2.3: arsız kedi

206 25 93
                                    

jisung's pov

"ama şimdi yazık oldu kadına! aldatılmayı cidden hak etti mi yani?"

burnunu çekerek sorduğu soruyla iç çekip akan göz yaşlarını sildim.

"bebeğim haklısın hak etmez tabii ama bir film için bu kadar ağlama lütfen, gözlerin ağrıyor ve şişiyor sonra."

dudağını büzüp omzunu silktiğinde derin bir nefes aldım ve televizyonu kapattım, ayağa kalktıktan sonra kucağıma aldım hemen. sıkıca boynuma sarıldığında mutfağa ilerledim.

buzluktan ufak bir buz kalıbı aldıktan sonra çekmeceden bez alıp ona sardım.

"güzelim bak bana." sandalyeye oturduktan sonra bana yüzü dönük olacak şekilde kucağıma yerleşti, kızarmış gözlerini gördüğümde kızasım geliyordu ama yine de yapmamalıydım.

"kapat gözlerini, ben diyene kadar da açma." başını sallayıp dediğini yaptığında beze sarılı buzu hafifçe gözünün üstüne koydum, sızlanıp koluma sarıldı.

"ji.. acıyor."

"biliyorum ama bunu şimdi yapmazsam gözlerin sonra daha çok acıyacak." biraz bekletip bu sefer diğer gözüne koydum, sızlanmalarıyla birlikte birkaç kere aynısını yaptıktan sonra elimdekini masaya bıraktım.

"tamam açabilirsin şimdi, ama yavaşça."

gözlerini kırpıştırarak açtığında dudağını hafifçe öptüm. "aferin uslu kediciğime." gülerek boynuma sarıldığında ben de güldüm ve belini okşadım.

"ji?"

"efendim güzel kedicik?"

"sık sık gereksiz şeylere ağlıyorum diye kızıyor musun bana?"

kaşlarımı çattığımda bana baktı, kötü hissetmesini istemediğimdem yüzümü gevşettim hemen.

"bebeğim tabii kızmam ama gözlerin için kötü bir şey. en ufak bir şeyde bile kızarıyorlar ve şişiyorlar. ayrıca seni ağlarken görmek de hoşuma gitmiyor. güzel gülümsemen varken neden ağlayasın ki?"

"haklısın, ağlamamaya çalışacağım bundan sonra."

uysallaşıp başını boynuma koyduğunda gülümseyip kuyruğunu okşadım yavaşça.

"aferin güzelime." yüzüne minik öpücükler kondurmaya başladım, minho bunu yapmamı cidden çok seviyordu.

ki kıkırdayıp kulaklarını oynatması bunu açıkça belli ediyordu, ben de onu mutlu etmeyi oldukça seviyordum.

"bebeğim öpülmeyi çok seviyor sanırım, hım?"

"evet ama en çok dudağımdan."

dudaklarını büzüp söylediğiyle sırıttım, "arsız kedi." benim gibi sırıtarak dikeldi ve kucağıma tamamen yerleşti. "arsız kedinin isteğini yerine getir o zaman," dudaklarıma eğildi ve devam etti. "sahip"

buna dayanamadığımı, zaafımın olduğunu çok iyi biliyordu ve kullandıysa eğer isteğini yerine getirecektim.

dudaklarına yapıştım ve beline daha sıkı sarılıp iyice kendime çektim, bedenlerimiz birleştiğinde boğukça inledi, bundan yararlanarak dilimi ağzına ittim.

mırıldanarak ensemdeki saçlarımla oynamaya başladı, alt dudağını emmeye devam ettiğimde aynısını üst dudağıma yapıyordu.

ellerimi tişörtünün altına soktuğumda titredi, ellerini omzuma götürdükten sonra sıktığında dudaklarımızı hemen ayırdım ve nefesini toplamasını bekledim.

"çok çabuk nefesin tükeniyor güzelim, ama iddialısın, bunu seviyorum."

sırıtarak söylediğimle öpüştüğümüzden dolayı ıslak olan dudağını tekrar yaladı, dudaklarımızı birbirine sürttükten sonra konuştu, ama hala şişen dudaklarımız sürtünüyordu ve bilerek yapmıştı.

"sanki bunu sevmiyornuşsun gibi konuşma han jisung, sen benim her şeyimi, her özelliğimi seviyorsun. tıpkı benim seni sevdiğim gibi."

haklıydı, ben onun her şeyine, her zerresine aşıktım.

"bu doğru han minho, ben senin her zerrene aşığım."

fısıldadığımın ardından tekrar dudaklarımız birleşti, hep o beni kışkırtırdı ama ikimiz de bundan memnunduk, hep de memnun olacağımız kaçınılmaz bir gerçekti.

kurgumun 2. geçiş bölümüne hoş geldiniz JSKSJSKBXNXNS

of yalnız ne bölüm yazdım gece gece ya KSKSKSMNXNBXNZ (sapik falan değilim aklıma geldi sadece)

bu bölüm aklıma fikir gelmediğinden yazıldı ve yazarınız (yani ben) sizden fikir istiyorr (herhalde bi tek ben varim watty de böyle KSJHGF)

evet kısa oldu geçiş bölümüydü zaten yine de beklentilerinizi karşılayamadığım için özür dilerim, umarım diğer bölüm iyi yazabilirim

yeni bir kurgu yayınladım ona da bakabilirsiniz (sememin ama)

hepnize cok tesekkur ederim sapsallarimmm iyi ki varsinizz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hepnize cok tesekkur ederim sapsallarimmm iyi ki varsinizz

çook seviyorum sizi
mutlu kalın çünkü size yakışıyor ♡♡

güzel kedicik | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin