24.

261 16 32
                                    

Aktifliğe bak be!

Bu kurguyu bitirmeye çalışıyorum yaa.

Hayalet okuyucu olma!

İyi okumalarr

"Hayırlı olsun kardeşim!" Abim Alazın sırtını Pat-patlayarak tebriklerini yağdırıyordu. Ne mi oluyor? Sütaş kaşarı Beyza son anda caymıştı!

Şimdide araba da arka koltuka abimin Alazı tebriklemesini izliyordum.

"Yarın açılırsın o zaman kıza?" Abimin ağzı kulaklarındaydı resmen. Alazsa abimin sorusunda sonra kısaca bana dönmüştü. "Evet Metehan, Yarın açlıcam."

"Sana da afferin kız."

Ya ya ne demmesin!

"Beyzaya açılınca haber verde akşam yemeğine çağıralım bize. Annemde tanışşın hem."

Derin bir nefes alarak abime döndüm. "Ay abi daha Alaz abinin annesi tanışmadı, ne gerek var?"

"Kızım öyle olmassada en azından dördümüz bi' yemeğe çıkalım."

Tam ağzımı açıp konuşacağım sırada Alaz araya girmişti. "Bakalım Metehan ya. Hele bi halledelim şu açılma işini de."

Allahım şurda al canımı!

---

"Harbi afferin kız sana." Evden içeri geçerken abimin beni bilmem kaçıncı tebrik edişini dinliyordum. "Abi abartma ya."

"Ne abartma kızım? Bir şey istiyor mu canın? Hemen alayım karşı marketten."

Gözlerim şoklada açılırken daha ne kadar abartacağını düşünüyordum. Ya sevgilime kız ayarladığım için abim tarafından afferin yağmuruna tutuldum amına koyayım!

"Hayır ola çocuklar? Ne bu neşe Metehan?"

Abim artık tamamen salondan içeri geçerek annemi cevapladı. "Kumsal, bizim Alazın hoşlandığı kızla konuştuda."

"Eee?" Annemin hemen yanına oturarak devam etti abim. "Kızda Alazdan hoşlanıyormuş."

"Ayy ne güzel! Yemeğe gelsin bize bi' akşam." Annem bari sen yapma be gözünü seveyim!

"Bende öyle diyorum ama Kumsal diyor ki daha kendi annesiyle tanışmamış bize gelmesi doğru değil."

Annemin bakışları kısaca bana değinerek tekrar abime döndü. "Bi' yerde doğru söylemiş aslında."

"Alaz kıza bi' açılsında dördümüz yemeğe çıkalım dedim bende."

Telefonuma düşen bildirim sesi ile ortamdan soyutlaşarak elimi cebimdeki telefonuma götürdüm. Anne ve abim hâlâ Alaz konusunu konuşurken bende mesajın kimden geldiğine bakıyordu.

Bana yazan anonimden gelmişti mesaj. Bi' sen eksiktin zaten amına koyayım!

545***: hazır ol Kumsal.

Ne diyon aq?

Siz: neden?
Gördüldü.

545***: senden isteyeceğim şey için hazır ol.

Yaa yeter ya yeter! Teker-teker gelin be!

"Değil mi kızım?" Annemin sesiyle lanet mesaj ekranından çıkarak ona döndüm. "Efendim anne?"

"Diyorum ki-"

"Kiminle konuşuyorsun sen?" Abim annemin lafını bölerek araya girmişti. "Oğlum sana ne? Belki bir erkek arkadaşı var?"

Anında abimin rengi atarken sabır diledi. "Olamaz anne. Daha küçük."

"Nerdeyse 19 yaşındayım ben abi."

Abimin kaşları havalanırken bir soru daha yönelti. "Ha sevgilin var yani?"

Söylediği sözler kulaklarıma 'Var de de ağzına sıçayım' diye telafuz olunmuştu resmen. Abiler kapatılsın!

"Ay oğlum dur bi. Varsa var karışma kıza. Kızım ben diyordum ki az önce. Abin lafımı bölmeden önce yani!" İki lafın arasında abime lafını sokarak devam etti annem.

"Alazlarla yemeğe çıkınca sende erkek arkadaşın varsa onuda davet et." Erkek arkadaşım var anne, Alaz!!!

Bölüm sonu!
Buda çok kısa bir bölüm oldu ama idare edeeerr. Belki gece bir bölüm daha yazarım, ancak belkii.
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Seviliyorsunuzz♡

Abimin arkadaşı | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin