İyi okumalarr
Kumsaldan*
Ne kadarda aptalım ya. Bir işi bile doğru dürüst yapamıyorun. Hayır yani alt tarafı anonim olarak sevdiğim çocuğa yazıcaktım
Odamda volta atarak yapdığım mallığı nasıl düzelteceğimi düşünüyordum
Böyle mallıklar yapmaya devam edersem, 2 güne kalmaz anlardı benim olduğumu.
Odamın kapısını fuhuş baskını yapar gibi açarak giren abime baktım.
"Yuhh yanii amk." Hass ne dedim ben? Şimdi sıçtı ağzıma.
Dudağının yan tarafı kıvrılırken konuştu abim. "Şimdi sıçtım ağzına."
Hızla geldi ve kafamı koltuk altına alarak sıkıştırmaya başladı.
Cemkirdim abime "Ay abii bırakk!"
"Ne bırak kızım? Küfürmü ediyosun artık sen bacak kadar boyunla?"
Beni abimin qazabından kurtaran şey işe babamın salondan abime doğru bağırmasıydı."Metehan bırak kardeşini!"
Abim hızla bıraktı kafamı ve işaret parmağını sallayarak konuştu. " bir daha ağzından küfür falan duymayacağım Kumsal."
"Tamam bende yanın da küfür etmem o zaman.
Kafasını sallayarak onayladı beni sonra ne dediğimi algıladığında hızla bana döndü. " senden adam olmaz."
Üstüme doğru yürüyecekken hızla seslendim babama. "BABA!"
"Metehan yeter evladım. Kardeşin o senin."
Abim bana sen şeytansın bakışları atarken bende onda piç gülüşümü atıp çıktım odadan.
♡♡♡
Haftanın en sevdiğim günündeydik yani pazar. Annemle beraber kurabiye yapmış ve şimdide çayla beraber dizi izleyerek yiyorduk.
Babamın kahvehanesi var. sabah gün doğduğu anda açar kahvehanesi.
Annem terzi. Kendinin Terzi dükkanı var. Biricik annem ben 2 yaşındayken açmış ve benim ismimi vermis dükkana. Kumsal terzi.
Abim ise 23 yaşında diş hekimliği son sınıf öğrencisi.
Ben mi? Ben 18 yaşında lise son sınıf oğrencisiyim. ayıptır söylemesi tıp okumak istiyorum da.
Annemin çalan telefonuyla ayrıldım düşüncelerimden.
"Kim annecim?"
"Alt komşu sebahat." Diye cevap verdi ve telefonu açarak kulağına götürdü.
♡♡♡
"Anne ben Leylalara gidiyom." Diye seslendim mutfaktaki anneme.
Sesimi duyduğu an eli hamurlu bir şekilde çıktı mutfaktan.
"Kızım döndüğünde 4-5 tane sütlü çokolata alır mısın? Canım çekti." Yerim ben bu kadını.
"Tamam annecim. Gelirken alırım."
Annem kafasını sallayarak mutfağa döndüğünde bende beyaz spor ayakkabılarımı giyineren çıktım evden.
Mutlu apartmanının 7. No'lu dariesinde oturuyoruz bu arada. Alın bu bilgiyi ne yaparsanız yapın.
♡♡♡
Mahallenin parkında oturmuş çekirdek, kola yapıyorduk bizim gurupla. Hemen tanıtayım size bizim gurubu:
"Sizce kendime vurursam ve canım acırsa bu güçlü olduğu mu gösterir yoksa güçsüz olduğumu mu?" Diyerek saçmalaya başladı hırslı Leyla. Yaprak dökümünden uyarladığımız lakabıyla sesleniyorduk ona.
Çünki ailesi dershanelere para döküyordu ama Leylanın okumak gibi bir hevesi yoktu.
"Aptal olduğunu gösterir." Dedi sırma saçlı Rümeysa Leylaya doğru. 12 yaşından beri Kapalıydı kendisi. Sadece hoşumuza gidiyordu ona böyle seslenmek.
"Kızlar onu bunu bırakında yarın okulda maçımız var geliyosunuz değil mi?" Bunu söyleyende sarı Selimdi. Hayır, yanlış anlamayın kendisi has esmer. Sadece tarih dersini çok sevdiği için sarı selim lâkabını uygun gördük ona.
"Karşı takımı o sahaya gömücezz." Diyerek aniden yükseldi Ege denizi. İsmi Ege, denizi andıran mavi gözleriyle bu lâkap ona çok uygundu.
"Pişt, portakal. Geldiğinden beri sessizsin. Birşey mi oldu?" Diyerek bana seslendi sarı Selim. Buda benim lâkabımdı işte, kızıl saçlarımdan ilham alınmıştı lâkabım.
"Yok lan iyiyim. Gelicem bu arada maça."
"Aslansınn bee. Kızlar sizde gelin lan."
Dedi Ege denizi ve anında cevap verdi Leyla. "Oğlum gelicez tabii. Karşı takımın zort oluşunu kaçırırmıyız hiç.""Çağırmasanız bile geliriz biz." Dedi gülümseyerek sırma saçlı
Telefonumun bildirim sesi ile bana döndü bütün bakışlar.
"Kim kanka?" Dedi hırslı Leyla
Bilmem anlamında omuz silkerek cevap verdim ve telefonumu çıkardım. Bildirim panelinden baktım kim olduğuna.
Soykan.alaz adlı kulanıcıdan bir mesajınız var.
Bölüm sonu!
539 kelime<3
☆yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı | yarı texting
ChickLit•Yıllarca Abisin arkadaşına aşık olan Kumsal• •Ve Kumsaldan etkilendiği için ondan uzak durmaya çalışan Alaz• Kumsalın artık hislerini içinde tutamayıp Alaza anonim olarak yazmasıyla başlar her şey. Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3 #3 arkad...