(Medya: Emrah Tuğrul...)
Kafeden ayrılmamızın sebebi Gökhan olmuştu. Burçakla beni eve çağırmıştı, daha doğrusu beni yemek yemek için çağırmıştı fakat Burçakla olduğumu duyunca onunda bize eşilik etmesini söyledi. Burçak Gökhanın çağırdığını duyunca iki mırın kırından sonra kabul etmişti.
"Senin şu Pamir efendi hakkındada bilgi alırız istiyorsan." Dedim arabama doğru yürürken.
Burçak bu fikre gülümseyince hoşuna gittiğini anlamıştım. Oturduğumuz süre boyunca o çocuktan bahsedip durmuştu ve bıkmıştım. Birisiyle karşılaşınca ve ya hoşuna gidince sürekli durmadan onu anlatırdı, ne kadar ciddi ilişki istesede onun karşına çıkanlar öyle insanlar değildi.
Arabaya bindiğimizde park ettiğim yerden yavaş yavaş çıktığımda Burçak şarkı açıyordu. Simba kucağındaydı ve Burçak onu tutarken camdan kafasını çıkartmıştı.
"Simba hava soğuk kafanı içeri sok!"
Simba huysuzca ona yönelttiğimi anladığı bağırışımla havlamaya başladı. Burçak onu geri çektiğinde camı kapatmıştım.
"Huysuz maymun musun ya sen."
Sağ tarafında ikisi oynaşmaya başlayınca gülümsemeden edemedim. Simbayı evire çevire öpüyordu ve o bundan rahatsızda değildi. Resmen benden daha iyi anlaşıyorlardı.
"Sen de varsın diye kabul ettim bu arada." Dedim yola odaklanmış bir şekilde. "Simba bende zaten direkt eve gidecektim normalde. Ayrıca Gökhanın bu saatte eve dönmeside garip."
Burçak açtığı şarkının eşliğinde dans ederken gayet mutlu gözüküyordu. "Amaaan takma kız," dedi ve kucağındaki köpeğin kollarını tutarak onuda oynatmaya başladı. "İçinede hap koydum kaynanamın adını kuyruklu yılan koydum! Kıvırt kız kıvırt."
Sırıtarak kafamı salladım. "Rahat bırak çocuğu ya, ayrıca erkek o."
"Umrumda değil!"
Dahada hızlanarak en kısa sürede eve varmıştım. Güvenliği geçerek direkt garaja yöneldim ve Gökhanın arabasının yanına park ettim.
"Ay bu kimin arabası kız." Dedi Burçak Gökhanın arabasını işaret ederek.
"Gökhan beyin." Dedim sırıtarak. "İçlerinden en ucuz olanı bu mercedes."
"Vay be." Dedikten sonra peşimden asansöre doğru geldi. Simba direkt yanımda yürüyordu ve asansörde kenara oturarak soluklanıyordu. "Tekrar gerildim bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek 1 /İhanet/ BxBxB
Storie d'amoreKonu ben olunca gözleri hiçbir şeyi görmüyor, sadece benim istediğim olsun götüm rahat etsin istiyorlar. Hatta bir defasında bana göz ucuyla bakıp nezaketen gülümseyen bir çocuğa yükselip dövme girişiminde bulunmuşlardı. Ben korkuyor muydum? Yo...