13🕷️

1.3K 89 22
                                    

(Medya: Kandemir Kıraç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medya: Kandemir Kıraç.)

"Yani öyle oldu işte kankalar." Dedim yüzsüz gibi sırıtarak. İçtiğim sigara dumanı gülümserken boğazımda kalmıştı, birkaç kere öksürdükten sonra masadaki kahvemden bir yudum aldım.

"Kandemir sen akıllanmazsın." Dedi Burçak yüzündeki çaresiz ifadesiyle. "Ulan adamlara iki götünü siktirdin barıştın yani."

"Ya Burçak hayır!" Diye bağırdım aniden. Sonraki cümleme sesim düşük bir seviyede başlamıştım. "Biz sevişmeden önce barışmıştım."

"Of Kandemir," Fatih oflayınca ona döndüm. "Bir bok değişti ya sanki."

"Sen hani barışmam diyordun?" Hepsi bir anda üstüme çullanırken yeni tanıştığım Fatihin geçici flörtü olan kız sadece susuyordu.

"Üf aman rahat bırakın beni." Dedim şapkamı kafama atarken. "En azından zenginler," gülümseyerek tek kaşımı kaldırdım. "Motor almak istiyorum."

"Yuh." Dedi Batu birasından bir yudum alarak. "İyice soyup soğana çevirdin adamları."

"Ya ben sizi anlamıyorum ha! Barışsam suç barışmasam suç, işime geleni yapsam suç yapmasam suç! Ne istiyorsunuz kardeşim?"

Hepsi bağırmamla beraber susarken tekrar geriye yaslanmıştım. Yaslandığım an masadaki telefonum çalmaya başlamıştı. Eğilip baktığımda Gökhanın aradığını gördüm.

Yüzüm gülerken telefonu elime alıp aramayı yanıtladım. "Efendim."

"Nerdesin Kandemir?"

İnsan bi selam verir hödük

"Aleyküm selam ya," dedim gözlerimi devirerek. "Kafedeyim bizimkilerle oturuyoruz."

Gökhan bir şeyler demeye başlamıştı fakat benim gözüm Ezlem ile Fatihe kaymıştı. Öpüşüyorlardı evet doğal olabilir falat Ezlem bana bakıyordu.

Kızın adı Eslem ya da Elzem değil çok mu bilgilisiniz siz? Ezlem işte.

Normalde umursamazdım ama Fatihin gözleri kapalıyken onun pür dikkat bana bakması garibime girmişti, eski flörtüm ya da sevgilim falan mıydıda ben mi hatırlamıyordum diye düşündüm.

"Anladın mı?"

"Ha ney bir daha söylesene Gökhan."

Gökhanın telefon arkasından iç çektiğini duydum. "Biz bu gece evde yokuz anahtarlar sende var zaten Ankaraya kadar gidip gelmemiz lazım iş için."

Bebek 1 /İhanet/ BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin