14.

657 38 43
                                    

Ne zamandır bu kitaba yeni bölüm yazmıyordum. Çünki fazlasıyla üşeniyordum.

Artık şu üşengeçliğime bir 'yeto' diyerek bölüm yazmaya karar verdim.

Ha birde kitabı okuyan kişiler, lütfen oylayın ya!

Seviliyorsunuzz<33

İyi okumalarr

"Nasıl yani, şimdi Metehan abi ve Alaz abi senin içinmi tartıştılar?" Hafif sesini yükselterek konuşan Rümeysaya göz devirmeden edemedim. Ne vardı yani biraz kısık sesle konuşsanız?

Sonuçta lafın alçak sesliside birdir, yüksek sesliside!

"Ya kızım yorumlarda ne okuduysanız o işte." Dedim fazla uzatmadan.

Sonra evden çıkarken yaşadığım sıçış hikayem aklım düştüğünde bir daha söze girdim. "Ha birde evden çıkarken şey oldu.."

"Ney oldu?" Diyerek heyecanla araya girdi Leyloş.

"Abim Alazla aramda bir şey olup olmadığını sordu."

"Ee sen ne dedin?" Egenin sorduğu soruya hepimiz ona dönmüştük.

4-müzünde yüzümüzde nasıl bir ifade varsa artık Ege dudaklarına hayali bir fermuar çekti.

"Kanka malmısın? Aralarında bir şey yokki, tabii ki 'bir şey yok' dedi." Selim kısaca mala anlatır gibi Egeye özet geçtiğin de bende onaylarcasına salladım kafamı.

"Acaba özele geçtiklerinde ne konuştular ya." Selim sesindeki merakı saklamadan ortaya bir laf atdığın da benim de beynimde sorular dolaşmaya başlamıştı. Alaz neden öyle birden-bire beni savunmuştu ki?

"Alaz abi seni nasıl savunmuş ama!" Aklımdan geçen düşünceleri dile getiren Rümeysa olmuştu. Bu kız benim aklımı mı okuyordu yahu?

♡♡♡

-Alazdan-

"Metehan ne demek istiyosun sen kardeşim?" Dedim ve sabahtan beri saçmalayan Metehana diktim gözlerimi.

"Bence sen çok iyi biliyorsun Alaz!" Yüzü fazlasıyla sinirli duruyordu. Ancak onun siniri bana sökmezdi.

Ve ayrıca sırf Kumsalı savundum diye de kavga etmezdi benimle. Bunda başka birşeyler vardı.

"Anlatsana bi' ne biliyorum ben?" Bir kez daha soru yöneltdim Metehana.

İnkar yok! Kumsaldan etkileniyordum, ama ondan uzak duruyordum zaten. Duygularımı açıkca belli etseydim hak verirdim Metehana, ancak yapmıyordum.

Ben kardeşime, yani Metehana ihanet etmem! Onun kardeşi, benimde kardeşimdi. Her ne kadar kalbim bunu kabullenmese bile bu böyleydi, böyle olmak zorundaydı.

Abimin arkadaşı | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin