Medya: Kandemir Kıraç...
*******
Oturduğum koltukta kendimi iyice rahat ettirtene kadar oynaştım. Koltuğun arkasına geçen adam ile aynadan göz göze gelmiştik, Batu, Görkem ve Fatih ise beni izliyorlardı.
"Nası yapalım kral nasıl istersin?"
"Abi 3e vur ya." Dedim parmaklarıyla saçlarımla oynarken. Yandaki üçlünün gözleri açık bana baktıklarını görebiliyorum.
"Kandemir hayır!" Dedi Batu net bir sesle. "Yemin ederim ki yarrama benzersin kanka."
"Kandemir yarramın ucu diye dalga geçerim Allahıma." Kafamı döndürüp Fatihe baktığımda sözünde gayet ciddi olduğunu anlamıştım, ağlatana kadar zorbalarlardı.
Bu saç kesme işini kimseye sormamıştım Emrahla Gökhana sadece kesicem demiştim, onlarda gayet relax bir şekilde tamam demişti. Sanırım sadece önceden yaptığım gibi kısaltıcam sanmışlardı, bizimkileri çağırma sebebim ise tepkilerini görmekti.
"Bana söz düşmez ama istersen sadece kısaltalım yani tam 3e vurmayalım diyorum, olmadı istersen dahada kısaltırız."
Gülümsedim. "Tamam reis dediğin gibi olsun." Oda bana karşılıklı gülümsediğinde hazırlamaya başlamıştı, lüks biryerdi ve Emrahın önerisi üzerine gelmiştim.
Adının Adem olduğunu öğrendiğim adam saçımı kesmeye başlamıştı bile. Telefonum Görkemin elindeydi ve gelen her mesaja saniyesinde bakıyordu. Göz devirsemde sikliyormuş gibi gözükmüyordu.
"Ee seni hiç görmedim burda," dedi Adem. "Hangi rüzgarla uçuştun?"
"Bir arkadaşım önerdi burayı ya," diyerek dudaklarımı yaladım. "İyikide önermiş beğendim." Dedim bilmiş bir şekilde.
"Kimmiş bu arkadaşın tanırım belki."
"Emrah Tuğrul." Dediğimde yandaki üçlü dahil herkes bana bakmıştı.
Ademin elleri biraz duraksasada tekrardan devam etmişti. "Emrah bey arkadaşın mı? Nasıl?"
Ne arkadaşı Kandemi? Baban yaşında neredeyse🙄
"Abim gibi sayılır, yani Gökhanla daha samimi bir arkadaşlık ilişkimiz var ama Emrahla abi kardeş gibiyiz." Dedim toparlamaya çalışarak, bocalamamaya çalışıyordum. "Spontane tanıştım zaten ikisiylede."
Kocaman sırıtıyordum, Adem saçlarımla uğraşırken beni dinliyordu. Diğer adamlarda bizi dinliyordu kulak misafir bir şekilde, fark edebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek 1 /İhanet/ BxBxB
RomanceKonu ben olunca gözleri hiçbir şeyi görmüyor, sadece benim istediğim olsun götüm rahat etsin istiyorlar. Hatta bir defasında bana göz ucuyla bakıp nezaketen gülümseyen bir çocuğa yükselip dövme girişiminde bulunmuşlardı. Ben korkuyor muydum? Yo...