7.

789 42 10
                                    

İyi okumalarr

Göbeğine kafamı koyduğum Selim kıpırdanınca kolumu kaldırarak omzuna vurdum bi' tane "rahat dursana aq."

"Lan ben sana yastık mıyım?"

"Kes! öylesin." Dedim ve abimin karşısına uzanarak bir avuç çekirdek aldım.

"Siz nasıl sabrediyorsunuz bu portakal kafaya" Selimin abime doğru konuşmasıyla abim isyan edercesine söze girdi. "Edemiyoruz ki böyle milletin abi-kardeş ilişkilerine bakıyordum sevgi dolu falan ama bizim öyle değil" Sende bu anı beklemişsin resmen abi.

"Sizin ilişki nasıl ki?" Atalay abinin sorusuyla abim yine konuşmaya başladı. "Sanarsın askerlik arkadaşım aq!"

Herkes abimin konuşmasıyla gülmeye başladı. Ne gülüyonuz oçlar? Bende böyle seviyorum işte.

Nerdeyse gülmekten nefesi kesilecek raddeye gelen Alaza kaydı gözlerim. Sen ayrı bi güzel gülüyorsun sanki.

"Metehan yaa" diyerek cıyaklayan Leylaya baktım. Hay abime olan aşkın batmasın hemi.

"Abi" diyerek Leylaya doğru konuştu.
Leylanın yüzü an be an düşerken anlamaz gözlerle bakıyordu. "Ne?"

"Sadece Metehan değil, abi diyeceksin. Metehan abi!." Senin ağzına sıçayım abicim.

Leyla düşen yüzüyle sadece kafasını salladı. Kıyamam sana be.

Sarı selim yine kıpırdandığında odağımı ona verdim. Kafamı kaldırmış selime 'ne oldu aq?' Bakışını atıyordum.

Kafasıyla hafifce Alazı gösderdiğin de, Alaza doğru döndüm. Göz-göze geldik. Ama ne o gözlerini çekti, ne ben.

Bakışlarımızı bölen şey Leylanın sesiydi. "Ben kalkıyorum ya, annem erken gel dedi." Yalan söylüyordü. Leyla bizim yanımızda olduğu sürece karışmazdı annesi saat kaçda eve geleceğine. "Kalsaydın biraz." Dedim 'Lütfen'  dercesine bakarak.

"Yok gideyim ben. Eve gidince konuşuruz." Dedi ve abime bakmadan gitdi.

Abime kırılmıştı.

"Yav onu bunu bırakın da, Alaz sen buldun mu şu kızı?" Ne?? Alaz benimi anlatmıştı.

"Yok, bulamadım daha." Diyerek cevap verdi Alaz, Atalay abiye.

Abim düşünceli sesiyle konuşarak söze girdi. "Belki de senin şu eski kızlardandır?"

Alaz 'cıklayar' kafasını geriye atdı. "Hayır, onlardan biri olsaydı anlardım."

Kafamı kaldırarak Selime baktım. Bana 'sıçtın' bakışı atıyordu.

"Ee portakal, yokmu sende aşk meşk?" Atalay abinin bana doğru konuşmasıyla ona baktım.

Bu soruyla birlikte Alaz ve abiminde bakışları bana çevrilmişti. Bi garip bakıyorlardı, 'hadi varde de ağzına sıçalım' gibi.

"Yok Atalay abi, işim olmaz benim."

Abim rahatlamış bir şekilde kendini çimlere bıraktı. Alaz ise sanki bir şey düşünüyordu.

"Olur mu öyle şey? Fıstık gibi kızsın, etrafına şöyle bi bak " genel olarak konuşuyordu ama gözleri bana bak diyordu resmen. Abim ani bir hızla çimlerden kalktı ve Atalay abi ve bana bakmaya başladı.

"Bakmasın! Daha küçük." Anlaşılan kıskanmıştı abim. Ama abicim sana kötü bir haberim var, kardeşin çoktan birine aşık oldu.

"Yok ya fazla küçük değil." Diyerek araya girdi Alaz. ALAZ?? ay üzümlü kekim yaa. Bencede küçük değilim, hadi evlenelim.

"Hayır!" Dedi ve kafasını iki yana salladı abim. "Kumsal daha küçük. Küçüksün değil mi abicim?"

Abim bana beklentiyle bakarken ben Alazın lafından alıntı yaparak konuştum. "Fazla küçük değilim gibi."

Alaza baktığımda bana sırıtarak bakıyordu. Göz-göze geldiğimizde ise hemen kaçırdı bakışlarını. Sende birseyler var ama hadi hayırlısı.

Bölüm sonu!
455 kelime<3
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💖

Abimin arkadaşı | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin