Yorumları okurken sinirlenmekten başka bir şey yapamıyordum. Her videomun yorumlarında birkaç gerizekalı Minho etek giydiği için iğrenç iğrenç yorumlar yapıyorlardı. Ama takipçilerim onları linçlemekten geri kalmıyorlardı. Ben de belli bir cevap yazıp engelliyordum. Yine de sinirleniyordum işte. Geri kafalılar.
"Ji? Ne yapıyorsun?"
Sandalyemi Minho'ya çevirip baktım. Yeni uyanmıştı ve hala pijamalarıyla duruyordu. Ben video çekmek için yine sabahlamıştım. Kucağıma gelmesi için bacağımı pat patladım. İkiletmeyip yanıma geldiğinde kucağıma aldım.
"Günaydın bebeğim. Video çekmiştim şimdi de yorumları okuyorum."
Gözlerini ovalayıp iyice sokuldu bana.
"Hala uykum var."
"Uykun yok güzelim. Öyle hissediyorsun. Hadi gel yüzünü yıkayalım. Abilerin gelecek."
Kucağımda onunla beraber ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Hem kendi yüzümü hem de onun yüzünü yıkayıp mutfağa indim. Artık sekiz yaşındaydı ama kucağıma almayı seviyordum.
"Sekiz yaşıma girdim bugün değil mi?"
"Evet bebeğim."
"Altı aydır buradayım yani. Sence nasıl geçti Ji?"
Tezgahın kenarına oturmasını sağlayıp kahvaltı hazırlamaya başladım.
"Bence çok güzeldi. Senin sayende daha mutluyum artık."
"Bence de, seninle çooook güzel zaman geçirdik."
Uzatarak söylediğinde güldüm ve yanağını öpüp işime devam ettim. Biraz sessizlikten sonra konuşmaya devam etti.
"Ji ben neden bu kadar çabuk büyüyorum?"
"Nasıl yani güzelim?"
"Hani insanlar yılda bir yaş atlıyorlar ya. Ben niye ayda bir yaş atlıyorum? Hep böyle mi olacak?"
"Sen catboysun çünkü. İnsan-kedi genleri taşıyorsun. Kediler de çabuk büyür ve en fazla 12-18 yıl arası yaşıyorlar."
"Ben de mi öyle olacağım?"
"Hayır, yetişkin olana kadar yani 18 yaşına kadar böyle sonra yılda bir yaş atlayacaksın."
"Yani 10 ay sonra?"
"Aynen öyle."
Biraz durduktan sonra konuşmaya devam etti.
"Ji ben internette bir video gördüm de."
"Evet?"
"Videoda kedi çocukların hızlı büyüdüğü için çocukluklarını fazla yaşayamadıklarını ve büyüselerde yetişkin olsalar da kişiliklerine göre değişecek zamanlarda çocuk gibi davrandığını söylüyordu. Sahiplerine ise sıkılmadan ilgilenmeleri gerektiğini söylemişti. Sen benden sıkılır mısın?"
"Çocuk gibi davrandığın için mi?"
"Evet yani büyüdüğümde."
"Sıkılmam bebeğim. Sen ne yaparsan yap kolayca sıkılmam senden. Bu yüzden fazla düşünme tamam mı?"
"Tamam Ji. Anladım."
Hızlıca kahvaltı yaptıktan sonra ben masayı toplarken Minho'yu giyinmesi için odasına gönderdim. Biraz sonra kapı çalındığında açtım ve arkadaşlarım gelmişti.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk, hoşbulduk. Minho nerede?"
"Üstünü giyiniyor. Gelir birazdan."
İçeri -oturma odasına- geçtiklerinde Minho da yanlarına gelmişti. Kısa bir nazik(!) sarılma faslından sonra anlaştığımız gibi izleyeceğimiz filmi açtım. Ben tekli koltukların birinde kucağımda Minho'yla, üçlü koltuklarda ise Hyunjin-Felix ve Chan-Seungmin ikilisi yerde ise Changbin-Jeongin uzanıyorlardı.
Arada birbirlerine bakıp kıkırdıyorlar ve kaçamak öpücüklerini sunuyorlardı. Sinir oluyordum. Tek sap bendim şu an.
"Birbirinize aşk sunmayı bırakın! Filmi izleyin."
"Kıskanma kardeşim, seninde olur 8-9 ay sonra."
"Ne alaka- Lan!"
Gülmeye başladıklarında yanımdaki minderi imayı yapan Seungmin'e attım. Gerizekalıydı yemin ediyorum. Sekiz yaşındaki çocuğa ne biçim muamele yapıyorlardı?
"Ji?"
"Bir şey yok bebeğim. Sen izlemeye devam et."
Seungmin telefonu eline aldıktan birkaç saniye sonra herkesin telefonundan bildirim gelince gruba mesaj attıklarını anlamıştım.
Jisung'a Manit Bulma Kurumu
Fesat Köpke
Anladın dimi ne demek istediğimi?Çilli Civciv
Anlasın bi zahmet
Hem anlamasa yastık mı atardı
KdbdkdkkdJisung
Lan çocuk sekiz yaşında
Aklınızı başınıza toplayınDrama Queen
On ay sonra reşit olacak
Kızgınlığa girmeye başlayacak
Ne bok yiycenJisung
Anladık knk
En doktor sensin
Ben boş boşuna mı oda ayarladım
İstemediği halde benden ayrı
uyumasına alıştırdım
Bu yüzdendiDedoş Chan
Yalnız yetmiyor
Geceleri neyse
Ki neyse bile değil
Ağlayıp sızlanacak
İnleyecek yan odanda
Gündüzleri de sana sırnaşacak
Sence kolay mı?
Hem de bir iki gün bile değil
Bir hafta
Koskoca yedi günJisung
Saçmalamayın
Ben öyle biri miyim?
Gayet iradem var
Aklıma soktular bak
Kafayı yiyeceğim/Kas Adam
Hem de bak sadece cinsel açıdan düşünme
Gayet güzel, tatlı ve düşünceli
Büyüdükçe aşık olursun bakJisung
Kesin aq
Sekiz yaşında
Sadece sekiz yaşında
Yaptıklarınız iğrençSinsi Tilki
Biz olacaklara uyarıyoruz
Yarın öbür gün dediklerimiz
olacak
Göreceksin
Gelip sızlanacaksın
Ve biz şu anı konuşmuyoruz
İleriyi düşünüyoruz
Sadece on ay sonra reşit olacak
Sekiz ay sonra ise sık sık erekte
olmaya başlayacak
Kedi genlerine sahip olduğunu
düşünürsek
Gelip sana sırnaşacak
Ve ondan önce de sen onu sevmeye başlayacaksın
Aha da buraya yazdım
Ekran görüntüsü alın
Gözüne sokarsınız
Görüldü:Jisung+5 kişiSinsi Tilki
Ben de öyle düşünmüştümTelefonu sıkıntılı bir nefes vererek yanıma koydum. Çocuklar hala bana imalı gözlerle bakmaya devam ediyorlardı.
"Ji, bir şey mi oldu?"
"Hayır bebeğim. Bir şey yok."
"Peki~ Neden üzgünsün o zaman?"
Tekrar nefes verdim. Mal arkadaşlarım yüzünden geleceği düşünmeye başlamıştım.
"Üzgün değilim güzelim. Biraz yorgunum sadece."
Başıyla onaylayıp filme döndüğünde kendimi kötü hissetmiştim. O masum bir melekti ama ben onun hakkında neler düşünüyordum öyle?
Hala bana bakmaya devam ettikleri için sert bir bakış atıp filme odaklanmalarını sağladım. Ardından ben de arkama yaslanıp aklımdakileri atmaya çalıştım.
Çook seviyorum sizi.
Mutlu kalın çünkü size yakışıyor ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
güzel kedicik | minsung
Fiksi Penggemar° yazdığım ilk kurgulardan biri olduğundan yazım dili çok iyi olmayıp aynı zamanda yazım hataları da barındırmakta. ve kurguda tutarsızlık, cringe ve size mantıksız gelebilecek olaylar vb. olabilir. söylediklerimi dikkate alarak kurguya başlayın lüt...