדתי בזה ונכנסתי אליו בבת אחת כשהחזיק בסדינים.
"אה!~ היונג'ין!~ זה ענק~~" הוא גנח וגיחכתי לעצמי. אחרי שהכנסתי הכל לבפנים נתתי לו כמה שניות להתרגל בזמן שהתנשפנו ביחד.
"פאק ליקס.. אתה כל כך צר והדוק.." גנחתי.
"היונגין~~ אתה יכול בבקשה.. להתחיל לזוז..." הוא ביקש ועשיתי כרצונו והתחלתי להיכנס ולצאת באיטיות מספקת.
"אהה~~ פאק היונג'ין~~" הוא גנח.
ולאט לאט זזתי יותר מהר.
"אה~ פליקס.. אתה נראה כל כך יפה עכשיו.. הגוף שלך כל כך יפה~" גנחתי כשהופנטתי מגופו כשגניחות ומחיאות כפיים החילו להישמע בחוזקה בחדר.
"פאק היונגין~~ אני אוהב אותךךך~~" הוא גנח ונשכתי את שפתי התחתונה.
"פאק ליקס~ גם אני אוהב אותך.. כל כך~~" גנחתי והפלתי את ראשי לאחור.
"היונגין~~ אני קרוב~~" הוא גנח.
"פאק פליקס... גם אני~~"  החזקתי במותניו והגברתי את הקצב. הרגשתי קרוב מתמיד.
"פאק היונגיןן~~~"הוא גנח בחוזקה.
"אני גומרר~~" הוא גנח וקירבתי את פניי לנשיקה עמוקה. לא חשבתי והכנסתי את הלשון שלי פנימה כדי לחקור את טעמו המתוק של בן זוגי.
"גם אני בייבי~ גם אני~." גנחתי באוזנו ושנינו גמרנו ביחד.

"וואו היונגין... היית מדהים.." הוא התנשף ונפלתי לצידו על המיטה. הוא שם את ראשו על חזי.
"אתה היית אפילו יותר. אם היית רואה את הגוף שלך מאיפה שאני ראיתי היית משתגע." ליטפתי את שיערו הזהוב.
"מממ בייבי, אני אוהב אותך" הוא שם את ידו על חזי והרים את ראשו כדי לתת לי נשיקה קצרה.
"אתה רוצה להתקלח עכשיו ואז ללכת לישון?" שאלתי.
"בוא נתקלח.. שלא נהיה מסריחים מזיעה"
"אוקיי בייבי. להרים אותך?" שאלתי. וקמנו כדי לעמוד אחד מול השני.
"אממ.. לא, אני בסדר" הוא הסביר לי ובכל זאת הרמתי אותו על כתפי.
"אה! היונג'ין! תוריד אותי!!" הוא צחקק והרביץ לגבי.
"אייש אתה חמוד מידי." נכנסתי לחדר האמבטיה והורדתי אותו מכתפי כשהסתכל עליי במבט כועס.
"אתה כועס." הבנתי. הוא לא כזה הסתיר את זה אבל עדיין.
"כן! אמרתי לך שאני יכול ללכת" הוא התעצבן והתקרבתי אליו כדי לחבק אותו מהמותניים.
"אתה לא צריך להתעצבן מזה בייבי. אני לא אעשה את זה שוב מצטער." חיבקתי אותו והנחתי את ראשי על כתפו.
"בסדר. בוא נתקלח" עזבתי את החיבוק והוא משך בידי למקלחת.

"ג'יניייי בסך הכל לשים חולצה ומכנססס" שמעתי אותו מהחדר כשהתלבשתי בטרניג בלי חולצה ויצאתי אליו.
"וואו איזה קוביות ג'יני!" הוא התלהב והצטרפתי אליו מתחת לשמיכה.
"כן? אתה אוהב אותם?" חייכתי אליו והרמתי טיפה את השמיכה כדי שיוכל לגעת בקוביות שיש לי בבטן.
"וואו ג'יני..." הוא נגע בהם וצייר את צורתם על בטני.
"אוקיי מספיק להיום. בוא נלך לישון?" הוא הנהן וקבר את פניו בחזי.
"לילה טוב בייבי" הוא נתן לי נשיקה בלחי וחייכתי אליו.
"לילה טוב נסיך." החזרתי לו נשיקה קצרה על השפתיים ושנינו נרדמנו.

נקודת מבט: מינהו

קמתי היום בבוקר אחרי שנרדמתי מחובק עם ג'יסונג אבל היום בבוקר הוא לא היה במיטה. מה שלא כל כך אופייני לו.
"האן!" חיפשתי בשרותים אבל הוא לא היה שם, וגם לא בחדר העבודה, אז ירדתי למטה כי זה היה המקום היחיד שעוד ךא חיפשתי בו.
"האן!!" ירדתי במהירות במדרגות וראיתי גוף קטן עומד במטבח עם אוזניות ומכין ארוחת בוקר.
האן.. הלחצת אותי.." חיבקתי אותו והוא הוריד את האוזניות.
"אוי מינהו לא שמעתי.. אני מצטער." הוא חיבק אותי בחזרה ונתתי לו נשיקה קטנה על הצוואר.
"הכנת ארוחת בוקר?" התנתקתי מהחיבוק כדי להסתכל על השולחן וראיתי שתי צלחות עם פנקייקים וסירופ ופירות חתוכים.
"כן! לא רציתי להדאיג אותך לגבי ארוחת בוקר אז קמתי מוקדם כדי שנספיק לאכול ביחד!" הוא התלהב ונתתי לו נשיקה על המצח.
"תודה בייבי. אני רואה שהשקעת. אני אלך לצחצח שיניים ונשב לאכול ביחד. בסדר?" הוא הנהן ונתתי לו נשיקה בלחי לפני שעליתי.

"וואו האני... זה מדהים! ממתי אתה יודע לבשל ככה!" הופתעתי מהאוכל הטעים שהאן עשה.
"האמת שזה מתכון של אמא שלי, כל יום שבת היא עושה לנו פנקייקים כאלה" הוא הסביר וחייכתי אליו.

סיימנו לאכול ועלינו ביחד להתלבש.
"וואו מינהו שתדע, שהחליפה הזאת עושה לך כתפיים רחבות וזה סקסי יותר מהרגיל!" חייכתי אליו והסתכלתי במראה והוא צדק. זה באמת עושה לי כתפיים רחבות וטוב שכך.
סיימנו להתלבש וירדנו למטה.
"אוקיי בייבי אני חייב ללכת, אני אראה אותך יותר מאוחר בסדר?" הוא הנהן ונתתי לו נשיקה חזקה על השפתיים ויצאתי החוצה.
"ביי בייבי!" צעקתי לו מבחוץ.
"ביי אני אוהב אותך!" הוא החזיר לי ושלחתי לו נשיקה באוויר.

הילד הזה הוא האוויר לנשימה שלי. כל העולם שלי. אני לא יודע מה אני אעשה בלעדיו.

Kill anyone for youWhere stories live. Discover now