6.

903 40 18
                                    


İyi okumalarr

"Ya bu Atalay abi zaten yavşak ama yani arada Metehan abiyi bile hiçe sayarak sana yürümesi harbi şey yani." Dedi ve çekirdek çitelemeye devam etdi sarı selim

Parkta oturmuş çekirdek çitleyerek bakkalda yaşadığım olay hakkında konuşuyorduk.

"Onu bunu bırakında. Alaz abi napdı?" Hırslı Leylanın sorusuyla çekirdek çitlememi durdurdum ve söze girdim. "Ya ilk başlarda gergin gibiydi. Ben bakkaldan çıkarkende Atalay abiye 'sana ne lan kız güzelse' falan dedi."

"Eee sonra ne dedi? Atalay abi ne dedi peki?" Sırma saçlım sorularına başlayınca bunun devamının geleceğini anladım.

"Sonrasını bilmiyorum.."

Sırma saçlının bana olan bakışlarından nerdeyse altıma yapacak durumdaydım.

"Nasıl bilmiyorsun?" Tehdivar ve sorgularcasına sormuştu sorusunu Rümeysa.

Yutkundum ve yavaşca cevapladım. "Ehe.. bilmiyorum işte. Dinlemedim sonrasını." Lafım biter-bitmez üstüme atlamıştı sırma saçlı.

"Portakal kafa! Kızım sen salak mısın ya? nasıl dinlemedin?!" Üzerime çıkmış kafamı ısırmadan önce söylediği sözleriydi bunlar.

Kafamın acısıyla bağırdım. "Anam gitti kafam yaa. Al kopar kanka senin olsun."

Egenin gülerek Rümeysayı üzürimden almasıyla derin bir nefes aldım.

"Sağol Ege denizi yaa. Ölüyordum az kalsın." Dedim

Sonra Rümeysaya dönerek cemkirdim. "Bu vahşi koparıyordu kafamı."

Benim cemkirmemle yine üstüme atılacağı sırada Ege sıkıca sardı Sırma saçlıyı.

Gözlerim fal taşı gibi açılırken konuştum. "Ooooovv Sırma saçlı Ege denizlerinde sefere çıkmış anlaşılann"

Benim sözlerimle Rümeysa ve Egenin kızardığına an be an şahit olduk.

Ben ve Leyla şok olurken Selim sırıtıyordu.

"Oha oha." Leylanın şokla Ege ve Rümeysaya doğru konuşmasıyla ilk harekete geçen Rümeysa oldu. Hızla uzaklaştı Egeden.

Ben bunların bu hallerine şok olurken, çimlere yan üzanmış çekirdek çitleyeren Sarı Selime döndüm. "Ne biliyorsun dökül hemen. " sadece selimin duyavacağı bir ses tonunda konuşmuştum.

"Valla ben pek bir şey bilmiyorum. Tek bildiğim, Egenin Sırma saçlıdan hoşlandığı." Sırıtarak çekirdek çitlemeye devam etdi. Bende bir avuç alarak kafamı selimin göbeğine koydum. Şuan 'T' şeklinde çimlere uzanmıştık.

Acaba Alaza anonim olarak yazdığımı söylemelimiyim? Bence evet.

"Eee, gençler. Benim size bir şey söylemem gerek." Geç söylediğim için biraz hırpalarlar ama sorun değildi.

"Ne söylicen portakal kafa." Sırma saçlı merakla bana baktığında diğerleri de bana döndü.

"Ben Alaza yazdım."

"Ne?!" Hepsi bir anda bağırdı. Ve çekirdek çitleyen selimin boğazında çekirdek kalmasıyla öksürmeye başladı.

Leyla Selimin sırtına vurarak konuştu. "Ayol helal işte."

"Ne yazdın amk? Aşkını mı itiraf etdin?" Egeye baktım masumca. Nerden anladı amk?

Herkes bana 'saka mı yapıyon yarram' bakışlarını atarken ben hızla söze girdim. "Evet etdim ama anonim olarak."

Sırma saçlı tarafından kafa yediğim darbeyle kötü-kötü baktım ona.

Bunun kafamla derdi neydi?

"Salarım Egeyi üzerine ha. Uslu dur." Rümeysa yine kızarırken Ege hızla konuştu. "Köpek mi salıyon aq?"

"Onu bunu bırakın amk. Ee, ne dedi Alaz abi?" Selimin sesiyle elimdeki çekirdekleri poşete dönerken cevapladım. "Başta bi azarladı, sonra özür diledi bana değilmiş siniri. Daha sonra bende aşkımı itiraf etdim."

Gözlerini kocaman açarak söze girdi hırslı Leyla. "Devam etsene portakal!"

Bi sussanız devam edicem. "İşte bitti amk. Görüldü atdı."

"Tamam, şimdi çıkar telefonunu ve Alaza yaz."Rümeysa kafayı sıyırdı canolar. "Ne yazim ya?" Diyerek cırladım.

Gözlerini devirdi ve söze girdi. "Mesajımı görüldüde bırakan gözlerin çıksın yaz." Ciddi ses tonuyla söyleyince ben bi ürktüm sanki.

"Kimin gözleri çıksın gençler?"
Abimin mi sesiydi o? Kafamı parkın girişine cevirdiğimde ellerinde kola çekirdekle gelen abim ve arkadaşlarını gördüm. Arkadaşları arasında Alaz da vardı.

Alaza baktığımda ben ve Selime çatık kaşlarla bakıyordu.

"Hiç Metehan abi ya öyle aramızda konuşuyorduk." Leylanın cilveli sesiyle ona döndüm. Abime aşkla bakıyordu. Evet Leyla abime aşıktı geçen seneki kıştan beri.

"Gelsenize Metehan abi. Bize katılın."  Egenin müthiş fikriyle Leylada atıldı hemen. "Evet, evet."

Abim arkadaşlarına döndü olur mu dercesine. Hepsinden onaylarcasına mırıltıkar çıktı. Yanımıza doğru geldiler.

Alazla göz-göze geldiğim de birşeyler anlamak istercesine bakıyordu bana.

Gözlere kurbanee

Bölüm sonu!
590 kelime<3
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝

Abimin arkadaşı | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin