1.8: telafi edeceğim

362 51 336
                                    

sadece önündeki yemeğe bakıyordu, yemek istemiyordu ama chan'ın ısrarıyla oturuyordu masaya. acaba gelmekle iyi mi etmişti?

"hadi minho, iki gündür doğru düzgün bir şey yemiyorsun."

"midem bulanıyor, yiyemiyorum."

"bari az da olsa ye."

oflayarak çubukları eline aldı, anlamıyorlardı. jisung yoksa iyi değildi o, jisung'a, sevgilisine, sahibine bağlıydı.

birazcık yediğinde tekrar midesi bulanmaya başladığında kalktı masadan, lavaboya gitmeye çalıştığında gözleri karardı, sandalyesine tutundu.

gözlerini kırpıştırdı birkaç kez, chan ve seungmin ikilisinin ona soru sorduğunu duysa bile anlamıyordu, kulakları uğulduyordu.

bilincini kaybedip bayıldığında chan aceleyle kalktı ve yanına gitti, kucağına alıp kapıya yöneldi hemen.

seungmin de arkasından gitti ve üçü için de hırka ve minho'nun ayakkabılarını aldı.

dışarı çıktıklarında seungmin arabanın arka kapısını açtı, chan dikkatlice minho'yu yatırdı. seungmin minho'nun başını dizlerine koyacak şekilde bindi. chan da sürücü koltuğuna geçti.

"hyunjin hastanede değil mi?"

chan yolları kontrol ediyorken sorduğu soruyla seungmin başını salladı.

chan ne olduğunu az çok tahmin ediyordu. yemek yememişti doğru düzgün, fazla üzülünce de halsiz düşmüştü zayıf bedeni. kesinlikle kontrol edilmeliydi yine de.

jisung'a sinirli hissediyordu ama emin de değildi. o da bir yerde haklıydı, sonuçta çalışıyordu. yine de abartmamalıydı diye düşünüyordu. onunla aynı kademede olanlar bu kadar çalışmıyordu, biliyordu. jisung istisnasız her gün düzenli video atıyordu, o kademede olanlar için fazlaydı.

hastaneye geldiklerinde chan arabadan hızlıca indi ve minho'yu dikkatlice tekrar kucağına aldı. içeriye girdiğinde hemşirelerden yardım istedi.

sedye geldiğinde bıraktı onu, çoktan soru sormaya başlamışlardı.

"isim, doktoru kim, kaç yaşında, kızgınlığa girdi mi?"

"han minho, hwang hyunjin, on sekiz, sadece bir kere, yaklaşık üç hafta önceydi."

"tamamdır, kontrolleri yapılsın. siz de o arada kaydını yaptırın lütfen."

"seungmin sen onunla git, ben geleceğim. telefonun açık olsun."

seungmin aceleyle başını salladı ve götürülen sedyenin peşinden gitti. chan da telefonunu çıkarıp gruba yazdı, sonra neden haber vermedin muhabbetleri olsun istemiyordu.

war is over: jisung manit yapmış hem de minho'yu

dedoş chan
minho bayıldı birden
soru sormayın
direkt hyunjin'in
çalıştığı hastaneye gelin
görüldü:han.quokka hariç 5 kişi

sikeyim jisung/

telefonunu cebine koyduktan sonra minho'nun kaydını yaptırdı ve oda ayarlattı. seungmin'den haber aldıktan sonra da üst kata çıktı.

güzel kedicik | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin