İyi okumalarr
Pencereden inmiş ve ayakkabılarımı ayağıma geçirmiştim bile. Zaten Alaz beni görmeyeceği için üzerimdeki pijamaları bile değiştirme gereği duymamıştım.
Hızlı ve temkinli adımlarla parka doğru ilerliyordum. Umarım uyanık ve tanıdık kimse yoktur ya.
Yoksa sik gibi kalırım ha!
Hızlı adımlarla yürdüğüm 3-4 dakikalık yolun ardından parka varmıştım bile. Parkın direkt girişinden girersem Alaz beni görebilirdi. Ama arkasından dolanmaya da baya üşeniyorum ya.
Aklıma gelen dahiyane fikri ile Alaza yazmaya başladım.
Anonimaq: parkın girişindeyim, ben senin arkana geçene kadar kapatır mısın gözlerini?
Mesajım anında görüldü olurken heyecandan küt-küt atan kalbim daha da hızlanmıştı.
Off Allahım ya, off! Off! Off! Aşk, neden bu kadar krocasın??
Soykan.alaz: tamam, kapatıyorum.
Yazdığı mesajdan sonra anında çevrimdışı olmuştu.
Parkın girişinden kafamı biraz uzatdığımda kaydırağın ucunda, gözleri kapalı Alazı gördüm. Gerçekten de kapatmıştı gözlerini.
Fazla beklemeden hızla yanına ilerledim. Kalbim hala deli gibi atıyorken, gözlerimi Alazdan ayırmadım.
Açmayacağını biliyorum, ama yine de strese giriyordum işte!
Bi'dakika.. Alazın elmacık kemiği mi kızarmıştı, yoksa bana mı öyle geliyordu?
Sanırım abimle ciddi bir kavga etmişti.
Artık tamamen kaydırağın arkasına geçtim ve merdivenden tırmandım. Alaz ise başında oturduğum kaydırağın tam ucunda oturmuştu.
Aramızda biraz mesafe olsa bil o hoş kokusu buraya kadar geliyordu.
Derin bir iç çektim bütün kokusunu tükedecek cinsten. Sonra Alazın sesi doldurdu kulaklarımı. "Geldin sanırım?"
Eee.. ben nasıl cevap vericektim buna??
Konuşursam sesimden tanırdı ya la.
Telefonumu çıkardım mesaj yazmak için. Başka türlü nasıl iletişime geçerdik acaba??
Anonimaq: evet, arkandayım.
Mesajımdan sonra Alazın bildirim sesi geldi.
Alazdan erkeksi bir kahkaha yükseldiğinde bende gülmemek için tutdum kendimi. Düştüğünüz duruma bak amına koyayım!
"Demek burda da medajlaşıcaz ha?"
O konuşurken ben yine mesaj yazmaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı | yarı texting
Literatura Kobieca•Yıllarca Abisin arkadaşına aşık olan Kumsal• •Ve Kumsaldan etkilendiği için ondan uzak durmaya çalışan Alaz• Kumsalın artık hislerini içinde tutamayıp Alaza anonim olarak yazmasıyla başlar her şey. Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3 #3 arkad...