24🕷️

617 51 6
                                    

(Medya: Kandemir Kıraç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medya: Kandemir Kıraç...)

Kandemir Kıraç...

Kendi küçük evime geldiğimde burasının bana artık çok yabancı kaçtığını fark etmiştim, berberden çıkmıştım ve duş almam gerekiyordu ama onların evinin anahtarı diğer paltomda kalmıştı. Bende kendi evime gelmiştim. Soğuk evin içinde çok dolaşmayarak direkt banyoya gidip duş almıştım. Saçlarımı uzatacağıma Gökhana karşı söz vermiştim fakat kimin umrunda, dızo model kestirmek istemiştim ama son anda tamamen kesmeye karar vermiştim.

Kıyafetlerimi çıkardığımda telefonuma gelen arama ile akan suyun karşısında durdum ve ekranda yazan isme baktım. Emrah arıyordu, sanırım merak etmiş olmalılardı. Açsam iyi olurdu.

"Efendim?"

"Nerdesin Kandemir? Sabahtandır çıktın hâlâ yoksun."

Gözlerimi devirdim. "Geldiğimde konuşuruz, duş alıp gelicem. Evimdeyim."

"Sakın geç kalma, arabanı aldın mı?"

Sanki o görücekmiş gibi kafamı salladım. "Evet aldım, garajın anahtarı bende yoktu ama hallettim. Yasin abi sağ olsun. Neyse kapatıyorum."

"Dikkat et."

Telefonu kapatarak yaslandığım duvardan ayrıldım ve duşa girdim. Sıcak su ile şakaklarımdaki ağrı yavaş yavaş yok olurken vücudum rahatlamıştı. Eklemlerim gevşiyordu ve birkaç saat daha burada kalmak istiyordum ama Burçakın yanınada uğramak istiyordum. Ne zamandır konuşamamıştık.

Duştan çıktığımda evde çok anadanhüryan dolaşmayarak odama gittim ve dolapta kalan eşyalarımdan çok seçmece yapmayarak giyindim. Yüzüklerimi banyoda unuttumu fark ederek banyoya tekrar gidip yüzüklerimi taktım. Telefonumu, cüzdanımı ve arabamın anahtarlarını cebime atarak dairemden çıktım. Birkaç adım ilerleyerek Burçakın dairesinin önünde durdum ve bam güm kapısına vurmaya başladım.

Kapıyı tanımadığım bir kız açınca kaşlarımı çattım. "Sen kimsin kız?"

"Asıl sen kimsin?"

"Ben sana soruyorum sen kimsin?"

"Sen geldin ben sana soruyorum."

"Yav ben geldim ben soruyorum sen kimsin sen!"

Sesimi yükseltince arkada Burçak göründü, bunun ev arkadaşı farklıydı. Belkide bu kız başka bir şeydir ama şu an tam çözememiştim.

Bebek 1 /İhanet/ BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin