23.

280 16 36
                                    

İyi okumalarr

-kumsaldan-

Yine ve yine sıkıcı bir güne başlamıştım. Havaların sıcaklığı sinir kat sayılarımı yükseltirken, IQ'mu düşürüyordu.

Elimde yaladığım dondurma beni serinletmiyorken kendimi yataktan aşağı atdım. Serin parke yarı çıplak vücudumu serinletirken gözlerim kapanmıştı.

Odanın kapısı aniden açıldığında bile keyfim bölünmedi. Ta ki salak abimin sesini duyana kadar. "Kumsal napıyosun abicim yerde?"

Gözlerimi açmadan yerde dondurmamı yerken kesik-kesik cevapladım, daha doğrusu cevaplamaya çalıştım. "Son nefesimi veriyorum abi."

"Abim salak mısın? Kalk yerden." Abimin normalda anıra-anıra gülüceği bir durumdayken bu kadar ciddi konuşması midemin gerilmesine sebep olmuştu. Sertce yutkunarak yerden kalktım.

"Bir şeymi oldu abi?" Aklıma bin-bir düşünce doluşurken, bunlardan biride abimin Alazla olan daha başlamadan zorluklara giren ilişkimizdi. Sahi hiç ilişkideymiş gibi hissetmiyor amına koyayım. Abim izin vermiyo ki!

"Konuşmamız gereken konular var."
Sözlerinin hemen ardından yatağıma oturmuştu. Bense hemen karşısındaki çalışma masamın sandalyesine.

"Bu Beyza ile tanıştırsana beni." Hass.

"Neden?"

"Güzel kardeşim salak mısın? Beyza ile bi' tanışayım, Alazdan hoşlanıyor mu diye bi' sorayım."

"Olmaz!" Aniden ayağa kalkmam ile abimin kaşları çatılmıştı. Yutkundum; yada yutkunamadım...

Geri yerime otururken bir açıklama yapmaya çalıştım. "Yani şimdi senin sorman doğru olmaz. Ben konuşuru."

Abimin kaşları kendilğinden düzelirken gülümsedi. "Tamam, doğru diyosun. O zaman bu gün buluşup, konuşun."

Onaylarcasına salladım kafamı. Sonuçta buluşmayacaktım ve yalandan buluştum, hoşlanmadığını söyledi derdim. Çok zekiy-

"Alazla birlikte götürürüm seni buluşacağınız yere. Uzaktanda bi' görürüz kızı." Zeki değilmişim...

"Bilmem ki."

"Neyini bilmiyosun güzelim. Biz uzaktan izleriz sizi, sende konuşursun."

Onaylarcasına salladım kafamı. Umarım bu işin sonunda sıçmam.

---

"Ya Beyza anladın mı Allah aşkına?"

"Anladım, merak etme. Ama bir şey sorucam."

Derin bir nefes alarak gözlerimi devirdim hattın diğer ucundaki Beyzaya. Ne mi yapıyorum?

Okuldan Beyza diye bir kızla konuşuyorum. Daha doğrusu konuşuyoruz. Kiminle mi? Alazla birlikte. Neden mi?? Tabii ki abime Alazla olan ilişkimizi çaktırmamak için saçma-sapan bir oyun kuruyoruz.

Abimin arkadaşı | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin